קריטריון אולימפי לשחיינים ברנסייבה וקציר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:הועד האולימפי




שני הישגי ענק לשחייה הישראלית במים פתוחים נרשמו בסוף השבוע בבייג'ין שבסין, אולגה ברנסייבה ודניאל קציר הבטיחו את מקומם לאולימפיאדת בייג'ין בשחייה במים פתוחים למרחק של 10 ק"מ. השניים עדיין צריכים לקבל את אישור הועד האולימפי הישראלי בכדי להגיע פעם נוספת לבייג'ין







דניאל קציר סיים הבוקר את התחרות הפרה-אולימפית, הקובעת סופית את 25 השחיינים שישתתפו במשחקים האולימפיים במשחה המרתון ל-10 ק"מ במים פתוחים במקום ה-8 (סיים תשיעי וקודם למקום שמיני לפי שחיין אחד מכל מדינה) ובכך עמד בקריטריון האולימפי. קציר זקוק כעת לאישור מוסדות הועד האולימפי הישראלי בכדי לזכות בכרטיס האולימפי.

הישראלי השני במשחה, מיכאל דימיטרייב סיים במקום ה-13 הכללי לאחר שבמשך רוב שלבי המשחה הוביל על פני דניאל והיה בתמונת הקריטריון. דניאל שדורג במקומות 18-21 במשך 9 ק"מ, פתח בפיניש מסחרר בקילומטר האחרון, חלף על פני מיכאל ונכנס לעשירייה הראשונה בדרך להשגת הקריטריון הבינלאומי.

המנצח במשחה היה הבולגרי פיטר סטויצ`ב, לפני ההונגרי, קסאבה גרצ`ק והצ'כי, רוסטיסלב ויטק.
המשחה התקיים בתנאים לא קלים של מים קרים, רוחות חזקות, גלים וכלל מאבקים קשים שהניבו לא פחות מ-8 כרטיסים צהובים (אזהרות) לשחיינים.
במקצה נשים, אולגה ברנסייבה מהפועל ירושלים, קבעה גם היא אתמול בבייג`ין את הקריטריון האולימפי במקצה ל-10 ק"מ בשחייה, לאחר שדורגה בתחרות ההזדמנות האחרונה במקום ה-10, כאשר 11 הראשונות זוכות בכרטיס כניסה למשחקים האולימפיים.

ברנסייבה בת ה-23 שסיימה את אליפות העולם בראשית החודש במקום ה-27, עברה את המרחק המפרך בזמן של 02.04.27 שעות, שדרג אותה במקום ה-13 בתחרות. אך מכיוון שכל מדינה רשאית לשלוח למקצה הזה רק שחיינית אחת, נמחקו מלוח התוצאות שלוש שחייניות שסיימו לפני ברנסייבה, אך הן היו השחייניות השניות במדינתן, עובדה שקידמה את ברנסייבה אל המקום ה-10 בתחרות, המעניק כרטיס כניסה לבייג'ין.

המנצחת בתחרות היא האמריקנית קלואי סטון שסיימה את המרחק בזמן שך 2.00.48 שעות. אבל הדרמה האמיתית התרחשה בין שש שחייניות, שתיים מאיטליה, שתיים ממקסיקו ושתיים מסלובניה. האיטלקיות דורגו במקום השני והשלישי, מרטינה גרימאלדי עשתה את זה בזמן של 02.01.19 שעות וזכתה במדליית הכסף ואילו חברתה אליסה פרנקו שסיימה שלישית עם זמן של 2.01.36 שעות זכתה אמנם במדליית הארד, אבל היא לא תשחה באולימפיאדה. במקרה של השחייניות ממקסיקו שסיימו במקומות השביעי והשמיני והסלובניות שסיימו במקומות ה-10 וה-11, מפרידות רק שתי שניות בין שחיינית לשחיינית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג