משחקי אס"א- היום השלישי

רון שמעון ניצח את מקצה אופני ההרים במשחקים, ומאותת לאיגוד האופניים כי אינו מתכוון לוותר בנושא המאבק להזזת אליפות ישראל בכביש, משבת ליום חול
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רון שמעון ניצח את מקצה אופני ההרים במשחקים, ומאותת לאיגוד האופניים כי אינו מתכוון לוותר בנושא המאבק להזזת אליפות ישראל בכביש, משבת ליום חול

מאת:אילן גולדמן

משחקי אס"א:  היום הראשון,   היום השני

היום השלישי- מרוץ אופני שטח


שמעון (מקבוצת הטכניון) ניצח בדירוג הכללי למרות הניצחון של נועם סטרשנוב ( מכללת רופין)
בשני הקטעים האחרונים אשר התקיימו היום ואתמול. שמעון ניצח ב"זמן המצטבר" של שלושת ימי המרוצים בזכות הפער המשמעותי אותו פתח ביום הראשון על סטרשנוב.

סיכום התחרות מפי רון שמעון:
" היום בחרתי לרכוב טקטית. מכיוון שהובלתי בדירוג הכללי לא היה לי טעם לפתוח את המרוץ חזק ולהוביל אותו. העדפתי שנועם יעשה את העבודה השחורה ויקבע את הקצב. היום כמו ביומיים האחרונים. נועם ואני שוב נשארנו לבד, מיד אחרי הזינוק, אך נועם הוביל לאט מידי לטעמי, לכן החלטתי לנסות 'לנער' אותו. לחצתי חזק והצלחתי לפתוח פער, אך לבסוף הוא הצליח לחזור, ואף עקף אותי לפני קו הסיום. הוא יריב חזק ועיקש. אני מצדיע לו על שלושה ימים בהם הוא לא וויתר לרגע. כמו כן אני רוצה להודות למוסד הטכניון הנפלא בו אני לומד על תמיכה חסרת תקדים."


רון שמעון בדרך לניצחון במשחקי אס"א.


ומה בנושא מאבקך מול איגוד האופניים להזזת אליפות ישראל ליום חול?

"אחת מהסיבות העיקריות כי בחרתי להשתתף במשחקי אס"א היא ההזדמנות להתחרות בשלושה ימי חול רצופים, מה שלצערי הרב לא מתאפשר בתחרויות הסדירות מטעם איגוד האופניים. אופני הרים אינו התחום שלי אך אין תחליף ליום של מרוץ ולכן אני כאן. אני מקווה, כי הניצחון שלי כאן יוכיח לאיגוד כי אני רציני בכוונותיי. בינתיים הם התעלמו מתחינותיי בשיטתיות. אני רק יכול לקוות שהניצחון שלי כאן יביא להתעוררותם של ספורטאים אחרים הסובלים מהתופעה. אני בטוח שעוולות כאלו אינם מנת חלקו הבלעדית של ענף האופניים. אני נמצא בקשר מתמיד עם רצים תחרותיים שמספרים לי על המרוצים שלהם מידי שישי ואני אכול קנאה. למה זה לא יכול לקרות גם באופניים. הרי גם לתחרויות ריצה יש צורך לסגור כבישים ולשלם לשוטרים. אני מקווה שהעניין ייפתר במהרה, כי מועד האליפות מתקרב ובינתיים מסתמן כי לא תינתן לי הזדמנות להוכיח את עצמי.


רון שמעון שולח מסר מראש דוכן המנצחים במשחקי אס"א.


ריצת שטח ל-5 ק"מ- נועם נאמן ניצח את דן סלפטר וגלעד רותם

תחרות ריצת השטח שהתקיימה היום (רביעי, 9 במרץ 2011) באילת הייתה תחרות ריצה רצינית לכל דבר. על קו הזינוק עמדו ספורטאים בכירים כגון, נעם נאמן, גלעד רותם, דן סלפטר, ליאור שרון, ירון כהן ואלכס וולפסון. חלקם רצים מובהקים דוגמת סלפטר ונאמן, חלקם טריאתלטים כגון גלעד רותם (מקצוען איירונמן) שרוני (הגיע מריצה) ווולפסון, וחלקם בכלל אקוואתלטים, ראה ערך ירון כהן בן ה-49 אשר זכה באליפות עולם באקוואתלון לקבוצות גיל לפני מספר שנים ונחשב לרץ חזק מאוד למרות גילו.

המשותף לכולם היא כי הם יודעים לרוץ ומהר. ואני יכול להעיד כי רצתי וסבלתי כמעט עם כול החבורה. נועם נאמן המועמד הטבעי לניצחון חצה את הקו ראשון עם זמן של 16:07 דקות והקדים את סלפטר בשניה אחת. אחריהם הגיע רותם עם זמן של 16:57 דקות.

אילן גולדמן– עורך משנה אתר שוונג
אלוף ישראל לשעבר באופני כביש בעל תואר במזרחונות ומייסד Road Rush sports המציע בין השאר שירותי ייעוץ לרכישת אופניים.



קישורים: אופניים, מרוץ, טריאתלון, ריצה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג