שיא ישראלי לאולגה לנסקי

לנסקי שיפרה במאית את שיאה הישראלי ב-60 מ' וקבעה 7.48 שנ', המהווה אף את הקריטריון לאליפות אירופה באולמות; דניאל פרנקל חזרה להתחרות לאחר הפציעה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אולגה לנסקי שיא ישראלי חדש 60 מ'
אולגה לנסקי שיא ישראלי חדש 60 מ'

היום (שבת) שברה האצנית אולגה לנסקי ממכבי ראשל"צ את שיאה הישראלי ב-60 מ' במסגרת תחרות הזמנה שאורגנה על ידי אגודת מכבי ראשל"צ ואשר התקיימה באצטדיון האתלטיקה העירוני. בריצת המוקדמות קבעה לנסקי 7.57 שנ' אולם היא השאירה את הכל לריצת הגמר, בה עצרה את השעון על 7.48 שנ', תוצאה המהווה שיפור של מאית השנייה לשיאה הישראלי.

אולגה לנסקי 2015

שיפרה את השיא הישראלי | צילום: טיבור יגר

תוצאה זו מהווה אף את הקריטריון לאליפות אירופה באולם שתתקיים בתחילת חודש מרץ בפראג שבצ'כיה. בסיום ציינה לנסקי: "היה חשוב לי מאוד לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה באולמות. כרגע זו תהיה תחרות המטרה שלי. אני שמחה שאוכל להתכונן ביסודיות לאליפות אירופה באולם. אצא למספר תחרויות אולם באירופה בתקופה הקרובה על מנת להגיע מוכנה לאליפות בפראג. תמיד כיף לשפר את השיא הישראלי, והכי כיף לעשות את זה באצטדיון הביתי".

יפעת זליקוביץ', גם היא ממכבי ראשל"צ, הפתיעה כשסיימה שנייה בגמר בתוצאה 7.73 שנ' ושיפרה ב-6 מאיות את שיאה מהמוקדמות ובכ-4 עשיריות וחצי את שיאה האישי ערב התחרות. דיאנה ויסמן ממכבי ראשל"צ, אלופת ישראל ב-200 מ' קבעה 7.75 שנ' ושיפרה אף היא את שיאה האישי ב-8 מאיות מהמוקדמות וב-2 עשיריות משיאה ערב תחרות.
בין הגברים קבע אמרי פרסיאדו ממכבי ת"א 6.85 שנ', הישג המהווה שיפור של 13 מאיות לשיאו מהשבוע שעבר, וכעת הוא במרחק של עשירית אחת מהקריטריון לאליפות אירופה באולם. ההפתעה הנעימה בתחרות היה אמיר חמידולין ממכבי חיפה שסיים שני בתוצאה 6.88 שנ'.

דונלד סנפורד ממכבי ת"א ניסה לשפר גם היום את שיאו ב-300 מ', אולם הפעם, עם 33.17 שנ' הוא היה קרוב 3 מאיות בלבד מהשוואת שיאו.

בקפיצה לגובה נשים עיני כולם היו נעוצות בדניאל פרנקל ממכבי ת"א שחזרה להתחרות, לראשונה אחרי כשנתיים היעדרות אחרי פציעה קשה. דניאל עברה 1.68 מ', אולם פסלה בגובה של 1.71 מ'. ברור שהיא צריכה עוד זמן מה על מנת להסיר מעליה את כל מה שהצטבר בתקופה של שנתיים נטולת תחרויות. ירדן דליהו ממכבי ת"א ניצחה בתחרות עם 1.71 מ' ושיפור של 1 ס"מ לשיאה.

דניאל פרנקל קפיצה לגובה

אחרי כשנתיים היעדרות אחרי פציעה קשה. דניאל פרנקל | צילום: טיבור יגר

בגברים רשם צור ליברמן תחרות איכותית ביותר, אם כי הוא הצליח לבלבל מעט את הצופים. אחרי שעבר 2.11 מ', העלה ליברמן את הרף ל-2.14 (1 ס"מ מעל שיאו האישי), אולם אחרי הפסילה הראשונה הוא החליט להעלות את הרף ל-2.16 כשנותרו לו שני ניסיונות בלבד. בניסיון השלישי הוא עשה זאת. הוא שיפר את שיאו, נכנס למקום העשירי ברשימת קופצי הגובה כל הזמנים בישראל, ואף קבע בכך את הקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 23.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג