קרב המינים: מי ינצח ב-400, פיית' קיפייגון או אלוף קניה ב-100 מטר?

הגבר המהיר באפריקה הציע בצחוק לקיים תחרות בינו לבין רצת המרחקים האגדית. "אנצח גם אם אלך את הסוף", אמר. "אני צריכה לחשוב על זה, כי אולי אנצח", היא השיבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מי ינצח בקרב המינים? צילומים: ויקימדיה

ריצת ה-400 מטר היא ספרינט, או שהיא כבר נכנסת לקטגוריה של סיבולת? כנראה שלא נקבל על כך תשובה חד משמעית. אבל, שיאן אפריקה ב-100 מטר, פרדיננד אומניאלה הקנייתי, הציע בצחוק לאלופה האולימפית ואלופת העולם ב-1,500 ו-5,000, פיית' קיפייגון, לקיים ביניהם תחרות ל-400 מטר. "אני צריכה לחשוב על זה, כי אולי אנצח", היא אמרה.

השניים צולמו לחשבון הטוויטר של עיתונאי יפני, כשהם מתבדחים יחד. פרדיננד, בעל שיא אישי של 9.77, סיים באליפות העולם האחרונה בבודפשט במקום השביעי בגמר ה-100 מטר. קיפייגון זכתה בבודפשט בזהב בשני המרחקים, והיא גם האלופה האולימפית ב-1,500, ועד לאחרונה גם החזיקה בשיאי העולם בשני המרחקים.

בסרטון, בו השניים צוחקים, אומניאלה שאל מי מהם ינצח. "אני צריכה לחשוב פעמיים, כי אני חושבת שאולי אני יכולה. אני יכולה", אמרה קיפייגון. לכך השיב אומניאלה המבודח שגם אם ילך את 20 המטרים האחרונים הוא עדין ינצח.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג