נשיא המדינה בדרך לאולימפיאדה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:הוועד האולימפי

&nbsp

נשיא המדינה שמעון פרס ייצא ביום רביעי בלילה לבייג`ין, שם יחל ביום שישי טקס הפתיחה של האולימפיאדה. בינתיים, הרב שמעון פרוינדליך התקין מזוזה במגורי המשלחת הישראלית ואתמול (4.8) טסו מנתב"ג לבייג'ין רוב משלחת הספורטאים והצוות הישראלי




שחר פאר וציפי אובזילר

נשיא המדינה שמעון פרס, ייצא ביום רביעי בלילה כאורחה של ממשלת סין והוועד האולימפי לטקס פתיחת אולימפיאדת בייג'ין 2008. יחד עם נשיא המדינה יגיעו עשרות נשיאים וראשי ממשלות מכל העולם, אשר יכבדו את האירוע וינצלו את הזמן לקידום מפגשים ומגעים מדיניים נרחבים. בין האורחים החשובים: נשיא ארה"ב, נשיא צרפת, רה"מ רוסיה – פוטין, האמיר הקטארי, נשיא עיראק, נשיא ברזיל, נשיא גאורגיה, נשיא קזחסטאן, רה"מ דרום קוריאה, רה"מ יפן ורה"מ אוסטרליה.

במהלך שהותו הקצרה בסין שתארך מיום חמישי ה-7/8 ועד יום ראשון 10/8 יקיים נשיא המדינה שורה ארוכה של פגישות מדיניות עם מנהיגי העולם ובראשם נשיא סין וינצל את ביקורו לקידום יחסי ישראל סין ומדינות העולם, למפגש עם ראשי המשק הסיני ואנשי עסקים בכירים ויקיים הסברה בינלאומית רחבה עבור מדינת ישראל. יצוין כי הנשיא הנו דמות מוכרת ומוערכת מאוד בסין ואמצעי תקשורת רבים פנו כדי לקבל ראיונות אקסקלוסיביים עם שמעון פרס אשר יערוך מפגש עם עורכים סינים בכירים, יקיים צ'אט עם גולשים סיניים באתר האינטרנט המרכזי, יופיע בתוכנית הראיונות הפופולארית Top Talk ויתראיין לשני העיתונים הגדולים בסין.

יצוין עוד כי על מנת לאפשר את השתתפותו של נשיא המדינה בטקס פתיחת האולימפיאדה המתקיים בערב שבת, פעל הוועד האולימפי והממשל הסיני כדי לשכן את הנשיא ופמלייתו במלון מיוחד שהוקם בתוך מתחם האצטדיון האולימפי (בנפרד ממנהיגי העולם) במרחק הליכה מטקס הפתיחה, כך שלא יקיים חילול שבת.

שחר פאר: "אני מתרגשת, מדדתי את הטרנינג וזה עשה לי צמרמורת"

רגע לפני שהמשחקים האולימפיים בבייג'ין יוצאים לדרך, המריאה הערב (שני) המשלחת האולימפית של ישראל, או לפחות חלק גדול ממנה, לסין. הטניסאית שחר פאר נשמעה שמחה ונרגשת אחרי תקופה קשה שעברה השנה והסבירה, "ההתרגשות באה כנראה מהפידבקים שאני מקבלת מאנשים. בחו"ל כל הזמן שאלו אותי על האולימפיאדה. לאט, לאט אני יותר מתרגשת. כל היום מדברים על זה, לא מדובר רק באירוע ספורט ספציפי, זה אירוע של כל העולם וכולם עוקבים אחרי זה. זה משהו אחר".

הקיאקיסט מיכאל קולגנוב, המדליסט האולימפי מסידני 2000: 'אני לא כל כך מתרגש, זו כבר הפעם השלישית שלי, לספורטאי זה נותן משהו. המצב שלי דווקא השתפר לעומת סידני, אני מרגיש טוב. נתחיל את התחרות ונראה מה יהיה. מותר לקוות למדליה מכל ספורטאי שנוסע ומייצג את מדינת ישראל, אבל אני ריאלי. זו תהיה הפעם הראשונה שלי בטקס הפתיחה, אבל אני לא מתרגש'.

השחיין נמרוד שפירא בר אור, שצורף לסגל האולימפי ברגע האחרון, אמר, "אני נוסע בדקה ה-90 וצריך לעבוד קשה כדי לייצג את הקבוצה בגאווה. זה היה כמו הריון מתמשך, הרבה כאבים וייסורים אבל בסופו של דבר אני מקווה שייצא מזה משהו טוב ואביא תוצאות טובות. המטרה המרכזית היא לצבור ניסיון".

התקנת מזוזה במגורי המשלחת הישראלית בכפר האולימפי

'יהי רצון מלפניך ה` אלוהינו אלוהי אבותינו שתשמור ותגן על קבוצת האולימפיאדה של עמך ישראל מארצנו הקדושה בבניין הזה ובסין וישלח להם ברכה והצלחה בכל מעשי ידיהם ושיצליחו במילוי תפקידם מתוך בריאות נחת ושלום. כמו שכתוב: 'עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום במרומיו ועל כל ישראל ואמרו אמן'.
כך ברך הרב שמעון פרוינדליך מבית חב'ד יובאוויטש בבייג`ין כאשר התקין מזוזה במגורי המשלחת הישראלית בכפר האולימפי בבייג`ין.

משלחת ישראל למשחקים האולימפיים קיבלה הערב חיזוק נוסף וברכת הצלחה מהרב שמעון פרוינדליך מבית חב'ד יובאוויטש בבייג`ין אשר בא להתקין מזוזה במגורי המשלחת בכפר האולימפי.
הרב פרוינדליך מלווה בשגריר ישראל בסין, מר עמוס נידאי וסגנו מר די ג`יי שניוויס הוזמנו לכפר האולימפי על ידי ראש המשלחת אפרים זינגר ויו'ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק.

טקס התקנת המזוזה עורר התעניינות רבה בקרב המתנדבים הסינים הסובבים את המשלחת ובקרב השכנים של המשלחת הישראלית בכפר.

יו'ר הוועד האולימפי אמר, "אני מקווה שהברכה תחזק את ספורטאינו ותובילם להישגים והצלחה כמו גם שישובו בשלום ובבטחה מהמשחקים –התמיכה והאהדה למשלחת מחזקת אותנו ואת תחושת השייכות והלאומיות וממלאת את ליבנו גאווה".

&nbsp



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג