רוכב עם לב: תרם את המדליה האולימפית שלו למען ילדים פליטים מאוקראינה

רוכב העבר התלבט כיצד הוא יוכל לסייע לקורבנות המלחמה באוקראינה ויוזמה אחת שלו הצליחה לרגש רבים בעולם הספורט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
המחווה האנושית של מרטין | צילום: shutterstock

טוני מרטין הזיע רבות על מנת לזכות במדליית הכסף האולימפית שלו מהמשחקים האולימפיים של לונדון 2012 כשסיים במקום השני במרוץ נגד השעון (נג"ש). יחד עם זאת, זה לא מנע מהרוכב הגרמני למכור במכירה פומבית את המדליה האולימפית שלו לכל המרבה במחיר וזאת על מנת לתרום את הכסף למען ילדים אוקראינים שהפכו לפליטים בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

מרטין, 36, מחזיק עד היום בתואר של אלוף עולם ארבע פעמים בנג"ש, הישג שרק עוד רוכב אופניים אחד יכול להתגאות בו והוא פביאן קנצ'לרה. לפני כחודש הוא יזם את המכירה מתוך הזדהות עם קורבנות המלחמה האוקראינים. "לא קל לי להיפרד מהמדליה שהיא ההישג הגדול שלי בכל הקריירה, אבל בהתחשב בעובדה שמיליוני אנשים הפסידו כמעט הכל במלחמה הזו, זה משהו שאני באמת רוצה לעשות".

את המדליה רכשה לבסוף חברת תוספי תזונה גרמנית ששילמה 35 אלף אירו עבור המדליה, אך בכך לא תמו עלילות מסעה של המדליה. מנכ"ל החברה אמר לאחר קנייתה כי הוא מחזיר את המדליה למרטין. "יש לנו כבוד גדול למחווה האנושית של טוני מרטין", ציין מנכ"ל חברת Fitline שהשיב את המדליה לבעליה המקוריים, "אנחנו יודעים כמה הוא השקיע במדליה הזו. תודה לך טוני, שעשית את המעשה הזה עבור הילדים". מנגד סיפר מרטין כי הוא נרגש מהמחווה המקורית להשיב לו את המדליה ורק ציין שהוא שמח על כך שיוכל להראות לנכדיו בעתיד את המדליה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FitLine (@fitline_officialpage)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג