רותם גלעד מספר על אירומן צרפת

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:גלעד רותם




גלעד רותם, סטודנט בן 28 סיים בתוצאה מדהימה באיירונמן ניס שבצרפת ב-22 ביוני. לאחר הרכיבה החליף לנעלי ריצה וסיים את המרתון בזמן של פחות משלוש שעות. הנה סיפורו






הכרת מסלול האופניים


תמיד חשבתי שיש משהו מאוד מיוחד ויפה בטריאתלון איש הברזל. לפני כחצי שנה החלטתי שאם יש משהו שכל כך מלהיב אותי, הגיע הזמן לעשותו, וכך במקביל ללימודי ההנדסה והביולוגיה באונ' ת"א, התאמנתי לתחרות. התחלתי לבד, עברתי להתאמן עם זהבה שמואלי במועדון רצי רמת השרון, ולקראת התחרות רכבתי עם הקבוצה של שי פיפמן. החברה, המשפחה, זהבה והקבוצה תמכו בי מאוד, וכך למרות תקופת ההכנה הקצרה ב-22 ליוני הרגשתי מוכן.

לפני מספר ימים חזרתי מתחרות איש הברזל בניס שבצרפת. מה שמייחד את התחרות הוא מסלול האופניים שלה, העובר בין כפרים קטנים בהרי האלפים. הנוף עוצר נשימה וכולל קרוב ל-2000 מטר טיפוס מצטבר. בתחרות השתתפו כ- 2700 ספורטאים והעיר כולה סבבה את התחרות.






הים היה נוח ואת השחייה סיימתי על 53:49 דקות במקום ה-43



במקטע האופניים התמודדתי עם העליות, אך בירידות הטכניות הרגשתי פחות מקצועי מהאירופאים, שממש לא השתמשו בברקס. באזור הקילומטר ה-160, כ-20 קילומטר לפני סיום הרכיבה, פגע בי רכב במהירות נמוכה והפיל אותי לכביש (הרכב לא היה קשור לתחרות וכנראה שקיבל אישור מעבר על מסלול התחרות בתזמון גרוע). הנפילה תקעה לי את השרשרת, טיפלתי בתקלה די מהר והמשכתי לרכב.






תאונה ושני פנצ'רים עלו לי ב-20 דקות



עברו מספר קילומטרים בודדים ובעודי מתאושש מהנפילה, גיליתי שיש לי פנצ'ר בגלגל האחורי ונאלצתי לעצור בצד הדרך להחליף פנימית. לאחר תיקון הפנצ'ר, עם העלייה על האופניים קיבלתי פנצ'ר נוסף. שלושת הארועים הנ"ל עלו לי ב- 20 דקות. סיימתי את מסלול האופניים על 5:35:58 שעות כשאני במקום ה-175 בתחושה של "רק שלא יהיה עוד פנצ'ר שיאלץ אותי לרוץ לצד האופניים".







יצאתי לריצה בידיעה שאצטרך מרתון מהיר של 3:15 כדי לפצות על התקלות באופניים וכדי לרדת את גבול ה-10 שעות, אותו סימנתי לעצמי כמטרה. מסלול הריצה היה מישורי ונוח, אך הטמפ' הייתה באזור ה-35 מעלות. במהלך הריצה עקפתי כ-140 מתחרים וסיימתי את המרתון על 2:59:31 שעות. היה זה הזמן השביעי הכי מהיר מבין זמני הריצה בתחרות, כמצופה מחבר בקבוצת "רצי רמת השרון" של זהבה שמואלי.







יצאתי לריצה בידיעה שאצטרך מרתון מהיר של 3:15 שעות













סיימתי את התחרות כולה על 9:39:50 במקום ה-37 כללי
ובמקום ה-3 לקטגוריית הגיל שלי (25-29). המקום השלישי בקטגוריית הגיל מקנה לי את הזכות להתחרות באליפות העולם, שתתקיים באוקטובר בהוואי.

בסה"כ זו הייתה חוויה מאוד מיוחדת שהשאירה לי טעם של עוד.
אני מודה ליריב מחברת NIKE על הסיוע לקראת התחרות בהוואי.
עכשיו מה שנשאר זה להשיג נותן חסות נוסף בכדי להגיע להוואי מוכן.

גלעד רותם
דוא"ל: [email protected]



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג