שי פיפמן משלים את אירונמן אוסטריה – יולי 2002

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



09:13:29 שעות, מקום 48 כללי ומקום 17 בקטגורית המקצוענים – הסיכום היבש והקר, התוצאה והמיקום אותו השיג שי פיפמן באירונמן אוסטריה, אתמול 7/7/2002 בעיר Karnten.
קטע השחיה היה מצוין מבחינתו ועל פי התכנון. שי יצא מ-3.8 ק"מ השחיה בתוצאה מעולה של 49:36 דקות ו-מקום 8 כללי!!!
שתי דקות בתחנת ההחלפה ויציאה לקטע הארוך של התחרות – 180 ק"מ על האופניים. פיפמן תכנן לרכב 5 שעות במהירות ממוצעת של 36 קמ"ש. בפועל הוא גמע את המרחק בקצב מסחרר של כ-38 קמ"ש והשלים את המרחק לאחר 4:46:49 שעות (מקום 57 כללי בקטע האופניים).
שתי דקות בתחנת ההחלפה לקראת היציאה לקטע הריצה – ריצת המרתון.
קטע הריצה, הקטע החזק של שי דווקא היה לו לרועץ. פיפמן סבל משילוב של התיבשות וכאבי בטן והדבר בא לידי ביטוי בזמני הריצה:
מחצית המרחק בזמן של 1:34:31 – מעל 4 דקות לק"מ והרחק מהיעד המתוכנן. חצי השני של המרתון 1:58:22 זמן איטי ומאד לא אופיני שנבע כאמור מהתיבשות – פיפמן הקיא פעמיים במהלך הריצה, סבל מקלקול קיבה ועבר לקצב הליכה.
בסיום ולאחר שהתאושש סיפר פיפמן כי למרות שחש ברע במהלך קטע הריצה הוא בטוח כי הוא מסוגל לשפר את הזמנים ולרדת מזמן של 9 שעות.

יובל בראון, יבואן נעלי Saucony בישראל אשר תמך בפיפמן לכל אורך הדרך וליווה אותו במהלך התחרות נשמע מרוצה מיכולתו של פיפמן למרות התוצאה המאכזבת מבחינתו (פיפמן כאמור תכנן תוצאה של 08:50 שעות).
הודעה מסודרת לגבי המשך מתן החסות תמסר בשלב מאוחר יותר.

קישורים קשורים
לחץ כאן לתוצאות התחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג