קרויטר נוסע לאולימפיאדת הנוער בסינגפור

אלוף העולם לקדטים בקפיצה לגובה, דימה קרויטר, לא אכזב כשזכה בשבת האחרונה בתחרות הקריטריון במוסקבה עם קפיצה ל- 2.20 מ’, תוצאה שתאפשר לו להגיע לאולימפיאדת הנוער בסינגפור השנה. שאר הישראלים לא הצליחו להשיג מקום נוסף לסינגפור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אלוף העולם לקדטים בקפיצה לגובה, דימה קרויטר, לא אכזב כשזכה בשבת האחרונה בתחרות הקריטריון במוסקבה עם קפיצה ל- 2.20 מ', תוצאה שתאפשר לו להגיע לאולימפיאדת הנוער בסינגפור השנה. שאר הישראלים לא הצליחו להשיג מקום נוסף לסינגפור

מאת:צערכת שוונג


קרויטר בן ה-17 ממכבי ת"א ניצח היום (שבת) בקלות מפתיעה את תחרות הקפיצה לגובה בתחרות הקריטריון האירופית במוסקבה וישתתף בקיץ במשחקים האולימפיים לנוער הראשונים בהיסטוריה בסינגפור. בגובה של 2.08 מ' נשארו 3 מתחרים, אחרי שיאניק קלאוסן הדני, בעל שיא אישי של 2.21 מ', נשר במפתיע. קרויטר, בראם חוייס הבלגי וויקטור צ'רניש האוקראיני עברו 2.08 מ'. כשהרף עלה ל-2.11 מ' קרויטר ויתר על הגובה ושני האחרים פסלו 3 פעמים. הישראלי העלה את הרף ל-2.13 מ' כדי לנצח ועשה זאת בקלות בניסיונו הראשון.

לאחר הניצחון העלה קרויטר את הרף ל-2.20 מ', גובה בו נכשל במספר תחרויות אחרונות, ועבר בניסיון השלישי. לאחר מכן הוא העלה את הרף ל-2.25 מ' בניסיון לשפר את שיאו האישי, כשל בניסיון הראשון וויתר על שאר הניסיונות כדי לשמור על עצמו לקראת התחרויות הבאות ואליפות ישראל.

טקלה מסיים במקום 11 בריצת 2000 מ'

בתחרות מוקדמות המשחקים האולימפיים לנוער במוסקבה סיימה הערב (ראשון) המשלחת הישראלית את השתתפותה בתחרות כשיוני טקאלה מהפועל חולון שיחגוג 17 קיצים בחודש הבא, סיים במקום ה-11 בריצת 2,000 מ' מכשולים בתוצאה של 6:37.82 דק'.

יתר הישראלים שהתחרו לא כל כך הצליחו. מאור סגד ממכבי בני הנגב ב"ש שיפר אומנם את שיאו האישי ב-110 מ' משוכות ב-48 מאיות השנייה כשקבע 14.42 שנ' וסיים במקום ה-11 שלא הספיק לעלייה לגמר. גם עומרי הרוש מאתלטי אורן השרון שהצליח לעלות לגמר אתמול ב-100 מ', כשל היום ב-200 מ' כשקבע 22.53 שנ' (6 מאיות איטי משיאו האישי) וסיים במקום ה-15 (מ-23 מתחרים). לעומר אלמוג מעמותת הצבי הייתה ריצה חלשה והוא סיים במקום הלפני אחרון.

האצטדיון בהדר יוסף אושר ע"י ההתאחדות האירופית לגביע אירופה

נציגי הועדה הטכנית של התאחדות האתלטיקה האירופית שביקרו בארץ בסוף השבוע, הגדירו את מתקן האתלטיקה בהדר יוסף כעומד בכל התקנים האירופים, בוודאי ברמת אירוח תחרות מדרג ב'. שני נציגי הוועדה הטכנית של התאחדות האתלטיקה האירופית, לוקה וראשינה מאיטליה וסנדרין גלסייר משוייץ ביקרו בסוף השבוע בארץ במטרה לאשר את כל הפרטים הטכניים לאירוח גביע אירופה בקרב רב ב26-27.6.2010 בת"א. השניים פתחו את ביקורם במלון מרינה שיארח את כל המשלחות, על מנת לבדוק את סידורי האירוח במלון.

לאחר מכן השניים ערכו, יחד עם הוועדה הטכנית המארגנת סיור במתקן האתלטיקה בהדר יוסף, על כל היבטיו, ובכלל זה התנאים לביצוע התחרות במקצועות השונים ואיכות אצטדיון החימום. איגוד האתלטיקה בישראל יוסיף לטובת התחרות אזורי פיזיותרפיה מיוחדים ואזורי מנוחה מוסדרים לאתלטים.
הנציגים האירופים אשרו כי נכון לעכשיו נרשמו כבר לתחרות 4 נבחרות גברים ו-2 נבחרות נשים (נבחרת חייבת לכלול 4 אתלטים) ובסה"כ, יחד עם משתתפים בודדים ומדינות ששולחות משלחות של פחות מארבעה, נרשמו עד כה 61 מתחרים. סוכם בין איגוד האתלטיקה לוועדה הטכנית כי הכניסה לשני ימי התחרות לקהל הרחב תהיה חופשית, ללא תשלום.

אלכס אברבוך, מנהל נבחרת הגברים הישראלית לתחרות, ובעצמו מתחרה קרב 10, אמר אחרי הביקור: "הייתי בהרבה מאוד תחרויות דרג א' וגם בתחרויות דרג ב' כנציג ישראל, ואין ספק שהמתקן בהדר יוסף עולה במונים רבים על הרבה מתקנים בהם התחריתי בעולם בכלל ובאירופה בפרט. אין לי ספק שנארח פה תחרות טובה כשהמטרה שלנו תהיה עלייה לדרג א' שמשמעותה מיקום בין 16 הנבחרות הטובות באירופה בקרב 10".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג