סיכום תוצאות היום הראשון באליפות העולם

יום ראשון מדהים עבר על הקנייתיות באליפות העולם באתלטיקה כאשר, הן הוכיחו שליטה מוחלטת על המרחקים הארוכים וקטפו את כל ששת המדליות בריצת המרתון וה-10,000 מ’.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יום ראשון מדהים עבר על הקנייתיות באליפות העולם באתלטיקה כאשר, הן הוכיחו שליטה מוחלטת על המרחקים הארוכים וקטפו את כל ששת המדליות בריצת המרתון וה-10,000 מ'.

מאת:מערכת שוונג

אליפות העולם באתלטיקה 2011

היום הראשון לאליפות העולם באתלטיקה נפתח בטקס מרהיב, עם זיקוקי דינור מדהימים הופעות מיוחדות, וזמרים ואומנים קוריאנים ידועים כגון Insooni and Gak Huh שעלו לבמה מול קהל ענק מעל 44 אלף איש.


טקס פתיחה אליפות העולם בדאגו קוריאה, 2011 (צילום: Xinhua/Chen Kai )

מרתון – נשים


המרוץ הפותח של האליפות היה מרתון הנשים.
במרוץ זה, הייתה זו עדה קיפלאגאט, הקנייתית בת ה-31 ואם ל-2,
מנצחת מרתון ניו יורק ולונדון השנה, אשר חצתה את קו הסיום ראשונה, בזמן של 2:28:43 שעות. המקום השני והשלישי שמורים גם כן לקנייתיות – פרישה ג'פטו עם זמן של 2:29:00 שעות ושרון ג'מוטאי צ'רופ עם זמן של 2:29:14 שעות. ראוי לציין כי עד היום, אף אומה לא הצליחה לקטוף במקצה זה את כל המדליות יחדיו, אפילו לא במקום הראשון ושני. לתוצאות גמר נשים במרתון.

עדנה קילפלאגאט, מרתון לונדון 2011 (צילום: SNappa2006)

ריצת ה-10,000 מטרים – גמר נשים

בגמר זה, כל ארבעת המקומות הראשונים שמורים לקנייתיות. וויוואן ג'פקמוי צ'ריוט, בת ה-27., חצתה את קו הסיום ראשונה בזמן של 30:48.98 דקות (שיא אישי), סאלי קיפיגו הגיעה שנייה עם 30:50.04 דקות, לינט צ'פקוומוי מאסאי הגיעה שלישית בזמן של 30:53.59 דקות ובמקום הרביעי הגיעה פרישה ג'פלטינג צ'רונו. האתיופית הראשונה הגיעה חמישית בזמן של 30:56.55 דקות. גם ריצה זו נכנסה להיסטוריה מכיוון שזו רק הפעם השלישית שאומה אחת קוטפת את הרבעת המקומות הראשונים. לתוצאות גמר נשים בריצת 10,000 מ'.

וויוואן ג'פקמוי צ'ריוט, אליפות העולם קוריאה 2011 (צילום: www.erki.nl)

ריצת 100 מטר – מוקדמות גברים


יוסאין בולט נראה רגוע מתמיד במהלך ריצת המוקדמות. לקראת סיום הריצה, ברגע שראה בולט שההובלה בכיס שלו (לא מפתיע לאור העובדה שאספאה פאוול או טייסון גיי לא היו שם לאתגר אותו), בולט האיט וחצה את קו הסיום בנינוחות. שני מתחרים נוספים נראו יחסית נינוחים במהלך הריצה, היו האלוף וולטר דיקס ואלוף 2003, קים קולינס, שניהם מארה"ב. לתוצאות מוקדמות גברים


יוסאין בולט, אולימפיאדת בייג'ינג, 2008 (צילום: Richard Giles)


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג