קרב ענקים באיש הברזל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס וולפסון




אחרי שנה מצוינת לשני האתלטים המובחרים של איש הברזל, נורמן סטדלר וכריס מקורמיק, ורצף הניצחונות של שניהם בתחרויות לחצי המרחק, מקורמיק בארה"ב ונורמן בגרמניה, הציפיות מהשניים גדולות מאד. כל אחד מהם טוען שהוא בכושר שיא ומועמד ראוי לזכות בתחרות









מעריצים רבים חיכו הרבה זמן לרגע הזה. מאז הפרישה של דייב סקוט ומרק אלן, שני ענקים בתחרות איש הברזל, שלכל אחד מהם שישה תארים מאליפות העולם שהתקיימה בהוואי. מעולם לא היה קרב כזה.

הקרב בין נורמן סטדלר הגרמני וכריס מקורמיק האוסטרלי כבר החל בשנת 2006. סקירה תקשורתית נרחבת על השניים התחילה אחרי שנורמן סטדלר מנצח את התחרות בפער של דקה על מקורמיק וטוען, שהסיבה היחידה שמקורמיק הגיע שני זה כי הוא ביצע דרפטינג שאסור במסלול הזה. מקורמיק הכחיש את הדברים. מאז החלה מתקפה של השמצות מכל צד, שרק הגבירה את העוינות בין שני המתחרים. הדבר הוביל לבניית שני מחנות מריצים, מחנה מקורמיק ומחנה סטדלר, שכל אחד מהם בטוח שהשני טוב יותר.




שני הענקים



נורמן סטדלר – גרמניה, אלוף העולם באיש ברזל לשנת 2004 ו- 2006. לזכותו, עשרות תארים בתחרויות בגרמניה ופעמיים סיים במקום רביעי באליפות העולם לשנת 2001 ו- 2003. כבר מגיל צעיר זכה באליפות גרמניה בדואתלון בלי יותר מדי הכנה. היה מתאמן יחד עם יאן אולריך וגמע אלפי קילומטרים בשבוע.



סטדלר נחשב לרוכב הכי חזק בין אנשי הברזל. הוא הצליח לשבור את שיא מסלול האופניים שנמצא בקונה, הוואי. מקום הידוע כאחד המסלולים היותר אכזריים בעולם. השיא הציב אותו על 4:18:23 למרחק של 180 ק"מ, ובנוסף לזה לרדת 20 דקות מהאופניים לפני כולם.





נורמן סטדלר

נורמן סטדלר



כריס מקורמיק – אוסטרליה, אלוף העולם באיש הברזל לשנת 2007. מחזיק ב- 5 ניצחונות בתחרויות איש ברזל באוסטרליה. פעמיים מצליח לסיים את Quelle Challenge Roth בפחות מ- 8 שעות,
6 פעמים התחרה בהוואי, בפעם החמישית הגיע למקום השני אחרי נורמן, ובפעם השישית מצליח לזכות בתואר אלוף עולם פעם ראשונה בשנת 2007.



מקורמיק התחיל את הקריירה במרוצים למרחק יותר קצר כחלק מסבב ה- ITU, ובשנת 1996 ו- 1997 זכה שנתיים ברציפות באליפות עולם.





כריס מקורמיק

כריס מקורמיק




הרוכב האולטימטיבי והרץ האולטימטיבי



כל אחד מהם הוא פנומן בתחומו, נורמן באופניים ומקורמיק בריצה (לא שבשאר התחומים הם חלשים). הקרב בין נורמן סטדלר הגרמני וכריס מקורמיק האוסטרלי, היה אמור להתקיים בחודש אוקטובר האחרון בקונה, אך הקרב נדחה ל- 6 ביולי לפרנקפורט אחרי שנורמן סטדלר נאלץ לפרוש עקב סיבות בריאותיות באמצע מסלול האופניים. מה שהשאיר את השדה כמעט ללא מתחרים ממשיים ובתצוגת ריצה נהדרת. ביצוע מרשים במיוחד היה לכריס מקורמיק והוא קטף את תואר אלוף העולם לשנת 2007.



חודשיים אחרי התחרות בהוואי, מקורמיק מצהיר שהוא הולך לבצע שתי תחרויות –איש הברזל פרנקפורט, גרמניה, ו- ROTH, שמתקיימות ברווח של שבוע ביניהם. נשמע בלתי אפשרי אבל נצטרך לחכות ולראות.



די ברור לכולם שהתחרות בגרמניה נועדה לקרוא תיגר על נורמן סטדלר מצד מקורמיק, אין כמו לנצח את האויב ועוד בשדה הביתי. יומיים לפני התחרות נורמן מודיע שאינו יכול להתחיל את התחרות בגלל התקררות שהוא לא הצליח להחלים ממנה, הוא מתעקש להתחרות אבל בכל זאת הרופאים אוסרים עליו בכל תוקף.



הרוכב האולטימטיבי והרץ האולטימטיבי


  • הכינוי של מקורמיק הוא Mecca, ושל נורמן Norminatoe או Norman Stormain, בגלל יכולות הרכיבה האדירות שלו.
  • נורמן סטדלר החליף ספונסר כשבועיים לפני התחרות בגרמניה, אחרי שנים שהוא התחרה תחת חברת Kuota, והיה זה שהציג את החברה לעולם. הוא עבר להתחרות תחת חסותה של חברת Scott. האופניים שקיבל הם Scott Plasma 2, והוא ממשיך להתחרות עם חליפות 2XU (2XU ENDURANCE SUPER ELITE).
  • הסמל על האופניים המיתולוגיות של נורמן סטדלר,הם של Kuota Kalibur – שמש שמוטבעת על מוט הכסא. זה בדיוק הקעקוע שיש לנורמן על הבטן באזור הטבור.
  • כריס מקורמיק הוא הטריאתלט היחיד בעולם שמקבל חסות מחברת הענק Under Armour, שמתמחה בייצור ציוד לשחקני פוטבול. הוא גם היחיד שהם מייצרים בשבילו ציוד לטריאתלון שלא נמכר לציבור הרחב.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג