תגובת איגוד האתלטיקה על עבודתו של סטאין כמאבטח

בעקבות הפרסום מאתמול על רץ המרתון היילה סטאין ששימש כאיש אבטחה במשחק הכדורסל בראשל"צ, התקבלו פניות רבות לאיגוד האתלטיקה בנושא הסיוע לסטאין. להלן תגובת האיגוד:
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בעקבות הפרסום מאתמול על רץ המרתון היילה סטאין ששימש כאיש אבטחה במשחק הכדורסל בראשל"צ, התקבלו פניות רבות לאיגוד האתלטיקה בנושא הסיוע לסטאין. להלן תגובת האיגוד:

מאת:איגוד האתלטיקה


איגוד האתלטיקה ממומן ומתוקצב ע"י המדינה בסכום שאינו עולה על הדעת – 3.7 מיליון ₪ בשנה לתפעול האתלטיקה במדינת ישראל. יישום המלצותיה של ועדת בורוביץ' לחלוקת התקציבים לענפי הספורט השונים הכניסה את איגוד האתלטיקה, ובכלל זה את האתלטיקה בישראל למצב של נודע כמותו קודם לכן. מצבן של אגודות האתלטיקה בישראל אינו טוב יותר, נהפוך הוא! אין זה מתפקיד האיגוד לשלם את משכורתם של אתלטים ומאמנים, אלא מתפקידן של האגודות אליהן משתייכים האתלטים והמאמנים, אולם, כאמור, גם אלו סובלות מבעיות תקציביות קשות ובלתי סבירות.
האיגוד סייע ומסייע להיילה ככל הניתן. גורמים באיגוד הם אלו שסייעו לו במציאת עבודה נוספת שתסייע לו בהשלמת הכנסתו. בעקבות הבעיות האישיות של היילה יו"ר האיגוד, שלמה בן גל ביקש מהיילה למצוא לעצמו דירה קטנה בת"א על מנת שיוכל לגור בה, אותה יממן אחד מנותני החסות של האיגוד לפחות בשנה הראשונה. בנוסף, יצוין כי אגודתו של היילה, מכבי ת"א, היא זו שמעניקה לו כרגע פתרון זמני במקום לינה.
האיגוד נתן את כל שהיה ביכולתו לתת למאמנים וספורטאים במסגרת פרויקט המקצוענות שהתנהל בשיתוף ובמימון משרד הספורט והוועד האולימפי, אולם משזה הופסק ב-31.8 השנה, הופסקו יחד אתו גם הזרמת התקציבים בעזרתם האיגוד שילם את משכורתם של של המאמנים והאתלטים, ביניהם גם היילה.
איגוד האתלטיקה פנה בחודשים האחרונים לכל הגורמים, בראשם שרת התרבות והספורט, ח"כ לימור לבנת, בבקשה להמשיך את פרויקט המקצוענות לאולימפיאדת ריו 2016, אולם למרות תכתובות רבות, משרד הספורט טרם נענה לבקשה. כל שנותר כעת לאיגוד האתלטיקה הוא להמתין לאישור חידוש הפרויקט על מנת לחדש את הסיוע לאתלטים והמאמנים הבכירים בישראל, ביניהם היילה סטאין, אלכס אברבוך, אנטולי שפרן, אלברט פונגין ויתר המאמנים והספורטאים שלעת עתה נאלצים לשמור על אורח חיים מקצועני בתמורה כספית נמוכה מאוד.

23.10.2012




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג