סטארקיסט-אקשן סיטי 2011

זה היה אמור להיות אביב סתמי, חמים ורגיל בשבילי בתל-אביב. עוד אביב מגיע פסח בא ואני וחבריי נשרוץ משועממים במציצים, כמו בכל שנה. אז כבר בסוף חודש מרץ הלכתי וקניתי לי כפכפים מדליקים וסט מטקות משוכלל, עם כדור-לבן ונוצץ. בעייני רוחי כבר ראיתי, כיצד עוברים להם ימי החג על החוף. אני אפוץ ומנקר תחת שמש אביבית, רומן אמריקאי זול מרוח על פניי וערימות בקבוקי בירה ריקים נערמות לרגליי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


זה היה אמור להיות אביב סתמי, חמים ורגיל בשבילי בתל-אביב. עוד אביב מגיע פסח בא ואני וחבריי נשרוץ משועממים במציצים, כמו בכל שנה. אז כבר בסוף חודש מרץ הלכתי וקניתי לי כפכפים מדליקים וסט מטקות משוכלל, עם כדור-לבן ונוצץ. בעייני רוחי כבר ראיתי, כיצד עוברים להם ימי החג על החוף. אני אפוץ ומנקר תחת שמש אביבית, רומן אמריקאי זול מרוח על פניי וערימות בקבוקי בירה ריקים נערמות לרגליי

מאת:אילן גולדמן


כמעט וזה קרה. למרבה המזל, נתקלתי בדג טונה ענק אשר הגיח מדיזנגוף פינת קינג גורג' והעיר אותי בדיוק בזמן. "על מרוץ הסטארקיסט אקשן-סיטי שמעת ? אתה רק צריך שותפה (או שותף) ואתה מסודר," העיר אותי הקול המחופש. שילוב המילים: אקשן, סיטי ובחורה וירד לו אסימון: "השנה הולך להיות פסח שונה ומוטרף".



הכפכפים מיד הוחלפו בנעלי ספורט, הספר במפה ובקבוקי הבירה הריקים בבחורה בלונדינית תכולת עיניים אשר טענה כי אינה רק ספורטאית מחוננת אלא גם עכברת עיר אשר מתמצאת בנפתולי תל-אביב כמו שזקני העיר יכולים רק לחלום. לא יאמן!
הרביצה בוטלה ואני הולך לעשות את הסטארקיסט אקשן-סיטי בתל אביב אשר יערך ב – 4 באפריל2011 כאירוע חג פסח המרכזי של העיר תל אביב.


זינוק אקשן סיטי 2009
צילום: רינה קוצירגן

אז מה עושים בסטארקיסט אקשן סיטי

הסטארקיסט-אקשן סיטי הוא משחק אתגרי ענק, כאשר זירת המשחקים היא תל אביב, העיר שכולנו אוהבים לאהוב. מאות צוותים המונים 2-4 משתתפים כל אחד יוצאים למרוץ אסטרטגי, ברחבי תל-אביב, בניסיון לפתור כתב חידה בעל 12 רמזים. במשך חמש שעות תמימות יפלו על ראשכם משימות מאתגרות פיזית ומנטאלית שלא מהעולם הזה. ואני מתכוון- לא מהעולם הזה!!


לבנות את המסלול הנכון ביותר מבחינה אסטרטגית


בסופו של יום, עליכם לבנות את המסלול הנכון ביותר
מבחינה אסטרטגית ולהתנייד לאתרי משימות שונים ומשונים, תוך שאתם מבצעים משימות כמו טיפוס הרים, קליעה למטרה באומגה ומסלולי מכשולים למיניהם. ואם אינכם תל-אביבים, אל חשש. הסטארקיסט אקשן-סיטי הוא הזדמנות בכדי להכיר ולחוות את תל-אביב האמיתית באווירת חג. ישנם אפילו משתתפים מחו"ל אשר תרים אחר שותפים לסטארקיסט אקשן-סיטי.

אם אתם תוהים כיצד תגיעו ממקום למקום בתל-אביב

התשובה היא פשוטה: תחבורה ציבורית חינמית למשתתפי המרוץ או על 2 רגליכם האיתנות. זה כל הקונספט של המרוץ. חוו העיר דרך העיר ומה שיש לה להציע.


מנווטים באקשן סיטי


אם תתעלו ותצליחו להיות בין הזוכים במרוץ,
תוכלו לזכות בחופשות בחו"ל, שעונים יוקרתיים והקרנות VIP לכל הג'מעה ב-יס פלנט. אך כמובן שיש גם עוד…


גם זו משימה באקשן סיטי
צילום: אורן קרפ


המארגנים של הסטארקיסט אקשן-סיטי

הסטארקיסט אקשן סיטי הינו הפקת ענק עם קונספט שטרם נראה כמוהו. רדיו תל אביב בשיתוף עם עיריית תל-אביב, סטארקיסט וחברת שוונג יפיקו את האירוע אשר עלותו נאמדת במעל למיליון וחצי שקלים.


משימה על חבלים באקשן סיטי 2009


זהו אירוע הפסח המרכזי של העיר תל-אביב. רדיו תל-אביב
כמובן יסקר את המרוץ עם יום שידורים מיוחד, והשדרנים עמרי רונן, עינת שרוף, עדי שילון, שני נחשוני, שמוליק טיאר וד"ר אריק אלפר הולכים להיות שם בשבילכם בנקודות שונות במסלול.

הרשמה ל"סטארקיסט אקשן סיטי תל אביב" 2011- כאן

אתר אקשן סיטי

כתבה קודמת על סטארקיסט אקשן סיטי ת"א – החוויה המטורפת חוזרת

אילן גולדמן
אלוף ישראל לשעבר באופני כביש בעל תואר במזרחונות ומייסד Road Rush sports המציע בין השאר שירותי ייעוץ לרכישת אופניים.

מרוץ אקשן פלאנט חיפה – 2010



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג