רוסיה בחוץ: הושעתה מהמשחקים האולימפיים של טוקיו 2020

רוסיה הושעתה לתקופה של ארבע שנים על ידי הסוכנות למניעת סימום ולכן לא תוכל להשתתף בטוקיו 2020 ובמונדיאל בעוד שלוש שנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר חקירה ארוכה הפעילה הסוכנות למניעת סימום (WADA) סנקציה מחמירה לגבי רוסיה והיא תושעה לתקופה של ארבע שנים שבהן לא תוכל להשתתף במשחקים האולימפיים של טוקיו בשנה הבאה ואף במונדיאל שיתקיים בקטאר בשנת 2022. את ההשעיה קיבלה הסוכנות על ידי הצבעה שהתקיימה באופן אנונימי והעונש הוסכם בישיבה מיוחדת שהתכנסה במטה הוועד האולימפי הבינלאומי בלוזאן, שוויץ. זו הסנקציה החמורה ביותר עד כה נגד המדינה, אשר הואשמה כי ניהלה תכנית סמים מערכתית ומחיקת ראיות מעבדה חיוניות.

צ פ ו || הודעת ההשעיה

מדובר בזעזוע בעולם הספורט, אך לרוסיה יש כעת 21 יום לערער על גזר הדין. עם זאת, הם עדיין יוכלו להשתתף באליפות אירופה בכדורגל בשנה הבאה, שם היא גם אמורה להיות אחת המדינות המארחות בסנט פטרסבורג. יתרה מזאת, ספורטאים רוסים שיתחרו באופן אישי יוכלו להתמודד תחת דגל ניטרלי במשחקים האולימפיים, בתנאי שיוכלו להוכיח שהם נטולי סמים.

עדויות לטיפול בסמים ברוסיה נחשפו לראשונה על ידי (WADA) לפני ארבע שנים ובו דווח כי לפחות 643 בדיקות חיוביות הוסתרו על ידי הרשויות. הדבר הביא בזמנו להשעיה של התאחדות האתלטיקה הרוסית (Rusaf) ו-111 ספורטאים בודדים מהאתלטיקה ומענף המשקולות הורחקו ממשחקי ריו 2016 ולהרחקה מהמשחקים האולימפיים של החורף. אם רוסיה תבחר לערער על העונש, היא תועבר לאחר מכן לבית הדין לבוררות לספורט.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג