שובה של אשת הברזל: דניאלה ריף מנצחת בפעם החמישית באליפות העולם

המלכה האם עם ניצחון מוחץ באליפות שהתקיימה ביוטה שבארה"ב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניאלה ריף | צילום: Martinp1

להרשמה לישראמן 2023

היו כאלו שהטילו ספק אם דניאלה ריף תנצח שוב באליפות העולם של תחרות איש הברזל שהתקיימה אתמול (שבת) ביוטה, ארה"ב. התחרות הייתה למעשה החזר חוב של האליפות שהייתה צריכה להתקיים בסוף 2021 ונדחתה למאי בשל מגפת הקורונה. אם תחרות הגברים שהתקיימה בסנט ג'ורג' הייתה יותר קשה לניבוי תוצאות, הרי שתחרות הנשים סבבה סביב שליטה, תשוקה ושובה של המלכה האם דניאלה ריף.

ריף בת ה-34 זכתה בתואר החמישי שלה באליפות העולם במרחק המלא של תחרות איש הברזל (ותואר עשירי סך הכל) בתוצאה של 8:34:59 שע'. הניצחון היה כל כך משמעותי שקיית מתיוס הבריטית שהגיעה במקום השני סיימה רק תשע דקות אחריה.

"אני פשוט נלהבת, אחרי כמה חודשים קשים מאוד, הכל התחבר לי. איזה יום!" אמרה ריף. "השחייה הייתה קשה ולמעשה די אכזבתי את עצמי, אבל אני חושבת שזה הביא לי מזל שלא הובלתי את השחייה. על האופניים, קיית מתיוס שהגיעה במקום השני דחפה חזק, אבל גם אני דחפתי, זה היה ממש כיף. במהלך התחרות חשבתי לעצמי שגם אם אני לא אנצח, יהיה לי כיף היום, וזה באמת חשוב לחשוב כך".

בגברים ניצח וזו בפעם הראשונה בקריירה שלו קריסטיאן בלומנפלט, מנצח המשחקים האולימפיים של טוקיו 2020 בטריאתלון. "זה היה יום קשוח", ציין בלומנפלט בקו הסיום, "אני חושב שהדינמיקה של התחרות היום הייתה שונה ממה שציפינו כולנו שיהיה באליפות העולם".

פודיום נשים באליפות העולם

1. דניאלה ריף 8:34:59 שע'

2. קיית מתיוס 8:43:49 שע'

3. אן האג 8:47:03 שע'

פודיום גברים באליפות העולם

1. קריסטיאן בלומנפלט 7:49:16 שע'

2. ליאונל סנדרס 7:54:03 שע'

3. בראדן קורי 7:54:19 שע'

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג