סיבוב קפה: לרכוב על אופניים העשויות ממיחזור של קפסולות קפה

אופניים אורבניים העשויים מקפסולות קפה ממוחזר הושקו לאחרונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נושא המיחזור והקיימות מושך תשומת לב בעשורים האחרונים והחברות המסחריות מגיבות בהתאם לנושאים אשר על סדר היום הסביבתי. לאחרונה השיקה חברת נספרסו שותפות חדשה עם מותג אופני לייפסטייל השוודי ולוסופי (Vélosophy), לאחר שהצליחו לייצר אופניים אורבניים העשויים מקפסולות קפה ממוחזר עשוי אלומיניום. התוצאה שנחשפה בסופו של התהליך היא של קיימות ואהבה לרכיבה על אופניים – כך למעשה שלדת האופניים עשויה מאלומיניום ששימש בעבר לא פחות מ-300 קפסולות קפה.

אופניים ממוחזרות מקפסולות קפה | צילום: יח"צ

המהדורה המוגבלת של האופניים אשר קיבלו את השם RE:CYCLE, נוצרו עבור חובבי הקפה בעלי מודעות סביבתית. צבעם של אופני RE:CYCLE סגול, עם סלסלה קדמית עם שני תופסנים לכוס קפה כמובן. האופניים מיוצרים במהדורה של 1,000 יחידות בלבד וזמינים לרכישה באופן בלעדי באתר החברה בעלות של 1,290 אירו.

ולוסופי הוא מותג אופניים שוודי. נוסדה בשנת 2015 בשטוקהולם והוא מותג האופניים היחיד בעולם עם ההבטחה של אחד לאחת – תמיכה בתלמידות בית ספר צעירות בגאנה, על ידי תרומת אופניים עבור כל זוג אופני ולוסופי שנמכר. בשאיפה להיות הבחירה הראשונה עבור כל רוכב עירוני המחפש אופניים אסתטיים מעוצבים ומאובזרים היטב. כחלק משאיפה זו אנו מייצרים מוצרים עם משמעות וערך חברתי התומכים בסגנון חיים בריא ובמחשבה על הדורות הבאים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג