מיקי מסכם את גזר 2

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מיקי פורן



מירוץ גזר השני שהתקיים ביום 8.5.04, היה המירוץ התחרותי הראשון בו השתתפתי. הכל התחיל כאשר חבר שכנע אותי לבוא עימו למירוץ, ולאחר המירוץ הפיל עלי את המטלה (שהפילו עליו) לכתוב כמה מילים על המירוץ.

כבר בשעה 08:00 החלו ראשוני המשתתפים להגיע לנקודת הכינוס שביער חולדה. שם, בסמוך לבית הרצל, בתוך נוף יפהפה של שורות גפנים ארוכות, הנמתחות כמעט ככל שהעין מגעת, מוקמו נקודות הרישום, הדוכנים ושער הסיום. המירוץ כלל 3 מקצים – מקצה ילדים למרחק של 2,000 מטר ומקצים של 5,000 ו10,000- מטר לבוגרים). המירוצים החלו בשעה 09:15 והמקצה העיקרי, ל10,000- מטר זינק בשעה 10:00. כבר עם ההגעה למקום ניתן היה להבחין בהפנינג המוני של דוכני ממכר ופעילויות לילדים. משתתפים רבים ניצלו את האירוע ואת השעה הנוחה (לפחות למטרה זו) והגיעו עם משפחותיהם, שיכלו להינות מהנוף, מאווירת החופש או סתם משיטוט ביער.

למקצה 10,000 המטרים קדמו דברי ברכה קצרים של יו"ר המועצה האיזורית גזר, פטר וייס, ובהודעה רשמית ומשמחת ש"קיבלנו תוספת מרחק של 450 מטר, כפיצוי על השנה שעברה".המירוץ מנה 295 משתתפים על מסלול ברוחב של כארבעה מטרים, דבר שהביא לפקק תנועה בזינוק. חלפו שניות ארוכות (כחצי דקה לפחות מרגע ההזנקה), ועד שהאחרונים החלו בריצה. בשל רוחב המסלול חלפו מספר דקות נוספות עד שטור הרצים החל להתארך. פתרון ביניים שאמצתי יחד עם אחרים, היה לרוץ מעבר לשורת הגפנים הראשונה שמשמאל למסלול העיקרי – מעט יותר פתוח אבל טרשי.


שדרת הדקלים במרוץ גזר. צלם אורי מרשנסקי

המסלול היה עשוי רובו ככולו כורכר כבוש, אם כי היו בו לא מעט מהמורות ואבנים. תוואי המסלול היה אתגרי וקשה, וכלל עליות ומורדות רבים, במיוחד בין הקילומטרים החמישי והשביעי. בסיום המירוץ שמעתי שיחות שהשוו את המירוץ להקפת התבור. מה שהקשה עוד יותר על הרצים היה החום הכבד ששרר החל משעת הזינוק ואף התעצם ככל שחלף הזמן. ואכן, נשמעו קולות כי יתכן ובשנה הבאה ראוי יהיה לקיים את המירוץ בתאריך מוקדם יותר, או לפחות בשעת בוקר מוקדמת. לאורך המסלול מוקמו ארבע תחנות שתיה שספקו מיים בכמות מספקת, אך נראה שאלה לא הספיקו לאחרוני הרצים; ועם או בלי קשר לכך, היו גם שני מקרים של רצים אשר נזקקו לסיוע רפואי. יחד עם זאת, הנוף היה יוצא דופן ביופיו ובעיקר אמורים הדברים לגבי שדרת דקלים באורך כחצי קילומטר שבה החלה והסתיימה הריצה.

לסיכום, מירוץ גזר השני היה אירוע שאורגן היטב, והנוף, האווירה והשטח עשו את שלהם. אין הרבה מרוצי שדה בארץ, ומירוץ גזר הוא בהחלט מירוץ שהתואר "שדה" מתאים לו. גם התואר "קשה".

תוצאות
10 ק"מ – בין הגברים שלטו טריאתלטים בשלושת המקומות הראשונים – ראשון הגיע דן אלתרמן, אלוף הארץ הטרי במקצה חצי איש ברזל, בזמן של 34:58 דקות. אחריו הגיע אחיו התאום, רן, בתוצאה של 35:10 דקות. שלישי הגיע שי פיפמן – 35:44 דקות.
בין הנשים לא היו הפתעות, נילי אברמסקי, בדרכה לאתונה, סיימה בזמן של 40:55 דקות, אחריה אורנה בלאו 42:38 דקות, ושלישית לידיה שלב בת המקום, 44:28 דקות.

מקצה חמישה ק"מ:
מקום ראשון – אלמיהו פאלורי 15:24 דקות.br>
מקום שני – יונתן כהן 15:56 דקות.
מקום שלישי – רובי המר 16:23 דקות.

מקצה הילדים:
מקום ראשון – יותם שחורי 8:43 דקות;
מקום שני – עומר אלמוג 8:43 דקות;
מקום שלישי – תומר שלב – 8:55 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג