תגרה בין הישראלים בטריאתלון תאילנד

שלושת הנציגים הישראלים שהשתתפו בטריאתלון תאילנד בתחילת השבוע, האחים אלתרמן ויונתן מלכא, סיימו את התחרות במקומות 6, 7 ו- 8, אך הדרמה האמיתית הייתה בזירה הלא ספורטיבית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שלושת הנציגים הישראלים שהשתתפו בטריאתלון תאילנד בתחילת השבוע, האחים אלתרמן ויונתן מלכא, סיימו את התחרות במקומות 6, 7 ו- 8, אך הדרמה האמיתית הייתה בזירה הלא ספורטיבית

מאת:מערכת שוונג


הצופים שעמדו על גדת נהר המקונג, במחוז נונג האי שבצפון מזרח תאילנד לא ציפו לראות תגרה בשטח הסיום של טריאתלון הסבב האסייתי בין שלושת נציגי מדינת ישראל. 

התאומים רן ודן אלתרמן ויונתן מלכא סיימו צמוד במקומות 6-8 ובזמנים קרובים של 01:49:19, 01:49:34, 01:49:39 בהתאמה. הקרב ביניהם לא התרחש רק בזירה הספורטיבית. לפי מקורות יודעי דבר, בזמן התחרות, בשטח ההחלפה בין האופניים לריצה הייתה התחכחות קלה ולא מכוונת בין רן אלתרמן ליונתן מלכא שהמשיכה לקטע הריצה והסתיימה לאחר קו הסיום במהלומות שהופסקו רק לאחר התערבותו של מאבטח ישראלי שנכח במקום.

האחים אלתרמן טריאתלון אילת
מלכא והאלתרמנים על הפודיום באליפות ישראל

יו"ר איגוד הטריאתלון, מיכאל זיו, מסר בתגובה לשוונג כי הנושא נמצא כרגע בבדיקה, יחקר לעומק והודעה רשמית תצא בסיום בדיקת האירוע על ידי הצוות המקצועי של האיגוד, "דווח לי מתאילנד על ידי יונתן מלכא שהיו שני מקרים במהלך התחרות וביקשתי שיחקרו את האירוע," אמר זיו.

תגובת האחים אלתרמן שנמסרה על ידי רן אלתרמן לא הוסיפה יותר אנפרומציה על התקרית הלא נעימה במקונג, "כרגע אנו מעדיפים שלא להגיב עד שהעניין יבדק. מבחינתנו אנחנו נגד אלימות מכל סוג שהוא," אמר רן. 

יונתן מלכא בן ה- 24 טרם חזר לישראל (ד') ולהגיב על הדברים.
  
אלופי ישראל בטריאתלון, האחים אלתרמן, ממשיכים להשקיע מאמצים רבים לצבירת ניקוד בסבב העולמי ולשמור על מיקום גבוה בדירוג של ה- ITU. באותה תחרות בשנה שעברה חזרו התאומים עם תוצאה מצויינת (01:49:09 לרן), מקום 2 ו-4, מבחינתם קיוו לחזור השנה עם תוצאה טובה יותר, אך ככל הנראה התקרית היא זו שהעיבה על סיום התחרות, ולפי התוצאות נראה שהתחולל קרב אמיתי בין השלושה עד קו הסיום.

יונתן מלכא שהיה חניכם של האלתרמנים עד לפני כמה שנים מהווה יריב כמעט יחיד לשניים בישראל ורמתו העולמית מתקרבת לרמתם של התאומים, וגם הוא נסע לתחרות לשם צבירת ניקוד.

הסורים זינקו על שם מדינה אחרת / ניר רייכמן

טריאתלון מקונג ריבר בתאילנד בדרך כלל לא מושך עניין רב בישראל. השנה השתתפו 3 טריאתלטים מהבכירים בישראל, לצד 7 טריאתלטים סורים, שזינקו תחת מדינה אחרת או שלא זינקו בכלל, מה- ITU נמסר כי לא ידוע להם למה הם לא התייצבו על קו זינוק. עד לשנת 2008, עומר טיארה, מתחרה סורי שפרש לאחר המשחקים האולימפיים, התחרה באופן קבוע מול הנציגים הישראלים בחו"ל. 

את התחרות הדרמתית מנצח סון ליווי, טריאתלט סיני שכמעט ולא מוכר בעולם הטריאתלון, בזמן של 01:48:19, הוא גובר בסיום על סרגיי יקובלב מרוסיה, דואתלט ברמה גבוהה בעולם.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג