שיא נרשמים לריצת 5,000 מטר בהדר יוסף

למעלה ממאה רצים נרשמו לריצת 5,000 מ’ שתתקיים באצטדיון האתלטיקה בהדר-יוסף. יוסף גזצ’או, המועמד לניצחון, יתמודד מול וובה בריהון ומיקי קוברין. כמו כן, בשבת הסתיימה ליגת ניו-באלאנס בתוצאות טובות ושיא ישראלי נוסף 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


למעלה ממאה רצים נרשמו לריצת 5,000 מ’ שתתקיים באצטדיון האתלטיקה בהדר-יוסף. יוסף גזצ’או, המועמד לניצחון, יתמודד מול וובה בריהון ומיקי קוברין. כמו כן, בשבת הסתיימה ליגת ניו-באלאנס בתוצאות טובות ושיא ישראלי נוסף 

מאת:שוונג תקשורת

למעלה ממאה רצים נרשמו לריצת 5,000 מ’ שתתקים מחר (ב’) במסלול האימונים של אצטדיון האתלטיקה בהדר-יוסף. התחרות הייתה אמורה להתקיים במסלול בגבעת-רם אך לבקשת המאמנים והאתלטים, שטענו כי ההישגים הטובים שהיו בריצת 10,000 מ’, הם הודות למסלול, ולכן הוחלט על העברת התחרות למסלול האימונים.

 

יוסף גזצ’או ממכבי תל-אביב הוא המועמד לניצחון והוא יתמודד מול וובה בריהון מהפ. אתלטי אורן השרון, מיקי קוברין ממכבי ת"א ועוד. ריצה זו אמורה להיות איכותית מאד מזה שנים. ריצת ה-5000 מ’ לנשים תהווה את אליפות ישראל במקצוע זה. בין המתמודדות על התואר נמנות סווטלנה בחמנד ממכבי ת"א, מאור טיורי מאתלטי אורן השרון. הריצות יחלו בשעה 18:30 בהדר-יוסף.

הישגי השנה בליגת ניו-באלאנס בירושלים
המחזור האחרון של ליגת ניו-באלאנס ננעל הערב באצטדיון האתלטיקה בגבעת-רם, ירושלים. בסגרת התחרויות נקבעו מספר הישגים מצוינים וכן הישגי השנה במקצועות השונים. מכבי תל-אביב זכתה במקום הראשון בין הגברים ומכבי י.ג ראשל"צ זכתה במקום הראשון בין הנשים.

יוחאי הלוי ממכבי ת"א קבע את הישג השנה בקפיצה לרוחק לאחר שניתר ל-7.77 מ’. אנטולי מיננקו מעמק-חפר סיים שני בתוצאה 7.41 מ’. דימה קרוייטר ממכבי ת"א קבע שיא אישי במקצוע זה 7.17 מ’.
מיכאל אילין ממכבי ת"א קבע את הישג השנה בריצת 110 מ’ משוכות, לאחר שסיים במקום הראשון בתוצאה 14.25 שנ’. במקום השני סיים טרס שצ’רנקו ממכבי בני-הנגב ב"ש, בתוצאה 14.77 שנ’.
יורי שפסאי מעירוני ירושלים קבע את הישג השנה בריצת 400 מ’. הוא סיים ראשון בתוצאה 47.45 שנ’, והקדים את ראובן מג’ולה ממכבי ת"א 47.93 שנ’. בריצה המקבילה לנשים ניצחה ריטה פוגרלוב מהפ. חולון, בתוצאה 57.13 שנ’.
אירנה לנסקי ממכבי י.ג ראשל"צ ניצחה בריצת 100 מ’ משוכות בתוצאה 13.21 שנ’.
מעיין פורמן קבעה הישג מצויין בקפיצה לגובה, לאחר שחלפה על-פני 1.84 מ’. תוצאה זו מהווה את הישג השנה והיא רחוקה בס"מ אחד משיאה האישי של פורמן.

שיא ישראלי לנוער בזריקת דיסקוס
איתמר לוי ממכבי בני-הנגב ב"ש קבע שא ישראלי לנוער בזריקת דיסקוס הוא זרק ל-51.67 ס"מ. הישג זה מהווה שיפור של 1.07 מ’ לשיא הקודם (51.60 מ’).

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג