עין ללונדון – מי תהיה מלכת הבריכה?

האם מיסי פרנקלין תצליח להביא יותר מ-3 מדליות זהב? האם בקי אדלינגטון תחזור מול הקהל הביתי על הזהב הכפול מבייג’ינג? האם רבקה סוני תיקח פעמיים זהב במשחי החזה? ומי תהיה המהירה בעולם ב-50 מ’? השחייה הנשית בלונדון תרתיח את הבריכה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האם מיסי פרנקלין תצליח להביא יותר מ-3 מדליות זהב? האם בקי אדלינגטון תחזור מול הקהל הביתי על הזהב הכפול מבייג'ינג? האם רבקה סוני תיקח פעמיים זהב במשחי החזה? ומי תהיה המהירה בעולם ב-50 מ'? השחייה הנשית בלונדון תרתיח את הבריכה

מאת:מערכת שוונג

כל שידורי הטלוויזיה הישראלית- כאן


•חתירה
50 מטרים
שש ספרינטריות אירופאיות צפויות להתמודד על המדליות. ראנומי קרומווידיויו (קרומו בקיצור) ומרלין וילדהאוס מהולנד, פרנצ'סקה (פראן) הלסאל האנגלייה , האלופה האולימפית בריטה סטפן מגרמניה, ומשבדיה – תרז אלסהמר הוותיקה ושרה סיוסטרום. האחיות האוסטרליות ברונטי וקייט קמפבל, והאמריקאית ג'סיקה הארדי יתאמצו להשתלב.

100 מטרים
במשחה שצפוי להיות צמוד ומותח, שוב יהיו אלו קרומו, פראן הלסאל, בריטה סטפן ושרה סיוסטרום. אם אלכסנדרה הרסימנייה מבלרוס תדע לשחזר את ההופעה המצוינת והמפתיעה שלה מאשתקד, היא תהפוך לסנסציה. זוהי אחת התחנות הקשות בדרכה של מליסה (מיסי) פרנקלין האמריקאית אל התואר מלכת הבריכה. האוסטרליות קייט קמפבל ומלאני שלנגר, והאמריקאית ג'סיקה הארדי ינסו להשתלב גם הן בגמר ובמדליות.

ראנומי קרומווידיויו


200 מטרים
אליסון שמיט האמריקאית, קאמיל מופא הצרפתייה ופדריקה פלגריני האיטלקיה יחפפו כאן בגבול התחתון של המרחק שלהן, עם מיסי פרנקלין ושרה סיוסטרום בגבול העליון של המרחק שלהן. האוסטרליות ברונטי באראט וקיילי פאלמר ישחו גם הן את המשחה הקצר שלהן. כולן מועמדות לגמר, ואם פלגריני (שהכושר שלה השנה הוא חידה) תגיע מוכנה, כולן יתאמצו לנטרל את הסיומת שלה בבריכה הרביעית.

400 מטרים
שוב אליסון שמיט, קאמיל מופא ופדריקה פלגריני. הפעם שחייניות המרחקים שיורדות במרחק לפגוש אותן ב-400 מ' תהיינה גיבורת בריטניה האלופה האולימפית מבייג'ינג רבקה (בקי) אדלינגטון האנגלייה ומיריאה בלמונטה הספרדייה. קיילי פאלמר האוסטרלית תתמודד חזק וקלואי סאטון האמריקאית תנסה לעשות את המקסימום במשחה האולימפי היחיד שלה.

פראן הלסאל


800 מטרים
משחה מסקרן וקשה. בקי אדלינגטון היא האלופה האולימפית המכהנת והתמיכה הביתית בה מאסיבית. קת'לין לדקי היא ילדה אמריקאית בת 15, אולי צעירה מדי כדי להתרגש מהמעמד, והיא מחזיקה את התוצאה השנייה השנה בעולם אחרי אדלינגטון. לוטה פריס הדנית, קאמיל מופא הצרפתייה, מיריאה בלמונטה הספרדייה וקייט זיגלר האמריקאית, ינסו להתמודד על המדליות.

גב
100 מטרים
מבחן מרכזי לקרנבל מיסי פרנקלין. עם תוצאת השנה בעולם אבל עם יריבות שאינן קוטלות קנים, תזנק פרנקלין 17 דקות בלבד אחרי חצי הגמר ב-200 חתירה למרדף הזהב הראשון שלה. אנסטסיה זואבה הרוסייה קרובה קרובה, כמו גם איה טראקווה היפנית. אמילי סיבוהם ובלינדה הוקינג האוסטרליות חזקות, וגם רייצ'ל בוטסמה האמריקאית תיאבק על מדליה.


מיסי פרנקלין (צילום: gettyimages)


200 מטרים
כאן כבר יהיה קשה יותר למנוע את זהב מפרנקלין. כמעט כמו פלפס ב-200 מ' פרפר, נראה שאפשר לסמן בונקר על פרנקלין במשחה זה בטופס ההימורים. שוב תהיינה אלה אנסטסיה זואבה הרוסייה, ובלינדה הוקינג האוסטרלית שיתמודדו מקרוב. אליזבת ביזל האמריקאית, כמו גם מייגן ניי האוסטרלית וכמובן אהובת הקהל ליזי סימונדס הבריטית ינסו לחזור מהמשחה עם מדליה. מותר וכדאי להחזיק אצבעות לקירסטי קובנטרי הוותיקה והמצוינת ששלטה במשחה זה שנים ארוכות תחת דגל זימבבווה ועשויה להוכיח לכל הצעירות (כולל פרנקלין) שכוחה עוד במותניה.

•פרפר
100 מטרים
קשה לראות מעבר לדאנה וולמר האמריקאית ושרה סיוסטרום השבדית בקרב על הזהב במשחה זה. המעצמה הסינית נוטה לייצר שחייניות נפלאות בפרפר, וייתכן שהדבר יקרה גם הפעם בדמותה של יינג לו או ליויאנג ג'יאו. פראן הלסאל ואלן גאנדי ייצגו בכבוד את הממלכה המאוחדת וג'סיקה שיפר הוותיקה יחד עם אליסיה קוטס יניפו את הדגל האוסטרלי.

נחזיק אצבעות: לעמית עברי מהפועל עמק חפר במשחה האולימפי היחיד שלה. חצי גמר יהווה הישג נפלא. כל מה שמעבר לכך יהיה חלום.

200 מטרים
כח המזרח הרחוק יכול לגרוף כאן את כל שלושת המדליות. ליו זיגה הסינית הוותיקה והחזקה קיבלה כאן הזדמנות אחרונה אבל תתקשה מול בת ארצה ליויאנג ג'יאו ומול היפנית הושי נאטסומי. אלן גאנדי וג'מה לואו הבריטיות ינסו לשבור את ההגמוניה המזרחית ואיתן גם נטלי אדמס האמריקאית וג'סיקה (ג'ס) שיפר האוסטרלית. ההונגריות קטינקה הוזשו וסוזאנה יקובוש ינסו להתברג לגמר ולהתקדם משם.

זאנה יקובוש


•חזה
100 מטרים
בהפתעה ענקית ניצחה בריאה לרסון במבחנים האמריקאים את רבקה סוני (בתמונה משמאל) המצוינת – מדליסטית הכסף מבייג'ינג. סוני באה ללונדון כדי לחזור עם פעמיים זהב במשחה החזה ולא יהיה קל לעצור אותה. יוליה אפימובה הרוסייה, סוזוקי סאטומי היפנית, ולייסטון פיקט האוסטרלית ינסו להדוף את צמד האמריקאיות המצוינות. ליסל ג'ונס האוסטרלית הוותיקה, ששלטה במשחה זה שנים, תתקשה להתמודד על מדליה.

200 מטרים
רבקה סוני מקדימה בערך ב-2 שניות את שאר העולם. עוד בונקר בטופס. היפניות צפויות להתמודד מול מיקה לורנס האמריקאית על המדליות המשניות.

•מעורב אישי
200 מטרים
משחה זה צפוי להעמיד את סטפני רייס (תמונה תחתונה משמאל) מול הסיניות. קייטלין לוורנז האמריקאית, אליסיה קוטס האוסטרלית, מיריאה בלמונטה הספרדייה ייאבקו עם האנה מיילי האנגלייה וכנראה גם עם קטינקה הוזסו ההונגרייה על מיקומים בגמר.

רבקה סוני



400 מטרים
אליזבת' ביזל האמריקאית קבעה לפני כחודש שיא טקסטיל חדש והיא המועמדת לניצחון, אבל האנה מיילי האנגלייה תילחם איתה עד הסוף. סטפני רייס (בתמונה משמאל) תתקשה לשמור על הקצב של ביזל במלוא המרחק ותתמודד מול קטינקטה הוזסו, מיריאה בלמונטה והסיניות על המדליות המשניות.

•משחי השליחים
4 כפול 100 מטרים חתירה
הרביעייה ההולנדית חזקה כתמיד והרביעייה האוסטרלית, שכוללת את ליבי טריקט המתקמבקת (שכבר מפנטזת על זהב במשחה), חזקה מאי פעם. גם הגרמניות, האמריקאיות והשבדיות יתמודדו על הזהב.

4 כפול 200 מטרים חתירה

כאן נראה בקדמת המשחה את האמריקאיות בראשות אליסון שמיט ומיסי פרנקלין, את האוסטרליות וכנראה גם רביעיות סיניות ואנגליות.

4 כפול 100 מטרים מעורב
קשה לראות מעבר לארה"ב במשחה זה. העומק של בנות ארה"ב בכל הסגנונות, גם ללא נטלי קוחלין, הוא אדיר.
מעצמות השחייה הנשית – אנגליה, שבדיה, הולנד, גרמניה וסין יתמודדו על המדליות.

תמונות:
רבקה סוני (צילום: Marissa Nilon)
פרנצ'סקה (פראן) הלסאל (צילום:The Wolf)
ראנומי קרומווידיויו (צילום: Zakke )
סטפני רייס (צילום:
Bidgee)
זאנה יקובוש (צילום: Einstein2)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג