שמרה על התואר: זהב לדיאנה ויסמן באליפות הבלקן

השיאנית הישראלית ניצחה זו השנה השנייה באליפות הבלקן; בלסינג אפריפה סיים במקום השני ונבחרת השליחות של ישראל קטפה את מדליית הארד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דיאנה ויסמן קוטפת את הזהב ב-100 מ' | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

הצלחה נוספת לאצנית דיאנה ויסמן שסיימה אתמול (ראשון) במקום הראשון באליפות הבלקן. השיאנית הישראלית התחרתה במקצה ה-100 מ' וניצחה עם תוצאה של 11.34 שנ' (רוח מינוס 0.7) וקטפה את מדליית הזהב בתחרות.

"למרות התנאים הלא אופטימליים לשיאים של רוח נגדית חזקה, אני מאוד שמחה שדיאנה היא שנה שנייה ברציפות אלופת הבלקן. זו תחרות מאוד חשובה בדרך לאליפות העולם באורגון ואני מאוד מרוצה מההישג", סיכמה המאמנת אירנה ויסמן את התחרות. בדיוק עוד שבוע תתקיים אליפות ישראל בירושלים ואני מזמינה את כולם לבוא ולעודד את דיאנה ואת כל האתלטים הישראלים".

 

בלסינג אפריפה מסיים שני באליפות הבלקן ב-200 מ' | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

בלסינג אפריפה (מכבי תל אביב) שהתחרה גם כן באליפות, סיים במקום השני בריצת 200 מ' עם תוצאה של 20.98 שנ' (מינוס 1.9 רוח נגדית) וזכה במדליית הכסף.

נבחרת השליחות של ישראל 4×100 (ניצן אסס, דיאנה ויסמן, אלינה דרוטמן, עדן פינקלשטיין) סיימה היום במקום השלישי עם תוצאה של 45.20 שנ' וקטפה את מדליית הארד.

נבחרת השליחות של ישראל באליפות | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

עוד מהאליפות: אריאל אטיאס סיים שני בקרב 10 עם תוצאה של 7163 נק' וזכה במדליית כסף.

אריאל אטיאס מסיים שני בקרב 10 וקוטף את מדליית הכסף | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג