6 טיפים אך להפוך את הצפייה בשידורי המשחקים האולימפים לחוויה משפחתית

שבוע כבר עבר מתחילת המשחקים האולימפים, עשרות שעות שידור ודיווחים שמגיעים מכל עבר כמעט ומונעים את הסיכוי להימלט מחגיגת הספורט הגדולה בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שבוע כבר עבר מתחילת המשחקים האולימפים, עשרות שעות שידור ודיווחים שמגיעים מכל עבר כמעט ומונעים את הסיכוי להימלט מחגיגת הספורט הגדולה בעולם

מאת:דנה פלג





לונדון 2012, כל הכתבות – כאן

לוח שידורי הטלוויזיה הישראלית – כאן

צילומים gettyimages



את השילוב עם החופש הגדול והעובדה שהילדים בבית אפשר לנצל לטובת זמן איכות ספורטיבי. אז אך אפשר להפוך את הסיקור האולימפי לזמן איכות?

6 טיפים אך להפוך את הצפייה בשידורי המשחקים האולימפים לחוויה משפחתית

1. אהדת המשלחת הישראלית
37 ספורטאים מצטיינים שלחנו לתחרויות, ספרו לילדים ולמשפחה מי הם? הראו להם אך הם נראים? במה הם מתחרים? באיזה מקום הם ממוקמים? בני כמה הם? נסו להמנע מביקורת אם יש לכם על ההישגים שלהם, גאווה ישראלית ואופטימיות יכולים רק להועיל.

2. ללמוד קצת גיאוגרפיה
שימו על השולחן בסלון אטלס ויחד מצאו את המדינות השונות על גבי המפה העולמית. בטוח שחלק מהן גם לכם יהיה לא קל למצוא .

3. גלו ענפי ספורט מרתקים
לצד הענפים הידועים יותר והמסוקרים במיוחד בישראל כמו כדורגל וכדורסל, באולימפיאדה אפשר להכיר גם את התעמלות הקרקע המרשימה, הקפיצות המדהימות לבריכה, שחייה מרגשת ואך אפשר בלי ג'ודו. גלו יחד את ענפי הספורט השונים הקיימים ותנו לילדים להתאהב ולהיסחף.

4. נשים הן המרכז
אין הרבה הזדמנויות לצפות בתחרויות של נשים וגברים בצורה שווה. באולימפיאדה יש ייצוג לכולם. זה הזמן לנשים, גדולות וקטנות לראות שהכל פתוח ואפשרי. תנו לבנות הקטנות לראות את הספורטאיות המדהימות, עקבו יחד אחרי לי קורזיץ ומתחרות מרשימות נוספות.

5. לספורט אין מדינה
נכון, כולנו רוצים מדליה אולימפית אבל ההתמודדות חשובה ולצד הניצחון יש משהו גם בהפסד שראוי ללמוד. למרות האכזבה על הפסד תבחרו לראות את היופי שבספורט, גם שחיין אמריקאי ששובר שיאי אולימפי יכול לרגש, גם ילד בן 20 מהונגריה שזוכה לראשונה במדליה ודומע על הפודיום ראוי להערצה.

6. לא רק בצפייה, עשו זאת יחדיו
מהספה צאו לבריכה, למגרש הכדורסל, למגרש המשחקים.  גלו יחד שהספורטאים האולימפיים הם דוגמא מצוינת להתמדה, מסירות, אהבת ספורט ומצוינות. אולי בסופם של המשחקים בלונדון, הילדה או הילד שלך יהיו הספורטאים האולימפים הבאים. אולי.
אבל חשוב יותר שילוב פעילות ספורטיבית כחלק משגרת החיים יכולה רק להועיל.

אבל לא פחות חשוב, גם אם לא הצלחתם לסחוף את כולם באהבה לספורט, ישיבה יחד על הספה, מחובקים ומתרגשים תהפוך את הזמן שלכם יחד לזמן אותו לא ישכחו הילדים וגם אתם.

2.8.2012


דנה פלג- 
עיתונאית, אמא
של שלושת
המופלאים,
שוחה, רוכבת שלא
חם ולא מוותרת
על פילאטיס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג