פאני בייסרון מסיימת במקום ה-6 בסינגפור

משחקי אולימפיאדת הנוער בסינגפור החלו הבוקר (א’) עם תחרות הטריאתלון שעל קו הזינוק הישראלית, פאני בייסרון, שמסיימת במקום 6 מבין 32 מתמודדות ומשיגה פתיחה מצויינת עבור הנבחרת הישראלית. את התחרות מנצחת היפנית יוקה סאטו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


משחקי אולימפיאדת הנוער בסינגפור החלו הבוקר (א') עם תחרות
הטריאתלון שעל קו הזינוק הישראלית, פאני בייסרון, שמסיימת במקום 6 מבין 32
מתמודדות ומשיגה פתיחה מצויינת עבור הנבחרת הישראלית. את התחרות מנצחת
היפנית יוקה סאטו

מאת:ניר רייכמן


עושים היסטוריה בסינגפור – הזהב האולימפי הראשון בכל הזמנים של אולימפיאדת הנוער הגיע ליפן. יוקה סאטו היפנית עושה זאת כאשר היא מקדימה בתחרות צמודה את אלופת העולם באקווטלון, אלי סלטהאוס האוסטרלית, ואת קלי וויטלי מארה"ב.


פתיחה מצויינת לפאני בייסרון / צילום: תומר יקובסון


32 טריאתלטיות צעירות זינקו הבוקר (א') למים באולימפיאדת הנוער בסינגפור. סאטו שיצאה שלישית מהמים לא הצליחה ליצור קבוצת בריחה ו-18 אתלטיות יצאו יחדיו לריצה, ביניהן גם פאני בייסרון. סאטו ללא ספק הספורטאית המנוסה מבין המתחרות שהשתתפה כבר ב-5 תחרויות סבב אליפות העולם הראתה עליונות על יתר הבנות ועצרה את השעונים בזמן של 1:00:49 ש'.

תחרות מצויינת הייתה גם לטריאתלטית הצעירה פאני בייסרון, ששחתה היטב ובכך מקמה את עצמה טוב מאוד בפלוטון הראשון. בריצה מצויינת עבורה היא הצליחה להיות במקום ה-6 וסיימה דקה ו- 17 שניות בלבד מהמנצחת. ההישג הנפלא של פאני פותח את המשחקים ברגל ימין מבחינת המשלחת הישראלית.

תוצאות נוספות לישראלים היום באולימפיאדת הנוער בסינגפור

מדליה ראשונה ללוחם הטאקוונדו הישראלי שניצח בסיבוב הפתיחה והבטיח זכייה במדליה היסטורית. השחיין יעקב טומרקין בדרך למדליה אחרי שעלה לחצי הגמר ב-100 מ' גב בשחייה מהמקום הראשון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג