תחרות מהירה וצפופה בסבב אליפות העולם בטריאתלון בהמבורג

גם בגברים וגם בנשים היה אפשר לחוש את המתח הרב שהיה בין הצמרת העולמית שהגיעה לתחרות הספרינט בגרמניה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נשים

זו הפעם התשיעית שהעיר המבורג מארחת תחרות סבב וזו התחרות החמישית בסבב ה-WTS השנה (מקצה ספרינט). את השחייה הובילו ויטוריה לופז וקרולינה רותייה שגם יוצאות ראשונות מהמים. בלאפ הראשון היו קצת גישושים וכולן חיכו לרוכבת החזקה של הדבוקה שתעלה להוביל. פלורה דאפי נענית לאתגר ונעזרת במסלול הטכני וביכולת הרכיבה שלה לתת גז כבר אחרי לאפ אחד, אליה מצטרפות גם ג'סיקה לירמונת' וקריסטין קספר המובילה את ניקוד הסבב.

כמובן שאת רוב העבודה עושה דאפי אבל מדי פעם קספר ולירמונת' עולות להוביל, זה מספיק כדי ליצור פער של 25 שנ' לאחר חצי המרחק ברכיבה. בקבוצת הרודפות נמצאות קייטי זפרס, לורה לינדמן, סופי קולדוול, שרלוט מקשיין, לוסי הול, אשלי גנטל ורייצל קלמר. עם קצת פחות מ-8 ק"מ לסיום הרכיבה עושה דאפי את המהלך שלה. באחד הסיבובים היא פשוט יוצאת בפול גז וקספר ולירמונת' פשוט מאבדות אותה ועד סוף הרכיבה היא פותחת עליהן פער של מעל 20 שניות.

דאפי היא כיום הרוכבת החזקה של הסבב, אין לה בעיה לצאת לרכיבת סולו (קייפטאון 2016) ולהשאיר את כולם מאחור. המסלול בהמבורג רק סייע לה להגדיל את הפער בכל סיבוב ובכל פנייה. דאפי נכנסת לשטח ההחלפה ראשונה וגם יוצאת ממנו ראשונה עוד לפני שהמתחרות שלה מגיעות. בתחילת הריצה קספר ולירמונת' נעקפות על ידי אשלי גנטל והיא מתמקמת במקום השני. אנדריאה יואיט, קייטי זפרס ולינדמן בעקבותיה נלחמות על המקום השלישי.
דאפי מסיימת ראשונה, ג'נטל מגיעה שנייה אחרי שחייה רעה וחילוף רע עוד יותר. על המקום השלישי נלחמות זפרס ולינדמן אבל הגרמניה הצעירה שעוד צפוי לה עתיד גדול, מסיימת במקום השלישי בפודיום ראשון (ולא אחרון) בקריירה שלה.

גברים

אנחנו די רגילים לראות את ריצ'רד ורגאס מוביל את השחייה בסבב אך הפעם היה זה תורו של מאט האוזר האוסטרלי שהוביל את השחייה ויצא מהמים למעלה מ-20 שניות מהקבוצה הראשונה. חלק הרכיבה היה די משעמם ביחס למקצה הנשים, דבוקה של 44 רוכבים יחד ללא ניסיונות בריחה. סביר להניח שזה היה שונה אם האחים מלידס היו משתתפים. לפחות יצא לנו לראות את שחר שגיב עם הרבה זמן מסך וזמן רכיבה הטוב ביותר שעמד 30:03 דק'.

רוב המתחרים יצאו יחדיו או בפער של שניות בודדות לריצה ובתחרות ריצה כמו בתחרות ריצה, מריו מולה הוא מועמד כמעט ודאי לניצחון. מולה בורח די מהר לשאר המשתתפים ובדבוקה הרודפת נמצאים חאבייר גומס, ראיין סיזנס, ג'קוב בריסויסל, וינסנט לואי וריצ'רד מארי. מולה לא ממש משאיר סיכוי וכבר מתחילת הריצה הוא לוחץ ובורח לשאר המתחרים. גומס וסיזנס רודפים אחריו, מארי קצת מאחוריהם, לואי ובריסויסל אחריו.

ג'קוב בירטוויסל כבר הבטיח את מקומו למשחקי הקומונוולס (Commonwealth) עם סיום בעשירייה הראשונה בגולד קוסט (מקום חמישי). זה לא מנע ממנו לתת את ריצת חייו, לעקוף את מארי, גומס וסיזנס בדרך לסיום במקום השני עם הריצה השנייה בטיבה אחרי מריו מולה שניצח את התחרות. גם בשנה שעברה מולה ובירטוויסל סיימו את התחרות במקום ראשון ושני בהתאמה, סיזנס מסיים במקום השלישי לאחר שניצח בתחרות גביע העולם במדריד לפני כחודש וחצי.

תוצאות עשירייה ראשונה גברים ונשים





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג