מבזק אתלטיקה || סנפורד ושחף סיימו את הופעתם בפראג

שני הישראלים לא הצליחו להעפיל לגמרים. סנפורד נפסל כשניסה לפלס דרכו לקו הגמר. שחף עברה 1.87 מ' וסיימה במקום ה-15
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דונלד סנפורד תחרות גביע החורף
דונלד סנפורד תחרות גביע החורף

21:33 || היום שהתחיל באופן מעודד מבחינתו של דונלד סנפורד, הסתיים ללא גמרים. הראשון בחצי הגמר היה שיאן ישראל ב-400 מ' שנראה מצוין בבוקר, במוקדמות אליפות אירופה באולם שמתקיימת בפראג, צ'כיה. בערב הוא זינק מהשביל החמישי במקצה השלישי והאחרון. בלייר-סנפורד לא פתח חזק במיוחד ובכניסה לשביל הפנימי הוא התמקם רק שלישי, ולאחר מכן נראה שהוא נחלש, אבל מעשה הרפה על ידי תנועות ידיים משוחררות, על מנת לשמר אנרגיה לסיום, אלא שאולם אינו אצטדיון. רביעיית הרצים שהקדימו אותו לא אפשרו לו להידחף, וניסיונותיו לעשות כן אף הביאו לפסילתו. "פתחתי לא טוב. התכוונתי להיות אגרסיבי ולקחת את ההובלה אחרי הקשת השנייה ולא הצלחתי. לקראת הסוף לא הצלחתי לבצע בהצלחה את המהלך שרציתי מול יתר הרצים וזה השאיר אותי מאחור וגרם לפסילתי. טקטית זו היתה אולי הריצה החלשה ביותר שלי. בכל מקרה אני מרגיש בכושר מצוין ובטוח בעצמי לחלוטין לקראת עונת הקיץ", אמר ביום התחרות.

בהופעתה השלישית באליפות אירופה באולם (אחרי 2009 ו-2011), מעין שחף נכנסה למוקדמות בגובה של 1.77 מ', אחרי שפסחה על 1.72 מ'. אחרי שעברה חלק 1.77 ו-1.82 בניסיון הראשון, 1.87 היא עברה בניסיון השלישי ולא צלחה ב-1.91 מ'. שחף סיימה במקום ה-15 הכללי. "אני מאוכזבת כי יכולתי הרבה יותר, אבל 1.87 מ' זו לא תוצאה רעה בכלל לתחרות שנייה באולם ושלישית בכלל השנה. המטרה הגדולה היא בייג'ין בקיץ ואעבוד קשה מאוד כדי להיות שם ולהצליח שם", סיכמה שחף את הופעתה.

13:34 || באליפות אירופה ה-33 באולמות שנערכת בפראג, צ'כיה, דונלד בלייר-סנפורד קבע 46.81 שנ' בסיבוב הראשון בריצה ל-400 מ' והעפיל לחצי הגמר עם התוצאה הטובה ביותר בסיבוב הראשון. בלייר-סנפורד הגריל אמנם את השביל השני והבעייתי יותר במקצה הרביעי מבין ששה בסיבוב זה, אולם שיאן ישראל פתח את הריצה חזק מאוד, הוביל את המקצה בכניסה לשביל הפנימי, ומשם התרכז בעיקר בשמירה על ההובלה תוך ריצה משוחררת ובלתי מאומצת במיוחד. האתלט ממכבי ת"א ניצח במקצה, וכאמור, תוצאתו היתה הטובה ביותר בסיבוב כולו, מה שצפוי להבטיח לו שביל חיצוני טוב באחד משלושת מקצי חצי הגמר שיתקיימו הערב החל מהשעה 17:40.

בסיום אמר סנפורד: "אתלטיקה באולמות אינה ההתמחות שלי, אלא מהווה הכנה נוספת לעונת הקיץ באצטדיונים. בכל מקרה התחושה בסיומה של ריצה חלקה ומוצלחת בסיבוב הראשון תמיד מעודדת ומעניקה ביטחון רצוי להמשך".

>>> עדכונים בהמשך היום.

צילום עמוד הבית: תומר גמינדר


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג