נבחרי שנת 2011 של שוונג

כאתר הספורט האקטיבי המוביל בישראל אנו רואים בבחירות השנה אירוע חשוב ויוקרתי. בחודש דצמבר העמדנו להצבעת הגולשים את הספורטאים, האנשים, הערים והאירועים הבולטים של השנה. לפניכם הסיכום במלא של בחירתכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כאתר הספורט האקטיבי המוביל בישראל אנו רואים בבחירות השנה אירוע חשוב ויוקרתי. בחודש דצמבר העמדנו להצבעת הגולשים את הספורטאים, האנשים, הערים והאירועים הבולטים של השנה. לפניכם הסיכום במלא של בחירתכם

מאת:מערכת שוונג


לי קורזיץ – ספורטאית השנה של אתר שוונג
זה לא באמת הפתיע אותנו, בכל זאת היא אלופת העולם. למרות שאינה מתחרה באחד מהענפים המסוקרים דרך קבע באתר בשוונג הראו גולשי שוונג את מלוא הערכתם להישגה של לי קורזיץ. לי קורזיץ זכתה ל- 48% הצבעות של גולשי שוונג. מה שבכל זאת הפתיע היה המקום השני. גל נבו העניק מאבק צמוד לקורזיץ כשקיבל 47% מקולות הגולשים. את המקום השלישי חלקו דניאל פרנקל ואינדלאו טקלה. כל אחד מהם קיבל 38% מקולות המצביעים.

תוצאות ההצבעה לענפי האקסטרה של שוונג
1. לי קורזיץ – 48%
2. אלכס שטילוב – 23%
3. נטע ריבקין – 15%



שחיין השנה של שוונג – גל נבו

הוכיח כי הוא בין הבכירים באירופה בשחייה עם שתי מדליות ארד מאליפות אירופה. שבר השנה את שיאיו האישיים ב-200 וה-400 מעורב השיג את כרטיס ההשתתפות במשחקים האולימפיים בלונדון 2012. גולשי שוונג בחרו בגל נבו כסגנה של לי קורזיץ,בתואר ספורטאי השנה של שוונג, עם 47% מהקולות ופער של 1% בלבד מאלופת העולם. בגזרת השחיינים הוא הקדים בפער גדול את שאר המועמדים לתואר שחיין השנה.

תוצאות ההצבעה שחייה:
1. גל נבו – 47%
2. נמרוד שפירא בר-אור – 16%
3. יעקב טומרקין -12%


טריאתלט השנה של שוונג – גלעד רותם
35% מהמצביעים העניקו לגלעד רותם את הקולות.רותם נכנס בשנת 2011 לקטגורית המקצוענים במרחק איש הברזל ובמקביל ללימודי תואר, התנדבות בבית ספר רוגוזין בתל אביב ועוד שלל פעילויות הצליח להשיג תוצאות מרשימות בגזרה העולמית. בארץ הוא ניצח במרחק הארוך של טריאתלון אקסלנס עמק הירדן אך גם במרחקים הקצרים הוא רשם הצלחות ובראשן הניצחון בטריאתלון נתניה. על המקום השני היה מאבק צמוד, אשר הוכרע בהפרש של אחוז אחד בלבד, בין דן אלתרמן לרון דרמון.

תוצאות ההצבעה טריאתלון:
1. גלעד רותם – 35%
2. דן אלתרמן – 16%
3. רון דרמון – 15%


רץ השנה של שוונג – זהר זימרו
זימרו היה לאתלט הישראלי הראשון שקבע את הקריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון ולגולשי אתר שוונג זה הספיק כדי להעניק לו את התואר הוא היה סגן אלוף ישראל במרתון בשנת 2011 אך את שנת 2012 הוא החל עם ניצחון באליפות ישראל במסגרת במרתון WINNER טבריה. מיגל אטיאס קיבלה 24% מקולות המצביעים כדי לתפוס את המקום השני ובעצם בתואר רצת השנה של אתר שוונג.

תוצאות ההצבעה – ריצה:
1. זהר זימרו – 35%
2. מיגל אטיאס – 24%
3. מוגס טסמה – 14%


רוכב השנה של שוונג – רן מרגליות
לפני כשנתיים היה רן מרגליות ספורטאי השבוע של אתר שוונג לאחר שקיבל חוזה מקצועני בקבוצת פוטון – סרווטו ( Footon-Servetto). מאז הוא הפך לנציג ענף האופניים הישראלי בדרג הבכיר לאחר שקיבל חוזה מקצועני בקבוצת סאקסו בנק. מעבר לכניסתו להיכל התהילה של הספורט הישראלי ולרשימה המכובדת של יהודה גרשוני ושני בלוך שהיו שם עוד קודם, הוא הצליח להיות חלק ממהלך אדיר של ביקור מנצחי טור דה פראנס וכל קבוצת סאקסו בנק לישראל. מרגליות ירכב, בשנת 2012, לצידו של אלברטו קונטאדור במרוצי הדרג הגבוה ביותר של ענף האופניים וכנציג ישראל ברמה העולמית הגבוה ביותר של הספורט. עבור 35% מהמצביעים זה הספיק כדי להעניק לו את התואר- רוכב השנה של אתר שוונג.

תוצאות ההצבעה – אופניים:
1. רן מרגליות – 35%
2. שלומי חיימי – 25%
3. מיכל אלה – 19%


אתלטית השנה של שוונג – דניאל פרנקל
היא סיימה את השנה עם פציעה שמנעה ממנה את המשך המסע אל הקריטריון האולימפי. עבור המצביעים באתר שוונג המקום הרביעי באליפות אירופה באולמות, שיא ישראלי ועוד שלל הישגים היו משמעותיים כדי שתיבחר זו השנה השנייה ברציפות כאתלטית השנה ולמקום השני בדירוג ספורטאי השנה של אתר שוונג.


תוצאות ההצבעה – אתלטיקה
1. דניאל פרנקל – 38%
2. מעיין פורמן – 20%
3. יוחאי הלוי – 17%


תגלית השנה של שוונג – אינדלאו טקלה
עם דאבל של אליפות ישראל ב- 5000 מטרים ואליפות ישראל בריצת 10 ק"מ בנוסף למקום 6 באליפות אירופה עד גיל 23 הוא גרף 38% מקולות המצביעים ובנוסף לסגנות בדירוג הכללי של בחירת אנשי השנה של אתר שוונג הוא גם מקבל בזכות את תואר תגלית השנה.


תוצאות ההצבעה – תגלית השנה:
1. אינדאלו טקלה-38%
2. גיא גבאי – 32%
3. יובל בר זיו – 25%


אירוע השנה של שוונג – מרוץ הלילה של נייקי בתל אביב
לאחר מאבק מפתיע אשר הסתיים בפער קטנטן של קולות נבחרה ריצת הלילה של נייקי בתל אביב כאירוע השנה של אתר שוונג. מסורת ריצות הלילה של תל אביב צעירה אך המרוץ עצמו צבר פופולאריות גדולה אצל רצים וויתיקים כחדשים כשחלקם הגדול בוחר את האירוע כתחרות הבכורה. בעקבות ההצלחה של מרוץ הלילה של נייקי בתל אביב קיבלו כלל אירועי ריצות הלילה דחיפה גדולה והפכו לטרנד המתפתח במהרה.

 טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב אילת אירח השנה את אליפות אירופה לצעירים וצעירות עד גיל 23 כמו גם את סבב גביע אירופה, נשים וגברים ואליפויות ישראל המסורתיות. בכך הוא המשיך את מסורת תחרויות הקצה המתארחות במסגרת האירוע שחגג 25 שנים לקיומו. במהלך השנים האירוע אירח את גביע העולם, גביע אירופה ועוד. מדי שנה זהו אירוע הדגל של הטריאתלון הישראלי במסגרתו נערכת אליפות ישראל של קבוצות הגיל והעילית.

מעבר למאבק הצמוד והמפתיע על ראש הדירוג הייתה  הפתעה נוספת במקום השלישי אותו כבש ביקור קבוצת סאקסו בנק בישראל, בפיגור של 1% מהקולות בלבד, מריצת הלילה של נייקי בתל אביב וטריאתלון ישרולט ספורט קלאב אילת.
הביקור ההיסטורי של קבוצת סאקסו בנק הקדים אירועים כמרתון ירושלים ומרתון תל אביב.

תוצאות ההצבעה – אירוע השנה
1. מרוץ הלילה של נייקי בתל אביב –  18%
2. אליפות אירופה U23, סבב גביע אירופה ואליפויות ישראל, טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב אילת – 18%
3. ביקור קבוצת סאקסו בנק בישראל – 17%


העיר הספורטיבית של השנה – תל אביב
מרתון תל אביב המתחדש, ריצת הלילה של נייקי, סובב ווינר כיכר המדינה, שבילי אופניים וריצות בפארק, תל אביב הופכת לעיר ספורטיבית וגולשי אתר שוונג העניקו לה את התואר העיר הספורטיבית בפער ענק.

תוצאות ההצבעה – העיר הספורטיבית של השנה:
1. תל אביב – 40%
2. אילת- 26%
3. ירושלים – 16%



איש השנה של שוונג (שאינו ספורטאי)  –
ישראל בשביל האופניים

כשבחרנו את המועמדים לתואר איש השנה של אתר שוונג הייתה לנו התלבטות האם נכון יהיה להציב קבוצת אנשים כמועמד. החלטנו כי אם לא נכלול את אנשי יב"א זה דווקא חטא משום פועלם והישגיהם המשפיעים על קהילת רוכבי האופניים הספורטיביים כיממיים. בין אלו אפשר להזכיר את שבילי האופניים בתל אביב, מתחמי רכיבה שקטים, אופניים על רכבות ועוד ועוד הישגים אשר אך לפני כשנה נראו כחלומות. מכיוון שלא מצאנו בודד מתוכם הענקנו להם את המועמדות כקבוצה. גולשי אתר שוונג הוכיחו כי הייתה זו החלטה נכונה כשהעניקו ליב"א 29% מהקולות ופער של 3% מניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, העושה רבות למען אופייה הספורטיבית של עיר הבירה. רעיה שטראוס הצהירה כי תקפיד לראות את הטור דה פראנס לאחר שהייתה ממובילי הגעת קבוצת סאקסו בנק לישראל ואתם הענקתם לה את המקום השלישי ברשימת אנשי השנה של אתר שוונג.


תוצאות ההצבעה – איש השנה:
1. ישראל בשביל אופניים- 29%
2. ניר ברקת – 26%
3. רעיה שטראוס בן דרור – 20%



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג