משהו טוב קורה – הכנות למרוץ ברחבי הארץ

שישי בבוקר, בכניסה להדר יוסף, כמות אדירה של נשים כבר בחניון, פורקות אופניים מהאוטו, מחליפות חוויות, צחוקים, פרצופים מוכרים לצד פרצופים חדשים, והלב שלי פשוט קופץ מהתרגשות. איזה כיף להיות חלק מזה. העצימות של האימונים הולכת ועולה, ואיתם גם המהירות, הפלוטון כבר דוהר במהירויות נאות ברחבי גבעת המופעים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שישי בבוקר, בכניסה להדר יוסף, כמות אדירה של נשים כבר בחניון, פורקות אופניים מהאוטו, מחליפות חוויות, צחוקים, פרצופים מוכרים לצד פרצופים חדשים, והלב שלי פשוט קופץ מהתרגשות. איזה כיף להיות חלק מזה. העצימות של האימונים הולכת ועולה, ואיתם גם המהירות, הפלוטון כבר דוהר במהירויות נאות ברחבי גבעת המופעים

מאת:מור שלזינגר

שישי בבוקר, בכניסה להדר יוסף, כמות אדירה של נשים כבר בחניון, פורקות אופניים מהאוטו, מחליפות חוויות, צחוקים, פרצופים מוכרים לצד פרצופים חדשים, והלב שלי פשוט קופץ מהתרגשות. איזה כיף להיות חלק מזה. העצימות של האימונים הולכת ועולה, ואיתם גם המהירות, הפלוטון כבר דוהר במהירויות נאות ברחבי גבעת המופעים.


פלוטון הנשים דוהר בגבעת המופעים

"היה אימון מצויין. היה אימון קשה, וכל מי שהספקתי לראות עשתה אותו טוב. הבנות התאמצו,
הגיעו לדופק מאוד גבוה באינטרוולים, ואף הצליחו כולן לסיים את כל האינטרוולים, הישג יפה בפני עצמו כי זה אימון קשה. יש התקדמות מאוד מאוד יפה אצל הבנות מאיך שהכרתי אותן בהתחלה. מי שמשקיעה ומתאמנת גם באמצע השבוע, בהחלט רואה תוצאות, ואני כבר מצפה לראות את הבנות בהמשך, ואת ההתקדמות שהן עוד יעשו. לקראת המרוץ הן יהיו בכושר טוב," סיכם כרמי.


שיעור מתיחות בסיום האימון: תוספת חיונית ביותר

בסיום האימון, כרמי הזמין את כל הבנות לשיעור מתיחות, שהתגלו כתוספת חיונית ביותר,
אחרי אימון חזק. אפרת וידמן כבר חיכתה לנו גם היא, וסייעה בכיוון והתאמת האופניים, מדידה וייעוץ בנושא הכסאות. ובסיום האימון, הפתעה: סוזי דבוסקין, האמא של הטריאתלונים, ומי שמהווה מודל והשראה לרבות מאיתנו הגיעה גם היא לביקור ושוב הלב קופץ משמחה.


סוזי דבוסקין: מודל והשראה לכולנו קפצה גם היא לביקור בסיום האימון

קרן שפירא – נעים להכיר

האימונים למרוץ מתרכזים אמנם במרכז, אך בכל רחבי הארץ מתאמנות נשים במרץ לקראת המרוץ. הפעם בחרתי להכיר לכם את קרן שפירא מקבוץ עמיר שבצפון. קרן בת 34, נשואה + 4, מנהלת חשבונות במקצועה, החלה לרכוב לפני פחות משנתיים, אשר מתאמנת באופן עצמאי עם חברותיה ענת וג’ודי לקראת מרוץ הנשים.

איך התחלת לרכוב על אופניים?

ממש אחרי הלידה השלישית שלי, בעלי התחיל לרכוב ואני נדבקתי. היתה פה קבוצה די גדולה של גברים, ואנחנו הנשים די נדבקנו והקמנו לנו קבוצה משלנו, שלצערי די מהר התפרקה. ומאז אני בתוך זה. עד עכשיו רכבתי שטח, וביום ההולדת האחרון שלי בדצמבר, בעלי הפתיע וקנה לי אופני כביש, ואמר לי "אם החלטת ללכת לתחרות אז תעשי את זה כבר כמו שצריך."

מה את אוהבת באופניים?
זה הספורט שהכי התחברתי אליו. ניסיתי כל מיני: הליכות, אירובי, ריצה, הכל. אבל באופניים יש משהו מיוחד: השילוב של הטבע, של לטייל ולא רק לעשות ספורט. השקט. זה הספורט שהכי כיף לי, שילוב של הכל ביחד.

איך שמעת על מרוץ הנשים? מה את חושבת על כך?
על מרוץ הנשים קראתי במקרה: נכנסתי לשוונג, חיפשתי תוצאות של הבן שלי (שמתחרה בטריאתלון), ואז איכשהוא עליתי על הכתבה על מרוץ האופניים לנשים. זה עשה לי כל כך טוב בלב. הרגשתי כל כך טוב עם זה שנותנים את האפשרות גם לנשים. ואני מאוד מקוה שזה לא יהיה המרוץ היחיד, אלא שיהיו עוד.

ספרי על שגרת האימונים שלך ושל חברותייך?

אנחנו עושות ספיניניג 3 פעמים בשבוע, ופעמיים בשבוע אימון כביש. ביום שישי אימון עם קבוצת הטריאתלון של הבן שלי (טרי גליל עליון) ובשבת עוד אימון לבד.

זה לא קשה לשלב עבודה, משפחה, ילדים ואופניים? איך עושים את זה?

קודם כל יש לי תמיכה אדירה מהבעל שלי. אם זה לא היה, לא הייתי מצליחה לעשות את זה. זה באמת קשה, אבל מוצאים את הזמן. זה קשה יוצא לנו אימון בשישי בבוקר עם הטריאתלון, ואז בצהריים בשישי עוד אימון ספינינג, במקום לישון, ואז בשבת עוד אימון. וזה קשה ממש קשה אבל שווה. אני נהנית מכל רגע. מרגע שהצבתי לי את המטרה הזו, אני חושבת שאני אשיג אותה.

שבת למשל, חזרתי מאימון באגמון, אחרי אימון של 45 ק"מ, הבן שלי ראה אותי "אוי אמא אני רוצה לעשות איתך סיבוב", אז מה אני אגיד לו לא? אז יצאתי לרכוב איתו. וזה כיף, כי את רואה מה זה נותן לילדים והדוגמא שזה נותן. ההרגשה הפנימית, ההתנהגות שלך, הכל משתנה, משתנה לטובה. וזה כיף.
זה גם משהו שאת נהנית לעשות. לא כמו שהייתי צריכה לשכנע את עצמי לצאת להליכה. פה זה לא ככה. לא משנה מתי שלא תגיעי ותגידי לי "יאללה את באה לסיבוב" אני עוזבת הכל ובאה. פשוט נשאבתי לזה, ואני אעשה הכל כדי לפתח את זה הלאה, פשוט כי אני נהנית מזה.


קרן שפירא וחברותיה באימון באגמון החולה (צילום: איילת ניר)

לקראת שבוע הבא, ספרי על המיקום המיוחד של האימון?
האגמון פשוט מדהים. היינו שם בשבת ונראה לי באמת שזה המקום הכי יפה בארץ. במיוחד לעשות אימון, למרות שקשה להתרכז באימון עצמו כשמסביב יש את כל היופי הזה. כל כך שלו ורגוע והנוף המדהים הזה מסביב. אני מאוד מקוה שהרבה בנות יגיעו.

ומה בשבוע הקרוב?
בחמישי 29.01.09 בערב בשעה 19:30 בטיים טריאל רשפון תתקיים ההרצאה "שאיפות חששות ומה שביניהם" של פסיכולוג הספורט ליאור זך מאור לקראת מרוץ האופניים לנשים. כל הפרטים באתר המרוץ. נא לאשר הגעה בטלפון-09-9586161
ובשישי 30.1.09 בבוקר בשעה 9:00 אימון פתוח עם עידו סירקין באגמון החולה. כל הפרטים באתר המרוץ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג