מרוץ שלושת הגבולות – סיפורו של מרוץ

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

סיפורו של מרוץ שלשת הגבולות התחיל כבר בשלהי חודש דצמבר 2004 עת ישבה חבורה מכובדת של אנשים ומטרתה אחת – ארגון מרוץ באילת, מרוץ של שלום שיתחיל בעקבה, יעבור דרך ישראל ויסתיים בטאבה שבמצרים. ההתלהבות הייתה גדולה, כמו גם קשת הפעילים המכובדים שישבו סביב שולחן המליאה.

הפעילים הבטיחו לעשות כל שביכולתם כדי ליצור קשר עם השלטונות בירדן ובמצרים במטרה ליצור מרוץ ייחודי בעולם – מרוץ שישתרע על פני שלוש מדינות.



החלום לרוץ בתוך ירדן – עדיין פועם בקרבם


הדרך הייתה ועודנה ארוכה , מפותלת וקשה. ה"החולמים" עברו חבלי לידה מפרכים וחרף הבירוקרטיה אפשרו מנהלי המסופים את התחלת וסיום המרוץ בתוככי מסופי הגבול. החלום לרוץ בתוככי שלושת המדינות עדיין פועם בקרב חבורת המארגנים ותקוותם עוד לא אבדה.

מרץ 2005, הרגע המיוחל הגיע והחשוב ביותר קהיליית הרצים הצביעה ברגליה ומעל ל-300 רצים נרשמו – מספר מדהים למרוץ מיקומו המרוחק של המרוץ – אילת.

המבחן האמיתי הוא בשנה השנייה… תאריך המרוץ נקבע ל- 10/03/06
כבר עתה אישרו את השתתפותם רצה בכירה ממרוקו, רץ מוביל מאתיופיה, ורצים בכירים מירדן ומצרים וכמובן רצים בכירים מהארץ וקבוצות ריצה רבות.



השנה החגיגה כפולה ומכופלת


השנה החגיגה כפולה ומכופלת שכן יום הולדתה ה- 57 של העיר אילת חל בשבוע המרוץ, העיר תלבש חג ותארח אורחים רבים . אורח הכבוד בטקס הרשמי של ערב פתיחת המרוץ יהיה מר שמעון פרס.

השנה מצפים המארגנים לכמות של כ- 800 משתתפים בקטגוריות השונות. זה המקום להזכיר כי השנה יתקיים המרוץ הראשון בקטגוריית הגלגיליות למרחק של 15 ק"מ. אנו מצפים להפוך מרוץ זה למסורת בקרב קהיליית המתגלגלים ולהעניק בית חם למקצוע הרולרבליידס במסגרת מרוצי הכביש.

המרוץ מתקיים בסיועו של עודד פז, שנתן את חסות המשפחה למרוץ וקרא אותו על-שם אביו – ישראל פז מותיקי עיתונאי הספורט במדינה, "אנציקלופדיה ספורט מהלכת", כתב למעלה מ- 20 ידעני ספורט ואהבתו הגדולה הייתה, פרט לכדורסל – האתלטיקה הקלה בכלל והמרוצים בפרט. דמות פעילה נוספת במרוץ היא זהבה שמואלי (האישה והמרוצים), שהיא הרוח הנושבת והדוחפת את כל העוסקים במרוץ.


כל הפרטים על המרוץ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג