שיאים אישיים לטיורי וללנדן בארה"ב

שתי הרצות הישראליות המצטיינות קבעו תוצאות מצוינות, שיפרו את שיאיהן האישיים, טיפסו בדירוג כל הזמנים הישראלי וגם קריטריון אחד נרשם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שתי הרצות הישראליות המצטיינות קבעו תוצאות מצוינות, שיפרו את שיאיהן האישיים, טיפסו בדירוג כל הזמנים הישראלי וגם קריטריון אחד נרשם

מאת:מערכת שוונג


בעוד שעולם האתלטיקה טרם השלים סופית את יקיצתו, המכללות בארה"ב מתכוננות לסיום העונה. עבור האתלטים והאתלטיות הישראלים במכללות השונות העונה אומנם רחוקה מסיומה, אולם התחרויות המכריעות של המכללות שלהם מאלצות אותם להיות במיטבם כבר בשלב זה של העונה, בתקווה גדולה שזו תסתיים בארה"ב כהלכה, ותותיר גם לחובבי האתלטיקה בישראל את ההנראה לראותם בפעולה.

בסוף השבוע, כמו בכל סופי השבוע האחרונים, התחרויות בארה"ב השתרעו, בהיקפן העצום, לאורכה ולרוחבה, ביניהם 4 ישראליות וישראלי אחד.

שני לנדן (א.ס. רמה"ש ומכללת UC Davis) סיימה שנייה בריצה ל-800 מ' באליפות ה-Big West Conference (האליפות הגדולה של האזור המערבי) שהתקיימה בנורת'רידג', קליפורניה, בתוצאה 2:07.41 דק'. התוצאה הזו מהווה שיפור של 46 מאיות לשיאה, קריטריון לאליפות אירופה עד גיל 22 ועלייה למקום התשיעי בכל הזמנים על חשבונן של אנה טקאץ' ופאינה בומשטיין.


שוברת שיאים שני לנדן (צילום: ג'יימי מרגוליס)


מאור טיורי (אתלטי השרון ומכללת סן פרנסיסקו) לא מפסיקה לשבור את שיאיה האישיים. לפנות בוקר היא עשתה זאת שוב במסגרת ריצת ה-5000 מ' בתחרות ההזמנה של החוף המערבי בסיילם, אורגון, בה קבעה 16:30.35 דק', סיימה שנייה מבין 43 הרצות שהשתתפו במקצוע זה ושיפרה את שיאה האישי ב-11.74 שנ'. בחודשיים וחצי האחרונים טיורי שיפרה את שיאיה ב-1500 מ', 5000 מ' (פעמיים) ו-10,000 מ'. ב-5000 מ' רשמה השנה סה"כ שיפור של 28.20 שנ'. ההישג של טיורי העלה אותה למקום השני בכל הזמנים כשהיא עוקפת את האגדה זהבה שמואלי ששהתה במקום זה 14 שנה, מאז שנילי אברמסקי "גזלה" ממנה את הבכורה. יש לקוות, כי בניגוד לשנה שעברה, טיורי תגיע ארצה בריאה ומוכנה לתחרויות השיא בארץ.

במיראמאר שבפלורידה השוותה שחף ברני (אתלטי כיוונים ב"ש וצפון טקסס) את שיאה האישי בקפיצה לגובה כשעברה 1.82 מ' וסיימה במקום השני בתוצאה זהה לזו שסיימה ראשונה. איליה אליגולשווילי (הפועל חולון ומערב קנטאקי) סיים במקום ה-15 במוקדמות ריצת ה-400 משוכות בתוצאה 55.00. שרון ששון (חולון ומונרו) קבעה 2:21.12 דק' במוקדמות ה-800 מ'.

12.5.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג