רון דרמון קורא את הביקורת ונעצב

רון דרמון הוא חבר סגל האולימפי של ישראל לריו דה ז’נרו 2016. הוא ספורטאי עילית במובן הרבה יותר רחב מהגדרת מקצה, מהסוג הנדיר אשר הציב את ההצטיינות כנר לרגליו ודרך חיים חסרת פשרות. כדי להיות ספורטאי כזה צריך לדעת לקבל ביקורת וגם לטפח כזו בעצמך כלפי עצמך. אבל הוא גם יודע דבר וחצי דבר על הדרך להעביר את הביקורת ועל מנת שתהיה בונה ולא הורסת- בפוסט האחרון שלו הוא בחר לשתף אותנו בתחושותיו כשהוא קורא את הביקורות על הספורטאים המייצגים את ישראל במשחקים האולימפים בלונדון 2012
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רון דרמון הוא חבר סגל האולימפי של ישראל לריו דה ז'נרו 2016. הוא ספורטאי עילית במובן הרבה יותר רחב מהגדרת מקצה, מהסוג הנדיר אשר הציב את ההצטיינות כנר לרגליו ודרך חיים חסרת פשרות. כדי להיות ספורטאי כזה צריך לדעת לקבל ביקורת וגם לטפח כזו בעצמך כלפי עצמך. אבל הוא גם יודע דבר וחצי דבר על הדרך להעביר את הביקורת ועל מנת שתהיה בונה ולא הורסת- בפוסט האחרון שלו הוא בחר לשתף אותנו בתחושותיו כשהוא קורא את הביקורות על הספורטאים המייצגים את ישראל במשחקים האולימפים בלונדון 2012

מאת:רון דרמון, הקדמה: יאיר בן עמי

כל שידורי הטלוויזיה הישראלית- כאן
כל כתבות לונדון 2012 – כאן
(צילומים: gettyimages)


בדרך כלל הפוסטים שלי מתעסקים בחיי האישים כספורטאי וכבנאדם, אבל אני מרגיש צורך עז לשתף אתכם במחשבות שלי על האולימפיאדה ובעיקר על הספורטאים שלנו והתקשורת שלנו כדי לזרוע זרעים לעתיד שאולי יובילו לחשיבה טיפה שונה.

אחת לארבע שנים יש אולימפיאדה וגם אחת לארבע שנים מתעורר עם ישראל והתקשורת הישראלית כדי להלל את הספורטאים שלנו לפני האולימפיאדה לתמוך בהם ולחכות בציפייה לצפות בספורטאים הזרים כובשים ושוברים שיאים חדשים.

אז כל זה טוב ויפה, אני יכול לכעוס עד מחר למה העם והמדינה שלנו לא מתעסקים מספיק בספורט לאורך כל המחזור האולימפי לפי דעתי אבל לא על זה אני רוצה לדבר, אני רוצה לדבר על הביקורת המועברת על הספורטאים שלנו,החברים שלי.

אני לא יודע כמה ידע על ספורט יש לכתבי החדשות, אני גם לא מכיר אותם ולא ממש מעוניין להכיר אותם, אבל מציק לי שכל פעם שאני פותח את אתרי החדשות כדי לראות מה קורה עם החברה שלנו אני רואה כותרות בסגנון:פאשלות,פדיחות,פלופים וכו'..

אני לא כועס, אני עצוב, עצוב כי החברה האלה עושים את מה שהם עושים מתוך האהבה ואמונה מלאה בעצמם לאורך של שנים. הדרך שלהם לא נבנתה ביום אחד, אלא שנים על גבי שנים של עבודה יום יומית מפרכת, עם רגעי משבר ועם רגעי אושר. כשסוף סוף השיגו את המטרה הנכספת להיות ספורטאי אולימפי, חלום שכל ספורטאי תחרותי מפנטז עליו מידי יום, מול התמיכה והעידוד מהחברים ומהמשפחה, הם זוכים לזריקת בוז מהעם שלהם. זהו דבר שלא קורה באף מדינה אחרת, לא משנה כמה רעה או טובה התוצאה שהשיגו בתחרות.
כל מה שאני מבקש שתשתפו את הפוסט הזה, יגיע למי שיגיע אני רק רוצה לראות את הכתבות הופכות לפן חיובי,ומעודד.

רון דרמון,
ספורטאי הישגי,
סגל אולימפי 2016 טריאתלון
רון

31.7.2012



רון דרמון – טריאתלט עלית, מקום רביעי בנוער בעולם ב-2011, סגל אולימפי של ישראל, סגל עתודה 2016 של איגוד הטריאתלון העולמי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג