9 ישראלים ודוכן של 'ישראמן נגב' בצ'אלנג' רות

לאחר אירונמן אוסטריה וגרמניה מגיע תורה של התחרות האירופאית הוותיקה למרחק הארוך,  צ’אלנג רות בגרמניה. יותר מ- 4500 משתתפים צפויים להשתתף בו וביניהם 9 ישראלים וגם דוכן של ’ישראמן נגב’ שייצג את ישראל באקספו הגדול של התחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לאחר אירונמן אוסטריה וגרמניה מגיע תורה של התחרות האירופאית הוותיקה למרחק הארוך,  צ'אלנג רות בגרמניה. יותר מ- 4500 משתתפים צפויים להשתתף בו וביניהם 9 ישראלים וגם דוכן של 'ישראמן נגב' שייצג את ישראל באקספו הגדול של התחרות

מאת:זיו אריאלי


תחרות איש הברזל צ'אלנג' רות הוותיקה והאיכותית מבין תחרויות איש הברזל באירופה, תוזנק ביום ראשון הקרוב (18.7) כשעל קו הזינוק יעמדו 9 ישראלים ובאקספו המפואר – דוכן של 'ישראמן נגב 2011'.

בעבר היתה התחרות ברות', חלק מסבב איש הברזל העולמי, אך משנת 2002 נפרדו דריכהם של מארגני התחרות והמותג הבינלאומי המוכר ושם התחרות שונה מאירונמן רות' לצ'אלנג' רות, מותג הצ'אלנג' הפך מאז לגדול ומוכר לא פחות ממותג האירונמן וכיום מתקיימות 8 תחרויות בסבב צ'אלנג' העולמי, כאשר צ'אלנג' רות הוא הגדול ביותר בעולם למרחק הארוך – במספר המשתתפים. ספורטאים מ- 50 מדינות מגיעים מידי שנה להשתתף בתחרות ולקחת חלק במסלול שכולל 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה על אופניים ו- 42 ק"מ ריצה בדרכי העיר הגרמנית רות.

שיאי העולם בצ'אלנג'

הפופלאריות הרבה לה זכתה התחרות ברות', מביאה מידי שנה לסגירת הרשמה 24 שעות לאחר פתיחתה.

במשך 20 השנים לקיום המרוץ נרשמו בו לא מעט שיאי עולם שהפכו להיות אתגר של טובי אנשי הברזל היום.

ב- 1996, איש הברזל הגרמני, לותר לידר היה הראשון שקבע זמן מתחת ל- 8 השעות כאשר הוא מסיים את המסלול המלא בזמן של 7:57:02 שעות.

ב- 1997, איש הברזל הבלגי, לוק ואן ליארדה קבע את שיא העולם כאשר סיים בזמן של 7:50:27 שעות, שיא שעד היום טרם נשבר.

ב- 2008, אשת הברזל ההולנדית, איבון ואן ולארקן הצליחה לשבור את שיא העולם כאשר קבעה 8:45:48 שעות.  

 

 
לוק ואן ליארדה / צילום:Fruitsmaak

אך השיא לא נשאר להרבה זמן, זאת לאחר ששנה אחר כך, ב- 2009, אשת הברזל, כריסי וולינגטון, שוברת השיא ומסיימת את המסלול בזמן מדהים של 8:31:59 שעות. וולינגטון כבר הודיעה שתגיע לשמור על התואר.

הנציגות הישראלית בצ'אלנג' רות
בין 4500 המשתתפים במרוץ הגדול בעולם למרחק המלא בטריאתלון יהיו גם 9 ישראלים שהצליחו להרשם בזמן ולהתאמן לאורך השנה לקראת הזינוק ביניהם 2 נשים: נעמי פרימן ודורה הלר, ו- 7 גברים: יעקב גאני, לירון גסול, גל משה, אייל מויאל, ניסים נימרוד, זיו רייר ובועז ריבק.  
השתתפות הישראלים בתחרות המבוקשת הושגה בזכות שתוף פעולה בין התחרות ברות', לבין המותג הישראלי – ישראמן נגב – ובשנה שעברה הוענקו 5 כרטיסי השתתפות (סלוטים) למשתתפי ישראמן שעלו בהגרלת המארגנים.

'ישראמן נגב' ברות
'ישראמן נגב' 2011 תקים דוכן באירועי איש הברזל של רות בגרמניה. הקמת הדוכן, שבו יחולק חומר הסברה על 'ישראמן נגב' 2011 באילת ויוקרנו סרטים מ- 2010 ו-2011 היא במסגרת המאמצים שעושים המארגנים לקדם את תחרות 'ישראמן נגב' ולשווק אותו בחוץ לארץ. השנה גם חולק חומר הסברה באמצעות מתנדבים "שגרירי ישראמן נגב" בתחרויות איש ברזל בפרנקפורט, ניס, ציריך ועוד. הקמת הדוכן היא פרי יוזמה משותפת של מארגני 'ישראמן נגב', חברת נגב נותנת החסות הראשית שהתחרות נקראת על שמה, רשת מלונות ישרוטל ומשרד התיירות הישראלי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג