פרידה נעימה בבית הנשיא

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג




נשיא המדינה, שמעון פרס, ניפרד ממשלחת הספורטאים לאולימפיאדת בייג'ין. לפני תחילת הטקס בבית הנשיא עברה המשלחת באנדרטה לזכר י"א חללי מינכן בתל אביב לטקס הנחת זרים והתייחדות עם החללים כנהוג לפני כל משחקים אולימפיים







הנבחרת האולימפית



בין פגישה עם ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, למועמד נשיאות ארה"ב, ברק אובמה, מצא נשיא המדינה, שמעון פרס, זמן להיפרד ממשלחת הספורטאים לאולימפיאדת בייג'ין. נשיא המדינה קיים את טקס הפרידה המסורתי ממשלחת הספורטאים והמאמנים שייצגו את ישראל באולימפיאדת בייג'ין 2008 ערב יציאתם לסין. באירוע השתתפו שר התרבות המדע והספורט ראלב מג'אדלה, יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק וראשי המשלחת יחד עם 42 הספורטאים והספורטאיות שייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים, בין האורחים המכובדים היו גם משפחות י"א חללי מינכן.



הנשיא הזכיר בפתח דבריו את 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו באולימפיאדת מינכן 1972 ואמר, "זה היה שיא של ברוטליות והתגלמות של בהמתיות טרוריסטית, בעוד הישראלים באו להתחרות, מחבלים באו כדי לרצוח. לעולם לא נשכח אותם".



הספורטאים היו לבושים במדי הייצוג הרשמיים של הנבחרת, מכנס לבן וחולצה מפוספסת בצבעי הדגל, שאף משכו את תשומת ליבו של הנשיא ואף פרגן באהדה למעצבי המדים, חברת קסטרו וחברת ספידו שנותנות חסות למשלחת.



נציג הממשלה, שר הספורט ראלב מג'דלה, בירך את הספורטאים ואת הצוות. נשיא המדינה שמעון פרס, שכנראה תודרך בקשר לרמת הספורטאים האולימפיים שלנו וסיכוייהם, איחל לספורטאים הצלחה. "אני יודע שלא מפנקים אתכם במתקנים מפוארים ולא יהיה לכם קל באולימפיאדה", אמר הנשיא ובירך אותם, "התחרות קשה ואני יודע שלא יהיה לכם קל מול היריבים, אבל אני סמוך ובטוח כי יש לכם 'את זה' לא רק בידיים ברגליים ובשרירים, אלא בלב ואתם תעשו את המירב." הנשיא הוסיף כי יהיה בסין ו"יתפלל יחד עם מדינת ישראל להצלחתכם".



את הספורטאים בחום לקראת נסיעתם. בתום הברכות עבר דגל המשלחת מנושא הדגל באתונה – אריק זאבי לנושא הדגל בבייג'ין מיכאל קלגנוב. לאחר העברת הדגלים התפנו כולם לתמונה קבוצתית. בהצלחה שם בסין.







אריק זאבי ומיכאל קלגנוב



יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק ציין כי זוהי המשלחת הגדולה והאיכותית ביותר שהייתה לנו אי פעם ובין ספורטאיה שני המדליסטים האולימפיים אריק זאבי ומיכאל קולגנוב שיישא את הדגל בצעידת המשלחת בבייג'ין.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג