מתכוננים למרוץ אייל 2008

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דן כרמון

&nbsp

ביום שבת ה-22.11 יתקיים זו השנה השביעית מרוץ אייל. מרוץ שהוא שילוב מיוחד בין חוויה ספורטיבית למפעל הנצחה. דן כרמון נזכר במרוץ אייל שהתקיים לפני שנתיים, והיה למרוץ הראשון בחייו שהכניס אותו לעולם הריצה. היום הוא כבר אחרי מרתון ברלין


מרוץ אייל 2007

אחד הדברים המייחדים את המרוץ הוא הרב גוניות שבו, בין אלפי המשתתפים נמצאים רצי העילית של ישראל כמו היילה סטאין, אסף בימרו, זבדה וודג, דסטאו סוונך, רן ודן אלתרמן, מאור טיורי, נילי אמרסקי, ריקי סלאם, הלן וולפסון, וגם רצים חובבים שמשתתפים במרוצים באופן קבוע ורצים שחיידק הריצה דבק בהם רק לאחרונה והמרוץ הוא אחת מתחנות הכניסה שלהם לעולם הריצה.



במרוץ אייל שנערך לפני שנתיים עשיתי את צעדי הראשונים בעולם הריצה וסיימתי בהתרגשות רבה את המקצה ל- 5 ק"מ. אז עוד לא ידעתי שהמרוץ שהתחיל ברמת השרון יסתיים עשרה חודשים לאחר מכן כשאחצה את קו הסיום במרתון ברלין, ולאורך הדרך שאבתי כוחות מאותם חמישה קילומטר ראשונים בין הפרדסים.



רבגוניות המרוץ ניכרת לא רק במשתתפים אלא גם בנוף בו חולפים מסלולי הריצה ל-5 ו-15 קילומטרים, המתחלפים מבתי הכרך לפרדסי התפוזים, ומשלבים בין ריצה על כביש אספלט לריצה בשטח, בשני המסלולים התחרותיים ל- 5 ו-15 קילומטרים. שילוב המהווה הכנה טובה בתחילתה של עונת המרוצים, הכנה לקראת חצי המרתון בבית שאן או כתחרות ריצה ראשונה.



5 ק"מ בפרדסי רמת השרון הם התחלה מצוינת למי שרוצה לעזוב לרגע את המסילה בחדר הכושר לטובת ריצת שטח וחוויה אמיתית מלווה במוסיקה, אוירה של קרנבל ותחושה אמיתית של הגשמה והצלחה. בנוסף לחוויית הריצה המספקת, מרוץ אייל הוא מוכר בזכות נדיבותם של מארגניו, כל משתתפי המרוץ מקבלים מתנות ספורטיביות איכותיות, כמו כן מחולקים פרסים רבים בקטגוריות הגיל השונות. גם למי שעושים את צעדיהם בהליכה יש אפשרות לקחת חלק בחוויה בשני מסלולים של 5 ו 2 ק"מ העוברים בין הפרדסים ובסופם בילוי במתחם האירוע הססגוני.



מרוץ אייל מנציח את זכרו של אייל שמואלי ז"ל
, שזכיתי להכיר בזמן פעילותנו המשותפת באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א. אייל היה רץ מחונן, אבל גם מוסיקאי כישרוני ואחד האנשים השמחים שפגשתי. נדמה שאותו תמהיל שעשה את אייל לאדם כה אהוב, נמצא גם במרוץ הנושא את שמו, שיש בו גם את הריצה התחרותית אבל גם אווירה של קרנבל מלאת מוסיקה ושמחה. זהבה שמואלי, שהיא שם דבר בעולם הריצה הישראלי, בשיתוף חברת נייקי, מארגנים עבורכם בפעם השביעית את מרוץ אייל, ריצת נשמה אמיתית, הקדימו להירשם כדי להבטיח לכם חלק בחוויה.

רוצה להתאמן למרוץ אייל?

תתקיים ריצת הכנה ביום שישי הקרוב 14.11.08 בשעה 06:30
זינוק מרח' הזית – מרכז האתלטיקה רמה"ש

לפרטים והרשמה למרוץ לחץ כאן

&nbsp





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג