שמו של ג'סטין גטלין שוב נקשר בפרשיית חומרים אסורים

אלוף העולם ב-100 מ' לא נכשל בבדיקה, אבל תחקיר של ה"טלגרף" חשף שמאמנו דניס מיצ'ל סחר בחומרים אסורים מסוג טסטוסטרון. גטלין פיטר מיד את מיצ'ל וטען שאין לו קשר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'סטין גאטלין ספרינטר אמריקאי
ג'סטין גאטלין ספרינטר אמריקאי

ג'סטין גטלין הוא אחד האתלטים הכי שנויים במחלוקת בעולם. מצד אחד הוא ריצה עונש השעיה לארבע שנים אחרי שנתפס על שימוש בחומרים אסורים בפעם השנייה בקריירה, ומצד שני הוא הצליח לחזור לעצמו בעשור הנוכחי ולהגיע לשיא באליפות העולם האחרונה שבה ניצח גם את יוסאין בולט בריצת ה-100 מטרים.

ג'סטין גאטלין אצן אמריקאי

בינתיים רק המאמן שלו נתפס. ג'סטין גטלין | צילום: TAB59

העבר הבעייתי והלא אמין של גטלין גרם להרבה אנשים לפקפק בו, גם כשחזר לרמות הגבוהות ביותר באתלטיקה ועבר בדיקות חומרים אסורים באופן סדיר. זו בדיוק הסיבה שתחקיר חדש של עיתון ה"טלגרף" הבריטי הרעיד את עולם האתלטיקה.

לפי התחקיר, שכלל עיתונאי שהסתנן לסביבת האימונים של גטלין, מסתבר שמאמנו ואתלט העבר דניס מיצ'ל סחר בחומרים אסורים מסוג טסטוסטרון והורמוני גדילה אחרים בהיקפים עצומים. גטלין, שמתאמן אצל מיצ'ל מ-2011, הגיב מיד עם הפרסומים ופיטר את דניס מיצ'ל דרך האינסטגרם. הוא הדגיש שוב שהוא לא השתמש בחומרים אסורים מאז שחזר לפעילות.

בכל מקרה, גם אם גטלין עצמו לא נתפס, העובדה שסביבתו התגלתה כ"מזוהמת" מחומרים אסורים גורמת ביממה האחרונה להרבה חשדות, ויתכן שכל המבחנות שנושאות את השצן שלו לצורך בדיקות שהתבצעו בשנים האחרונות יועברו לבדיקה מחדש.

"אני לא משתמש בחומרים אסורים ואני ממש מופתע מזה שהמאמן שלי מתעסק בזה", אמר גטלין והוסיף: "ברגע שגיליתי את זה פיטרתי אותו, ואני לא אתן לאף אחד לספר עליי שקרים כעת. אין לי מה להגיד יותר בנושא".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג