קרב הנשים לקראת איש הברזל הוואי

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס וולפסון

&nbsp

תחרות איש הברזל בקונה הוואי לא מבטיחה מלחמה על המקום הראשון בנשים, די נראה שכריסי וולינגטון תגן על תוארה מהשנה שעברה והקרב יהיה יותר על המקום השני, אבל לפני שנתחיל להכתיר את מנצחות בו נכיר את המתמודדות הכול כך ראויות להפתיע




כריסי וולינגטון -אלופת העולם לשנת 2007

מצד אחד, הרבה אנשים יקומו ויגידו למה אני בכלל טורח להתייחס למרוץ הנשים בהוואי, הרי ברור לכולם שכריסי וולינגטון האלופה לשנת 2007, שדיברנו עליה כבר רבות היא בליגה אחרת וכמה רמות מעל שאר המתחרות, הצפי הוא לשידור חוזר של התחרות משנה שעברה ובעצם התחרות היא על המקום השני.

מצד שני, אסור לשכוח שמדובר על הוואי, הזרמים החזקים במפרץ של KONA, מזג האוויר הלוהט והרוחות שלא ניתן לברוח מהן. כבר ראינו יותר מפעם אחת שהחזרה להוואי אחרי ניצחון יכולה להיות מאד קטלנית, את הכישלון הזה חוו הגדולים מכולם החל מנורמן סטדלר, טים דיבום, פיטר ריד ונטאשה בודמן אלופת הנשים 5 שנים ברציפות.

אם כך, החלטתי שעדיין כדי להתמקד בנשים ונעשה לכם הכרות עימן לפני האליפות בקונה. אבל לפני כן, כמה עדכונים חשובים שיכולים לשנות את כל פני התחרות:

  • מיקלי ג'ונס האלופה לשנת 2006 והפייבוריטית לניצחון ב- 2007 נאלצת לוותר על התחרות בעקבות פציעה בשריר התאומים שגם מנעה ממנה את הניצחון בתחרות האחרונה למרחק חצי איש ברזל בקנקון מקסיקו.
  • סמנתה מקגלון, אחת הפייבוריטיות לניצחון השנה ואחרי עונה מדהימה שבה הצליחה לקטוף ניצחונות בחצאי איש ברזל בווילדפלוובר – קנסס והוואי, גם היא הודיעה שלא תשתתף בתחרות השנה בעקבות פציעה בגיד אכילס.




מיקלי ג'ונס-האלופה לשנת 2006 – לא תשתתף השנה

&nbsp

המתמודדות

ייתכן שעם ההיעדרות של מיקלי וסמנתה איבדנו הרבה כוחות סוס אבל עדיין השדה בהוואי יהיה לוהט.

יאבונה ואן ולקרן (Yavone Van Vlerken)

הצליחה לשבור את שיא הנשים שהציבה פאולה ניובי פרייז'ר האגדית ברות' השנה ונעלה את השעון על 8:45:48, יכולה להוות איום מאד רציני על כריסי וולינגטון למרות שעדיין נראית כבדה מדי בריצה וסביר להניח שתתקשה מאד בהוואי.





יאבונה על האופניים באירונמן סינגפור

נינה קראפט (Nina Kraft)

הגרמנייה חוזרת להוואי אחרי כמה שנים טובות בהן הושעתה לשנתיים בשנת 2003 לאחר ניצחון שלאחריו התגלה שהשתמשה ב- EPO. נינה קראפט כבר לא צעירה אבל חזקה מתמיד, נקווה שהפעם זה טבעי.




נינה קראפט – הפעם באופן טבעי

בלנידה גריינג'ר(Belinda Granger)

האוסטרלית האימתנית בעלת הרבה מאד כישרון וניצחונות בתחרויות רבות שבראשן איש ברזל קנדה, חוזרת גם השנה להוואי. בלינדה מתאמנת באותה הקבוצה (Team TBB) עם כריסי וולינגטון ויש שיגידו שבמקרים מסוימים היא חזקה מכריסי באופניים.




בלינדה גריינג'ר – מסוגלת לתת פייט אמיתי באופניים

דסירה פיקר (Desiree Ficker)


אחרי שהחליטה להתמקד השנה בריצת מרתון ולנסות להיכנס לנבחרת האולימפית של ארה"ב עשתה הסבה זמנית לריצה אבל עדיין כשלה להגיע לנבחרת. דסירה התפרסמה השנה מאד, במיוחד אחרי כמה תמונות חושפניות
למגזין Triathlete.

היא מסוגלת להתמקם מאד גבוהה ואפילו בפודיום אם תצליח לשמור על תזונה נכונה בזמן התחרות ותתנהל באופן חכם, שלא כמו בשנה שעברה בה נאלצה לעבור להליכה בריצת המרתון.


אלכס וולפסון, טריאתלט פעיל מקבוצת CANNONDALE-ENDURE

&nbsp



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג