שיאים ישראלים לנשים נקבעו באתלטיקה

3 פעמים שופר השיא הישראלי ביידוי פטיש לנשים על-ידי יבגניה זבולוטני. השיא השני נקבע על-ידי דורית נאור בהטלת כידון. בריצת 300 מ’ ניצח ראובן מג’ולה ממכבי ת"א ואסמרו אררו מהפועל עמק חפר ניצח בריצת 800 מטר 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


3 פעמים שופר השיא הישראלי ביידוי פטיש לנשים על-ידי יבגניה זבולוטני. השיא השני נקבע על-ידי דורית נאור בהטלת כידון. בריצת 300 מ’ ניצח ראובן מג’ולה ממכבי ת"א ואסמרו אררו מהפועל עמק חפר ניצח בריצת 800 מטר 

מאת:שוונג תקשורת


יבגניה זבולוטני (בת 25), ממכבי בני-הנגב ב"ש, קבעה שיא ישראלי חדש ביידוי פטיש 55.40 מ’. הישג זה שנקבע במסגרת אליפות מכבי ע"ש אברהם ויחזקאל גרין ז"ל, מהווה שיפור של 2.28 מ’ לשיאה הקודם (53.12 מ’). למעשה יבגניה שיפרה את השיא 3 פעמים במהלך התחרות. בניסיונה השלישי היא קבעה 53.95 מ’, בניסיונה הרביעי קבעה 54.43 מ’, בניסיונה החמישי קבעה 55.40 מ’, ובניסיונה השישי קבעה 54.30 מ’. זהו מקבץ תוצאות מאד איכותי, ויבגניה כבר ממישה את הבטחתה לעבור את גבול 55 המטרים השנה ועתה עיניה נשואות לגבול 57 המטרים.

 

יבגניה, הנשואה ליודה הפטיש ויקטור דגינאייקו, שלהם ילדה בת שנה וחצי, שהו יחד עם מאמנם במחנה אימון באוקראינה, למשך שבועיים. הם חזרו ארצה לפני 4 ימים. מאמנה (שהוא גם אביה) סלבה איזמאלוב ציין שהיא נמצאת עתה בכושר טוב וזאת רק ההתחלה. "קיימנו מחנה אימון מצויין באוקראינה, עם כל התמיכה הן המקצועית והן הרפואית. עבדנו יחד עם המאמן הלאומי והוא ציין שהיא יכולה לעבור את גבול 60 המטרים. התוכנית שלנו היא ארוכת טווח לכיוון אולימפיאדת  2012. ביצענו שם 22 אימונים הקשורים לטכניקת יידוי פטיש," אמר מאמנה.  יבגניה ציינה בסיום התחרות שהיא מרגישה טוב, ופנתה הצידה כדי להאכיל את הבת "היורשת".

בעלה של יבגניה, ויקטור זגנאייקו, ממכבי בני-הנגב ב"ש, ניצח בתחרות יידוי פטיש לגברים. הוא יידה את הפטיש ל-61.89 מ’ ובכך שיפר את שיאו האישי במקצוע זה. הוא הקדים את שלומי בן-שושן ממכבי ת"א, שקבע 60.50 מ’, וגם עבורו ההישג אינו רחוק משיאו האישי (61.42 מ’) במקצוע זה.

דורית נאור שיפרה את השיא הישראלי בהטלת כידון
שיא ישראלי נוסף לנשים נקבע על-ידי דורית נאור, מאגודת מכבי ת"א, בהטלת כידון לנשים. דורית, בת ה-39, הטילה את הכידון ל-44.72 מ’, הישג המהווה שיפור של 59 ס"מ לשיא הקודם (44.13 מ’) שנקבע גם על-ידה בחודש שעבר. דורית ציפתה ליותר, אך בסיום התחרות היא אמרה "אני צריכה להשאיר מקום לשיפור גם באליפות ישראל. חשוב לקבוע שם שיא". מאמנה של דורית, גרש גרשקוביץ ציין: "הבטחתי 3 שיאים ועמדנו בהן. נשאר להשלים את מעבר גבול 45 המטרים וזאת עוד נעשה…".


דורית נאור / צילום: עופר ביידה

תוצאות נוספות בתחרות:
בריצת 300 מ’ ניצח ראובן מג’ולה, ממכבי ת"א, בתוצאה 34.38 שנ’.
אסמרו אררו מהפ. עמק-חפר, ניצח בריצת 800 מ’ בתוצאה 1:54.51 מ’.
בהדיפת כדור ברזל, ניצחו אריק צ’פוי (מכ. בני הנגב) בתוצאה 14.78 מ’, כשהוא מקדים את איגור בסוב (הפ. עמק-חפר) 14.72 מ’.
ארד עשהאל (מכ. בני-הנגב) ניצח בהטל כידון 58.85 מ’.
פליקס גרומדסקי (מכ. ת"א) קבע את הישג השנה בזריקת דיסקוס 52.28 מ’, והקדים את איתמר לוי (מכ. בני-הנגב) 50.02 מ’.
בקפיצה במוט ניצח אודי קרני (מכבי ת"א) שקבע 5.00 מ’. בין הנשים ניצחה במקצוע זה מורן עזיזי (מכ. י.ג. ראשל"צ) 3.60 מ’.
סיוון ג’אן (אס"א בן-גוריון) ניצחה בזריקת דיסקוס בתוצאה 47.36 מ’, והקדימה את אנסטסיה מוצ’קייב (מכ. בני הנגב) שקבעה 40.36 מ’. מוצ’קייב ניצחה בהדיפת כדור ברזל לנשים לאחר שקבעה 12.47 מ’, הישג המהווה עבורה שיא אישי.
בקפיצה משולשת נשים ניצחה ניבה זיו (מכ. י.ג. ראשל"צ) בתוצאה 12.45 מ’, והקדימה את מעיין פורמן (מכ. חיפה) 11.09 מ’. קודם לכן ניצחה פורמן בקפיצה לגובה בתוצאה 1.75 מ’.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג