רוכב אופניים כבן 50 נהרג מפגיעת רכב ליד אילת

סוף שבוע קשה בכבישים: רוכב נפגע מרכב בכביש 90 ליד צומת באר אורה ומותו נקבע במקום. פרמדיק מד"א שטיפל בו בזירה: "האופניים היו מרוסקים לגמרי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זירת התאונה בכביש 90 | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

סוף שבוע קשה בכבישים. רוכב אופניים כבן 50 נהרג אתמול (שבת) מפגיעת רכב בכביש 90 סמוך לצומת באר אורה באזור אילת. שמו טרם פורסם. ממד"א נמסר כי הדיווח על התאונה התקבל בשעה 11:37 חובשים ופרמדיקים הגיעו לזירה ואיתרו אותו עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום.

המשטרה הודיעה כי בוחני תאונות הדרכים של מרחב אילת הגיעו למקום התאונה והחלו באיסוף ממצאים וחקירת נסיבות התאונה, שכרגע אינם ברורים. גם שמו של הרוכב ההרוג טרם פורסם.

פרמדיק מד"א ניר יפת, שגר סמוך למקום התאונה בבאר אורה הגיע ראשון למקום וסיפר: "קיבלתי את הדיווח ממוקד הכוננים של מד"א על התאונה הקשה ומיד יצאתי למקום. האופניים היו מרוסקים לגמרי והרוכב שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולצערנו לאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום התאונה".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג