מרוץ המדרגות של עזריאלי – מומלץ

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



העדרותם של התאומים רן ודן אלתרמן ממרוץ המדרגות של עזריאלי (לרגל נסיעה לחו"ל) לראשונה זה ארבע שנים, יוצרת עניין בקרב מספר אתלטים בכירים בתקווה שאחד מהם יצליח לקטוף את הפרס הראשון והיוקרתי – כרטיס השתתפות באחד ממרוצי המגדלים בחו"ל כולל טיסה ושהייה בשווי 1500 דולר לראשון ולראשונה בין המשתתפים במקצה העלית.
אך מקצה העלית הוא רק אחד מהמקצים בהם יקחו חלק מעל 300 רצים אשר יעלו ברגל למנחת המסוקים ויזכו לחוויה יחידה במינה מייד עם היציאה מגרם המדרגות הארוך ארוך. כאשר מאחוריכם מעל 1000 מדרגות ו-54 קומות, להיות על גג העולם זו אינה קלישאה.

החלטתם להרשם – דברים שחשוב לדעת
השנה אנו מציעים לבחירה מגוון מקצים תחרותיים ועממיים וחשוב לדעת את ההבדל בינהם.
אז מה בין תחרותי לעממי?
בשני המקצים תטפסו את כל המדרגות – פה אין הנחות. ההבדל העיקרי הוא שבתחרות אתם מתחרים באנשים מקבוצת הגיל שלכם, מודדים לכם זמנים והמנצחים בקבוצות הגיל זוכים בגביעים ופרסים.
משתתפי המקצה העממי מטפסים בשביל האתגר, בזמן שלהם ומבלי להתחרות באף אחד. לא נמדוד לכם זמנים ולא תקבלו מספרי משתתף. אבל כן נזניק אתכם וכן תקבלו בסוף את חולצת המרוץ.

המקצה הקבוצתי
מקצה נוסף שאנו חונכים השנה הוא מקצה הקבוצתי למקומות העבודה – קבוצה מורכבת מ-4 עד 6 משתתפים. כל הקבוצות מזנקות יחדיו.
איך נקבעת הקבוצה המנצחת? במקצה זה אנו שמים דגש על ערכי הקבוצה ובשל כך הוחלט כי זמנה של הקבוצה יקבע על פי זמנו של הרץ ה-רביעי בקבוצה. אנו מקווים כי כך נוכל לראות את כל הקבוצה מסיימת על גג המגדל יחדיו.
פרטים נוספים ותקנון בדף הקבוצות בעמוד התחרות.

לאן מגיעים בבוקר ומה זה הצמידים האלו
בבוקר התחרות (יום שישי) יגיעו כל המשתתפים לעמדות הקליטה והרישום הממוקמות בקניון עזריאלי בקומת הכניסה. למרות שהזינוק הוא מקומת החניון (קומה מינוס 4),את תהליך הקליטה הכולל קבלת מספרי משתתף וצמידים תעברו כאמור בקומת הכניסה של הקניון בין השעות 07:00 ו-09:00 בבוקר.
את הצמיד יש לענוד על פרק היד והוא ילווה אתכם לכל אורך התחרות.
בהמשך ולפי סדר הזינוקים שיפורסם בשוונג תרדו לקומת החניון לתדריך וזינוק. בינכם לגג מפרידים 54 קומות ו-500 מטרים!!! מתח.
כאשר תרדו מהגג לקומה 49 (קומת המצפה שם ייערך הטכס) יש לגשת לעמדת חלוקת החולצות והמתנות אותן תקבלו כנגד צמיד הזיהוי, אותו צמיד זיהוי שענדתם לפי 54 קומות כשהייתם קטנים ונמוכים -אי שם בקומת הכניסה לקניון…. מי היה מאמין.

דגשים

  • מנחת המסוקים שעל גג המגדל העגול (והגבוה בין המגדלים) הוא באמת מקום מיוחד במינו ולו רק בשל העובדה שהוא מאפשר מראה פנורמי של תל אביב וערי גוש דן הפרוסות תחתיך הצופה. עם זאת המקום עליו מוגבל כך שאנו מבקשים מהמשתתפים המסיימים את המרוץ לאחר שהחזירו נשימתם מהמאץ, איבדו אותה מהנוף והחזירו אותה שוב, לרדת לקומת המצפה – לקחת את שקית המשתתף ולהמתין לטכס הסיום.

  • התיקים שהפקדתם בקומת החניון ימתינו לכם בקומה 49 נא מהרו לאסוף אותם.

  • אם הגעתם באמצעות רכבכם הפרטי, מומלץ להחנותו בחניון הקניון. אמנם זה יעלה לכם 10 ש"ח בלבד אך מחיר החניה הוא ליום שלם.

  • אנחנו מאפשרים הרשמה ביום התחרות אך לא מעודדים זאת. רישום למקצה התחרותי יסתיים בשעה 09:00 וללא כל תירוצים, כך שאם לא הייתם זריזים מספיק (שלא לומר נבונים) קודם יום התחרות כדאי שתגיעו בזמן ומצוידים בממון רב – 100 ש"ח במזומן בלבד. אנא המנעו מרישום במקום.
    למקצה העממי ניתן עוד חצי שעת חסד ובשעה 09:30 לא יהיו יותר הרשמות במקום.

    בהצלחה

    קישורים קשורים
    דף הבית של מרוץ המדרגות כאן
    הרשמה מקוונת למקצה כאן



    אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

    קראתם? השאירו תגובה...

    כתבות אחרונות באתר

    פודקאסטים מומלצים

    אירועים קרובים

    טורים

    ציטוט השבוע

    "זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


    מזג אוויר ותחזית ים

    ערוץ הוידאו של שוונג