משחקי אס"א – היום השני

נועם סטרשנוב (מרכז אקדמי רופין) אשר סיים אתמול במקום השני אחרי רון שמעון (טכניון), הראה היום (שלישי, 8 במרץ 2011) כי אינו מתכוון להרפות ולוותר על הניצחון הכללי בקלות. אחרי הפסדו אתמול לשמעון, היה זה תורו של סטרשנוב להרים את ידיו לאות ניצחון. מחר (יום רביעי) צפוי להערך הקרב המותח האחרון בין השניים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


נועם סטרשנוב (מרכז אקדמי רופין) אשר סיים אתמול במקום השני אחרי רון שמעון (טכניון), הראה היום (שלישי, 8 במרץ 2011) כי אינו מתכוון להרפות ולוותר על הניצחון הכללי בקלות. אחרי הפסדו אתמול לשמעון, היה זה תורו של סטרשנוב להרים את ידיו לאות ניצחון. מחר (יום רביעי) צפוי להערך הקרב המותח האחרון בין השניים

מאת:אילן גולדמן


 לאחר היום הראשון בתחרויות מספר שטרשונוב על היום השני: "אתמול הייתה לי פתיחה גרועה ונתקעתי אחרי רוכבים,". "היום המסלול היה יותר טכני ואופיין ב'דרדרות' רבות. אני ורון הלכנו ראש בראש אחד מול השני. בהקפה השנייה רון פתח עלי פער אבל ממש לפני הסיום הוא לקח פנייה לא נכונה שאפשרה לי לנצח. רון היה מנצח אם הוא לא היה טועה. מחר מצפה לנו מסלול יותר טכני בו נשבר לי גלגל שנה שעברה. התחרות כאן בנויה על הפרשי זמנים ואני מקווה שאוכל לסגור את הפער על רון שעומד על כמה שניות בלבד. באתי לאילת אחרי שני מרוצים סופ"ש קשים בצפון והעומס המצטבר כבר מורגש ברגליים. מחכה לי מרוץ הרים נוסף במשגב בסוף השבוע. אני רוצה להודות למארגנים על עבודה טובה."


נעם שטרשנוב בתחרות הבינלאומית שנערכה בחיפה
צילום: אילן גולדמן


לעומת סטרשנוב שמעון נשמע מאוכזב: "לקחתי את ההובלה כבר בהתחלה. פתחתי קצת פער ולקראת ההקפה הראשונה נועם סגר עלי. רכבנו ביחד ואני 'ישבתי' לו על הגלגל  עד ההקפה השנייה וניסיתי להתקיף באחת מהגבעות, אפילו פתחתי פער קטן. לנועם יש עליונות טכנית עלי ולא הייתה לי ברירה. ביציאה לפיניש לקחתי פנייה לא נכונה, נועם ניצל זאת וניצח את המרוץ. היה קשה מאוד אך הניצחון בהחלט מגיע לנועם, הוא יריב ענק. מחר שוב הכול פתוח ואני אעשה הכול כדי לנצח למרות שאני עדיין מוביל בכללי. נעם הוא יריב חזק ועקשן שלא מוכן לוותר."

בימים אלו מוביל שמעון מאבק עיקש מול איגוד האופניים למען הזזתו של מרוץ אליפות ישראל במרוצי כביש מיום שבת אל יום חול. ניצחון של שמעון באילת (ביום חול), ישלח מסר ברור ותקיף לאיגוד האופניים, כי שמעון כאן כדי לנצח ולהיאבק על זכותו להשתתף השנה באליפות ישראל במרוצי כביש.

דניאל קציר ניצח את המשחה ל-2500 מטרים

קציר (ממכון ווינגיט) שחיין המים הפתוחים הבכיר בישראל אשר אמור היה להשתתף באולימפיאדת בייג'ין (2008), ניצח בקלות יחסית תוך שהוא פותח פער משמעותי על מתחריו. יונתן מלכא, (טריאתלט העילית מאוניברסיטת תל-אביב) הגיע במקום השני ואחריו עדי ביכמן , השחיינית האולימפית (סידני 2004)  אשר סיימה במקום השלישי.


יונתן מלכא בטריאתלון אילת 2010
צילום: נועם נאמן


תפסנו את יונתן מלכא לשיחה קצרה מיד אחרי המשחה: "הרבה זמן לא הרגשתי כל כך טוב במשחה, אך מולי עמד דניאל קציר, שחיין מים פתוחים ברמה אולימפית. ניסיתי לעשות את כל שיכולתי, מה גם שרציתי להיות הראשון מבין הטריאתלטים. עדי ביכמן המצוינת הגיע שלישית אחרי. עדי "הובילה אותי" במהלך 2 ק"מ ו"ברחתי" לה רק בסוף. היא שחתה יפה וחזק. אני שמרתי את הכוח ל-300 מטר האחרונים. תחרות מים פתוחים יכולה להיות מאוד טקטית מכיוון שקשה לנער את אלו אשר שוחים אחריך. ניסיתי את מזלי בתחרות אופני ההרים גם היום אך זה היה סבל ארוך ומתמשך. הקטעים הטכניים פשוט הרגו אותי. החלקתי בסיבוב הראשון והורדתי מיד 'הילוך. ' לא היה שווה לי לסכן את שאר העונה. בסופו של יום, אוניברסיטת תל-אביב אותה אני מייצג, לקחה מקום ראשון באקוותלון גברים ונשים. אני מאוד גאה לייצג אותם ושמח כי השתתפתי באירוע. בשבילי התחרות מסתיימת היום לצערי מכיוון שעלי לחזור צפונה.

משחקי אס"א:  היום הראשון, היום השלישי

אילן גולדמן– עורך משנה אתר שוונג
אלוף ישראל לשעבר באופני כביש בעל תואר במזרחונות ומייסד Road Rush sports המציע בין השאר שירותי ייעוץ לרכישת אופניים.



קישורים: אופניים, מרוץ אופניים, מרוץ, טריאתלון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג