מארס רוסי בטורקיה

הרוסים כבשו את הפודיום באלניה שבטורקיה, קלמר ההולנדית מנצחת בנשים, טים אודונל מנצל את היעדרו של קרייג אלכסנדר, וג’ודי סוולוו מנצחת בפער אדיר. גם הישראלים שהגיעו חזרו מרוצים, וכל זה בסוף שבוע אחד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הרוסים כבשו את הפודיום באלניה שבטורקיה, קלמר ההולנדית מנצחת בנשים, טים אודונל מנצל את היעדרו של קרייג אלכסנדר, וג'ודי סוולוו מנצחת בפער אדיר. גם הישראלים שהגיעו חזרו מרוצים, וכל זה בסוף שבוע אחד

מאת:ניר רייכמן


המון מתחרים לא סיימו את המסלול בעקבות התרסקויות במקצה העילית. הרוסים, שבפעם השנייה השנה תופסים את כל המקומות בפודיום, מוכיחים באחת התחרויות היותר גדולות והאיכותיות באירופה כי היא נבחרת צעירה ומבטיחה לשנים הבאות.

התחרות התפתחה כצפוי ונוצרה דבוקת חוד גדולה ביותר. הרוסים, שהכתיבו קצב גבוה עם פתיחת הריצה, לא הותירו סיכוי ליתר המתחרים, יוליין מלישב עצר את השעונים על 1:51:17 שעות כאשר 3 הדולקים אחריו הם גם בני מדינתו. החמישי, לק ון-הס ההולנדי, שהגיע ממש בעקבותיהם, יהיה כאן באילת עוד פחות מחודש. גם למתחרים הישראלים הייתה תחרות מצויינת, אלכס וולפסון סיים במקום חמישי כללי בקבוצת הגיל, ותוצאות טובות לרן קרטיס וגולן תורג'מן.

1.

Yulian Malyshev

RUS 

01:51:17

2.

Alexander Brukhankov

RUS 

01:51:32

3.

Ivan Tutukin

RUS 

01:51:43

4.

Igor Sysoev

RUS 

01:51:53

5.

Luc Van Es

NED 

01:51:57

בנשים, התחרות התפתחה באופן שונה, כבר בשלב השחייה, נפתחו פערים קלים בין המתמודדות, פערים שהלכו וגדלו בשלב האופניים, קבוצת הבריחה כללה 12 בנות בינהן ג'סיקה אריסון פודיומיסטית מסבב אליפות העולם ממדריד ואמי שיירון אלופת העולם הטרייה לנוער וזו שניצחה בתחרות זו בשנה שעברה.

אך את ההובלה נטלה דווקא רייצ'ל קלאמר הפחות מוכרת מהולנד, קלאמר ושותפתה לפודיום אלה פרדיקסון מדנמרק, הבטיחו את השתתפותן באילת.

הילה מימון, הנציגה שלנו בתחרות, סיימה במקום ה- 22 המכובד, שחייה טובה מיקמה אותה בתוך פלוטון חזק, הכולל את דניס דימאקי מיוון ופרינטובה הצ'כית. 

ברכיבה מצויינת היא הובילה את הפלוטון במרבית שלבי הרכיבה, שיפור קל בריצה יקפיץ אותה כמה רמות בטריאתלון הבין לאומי. אנו מקווים לראותה בכושר שיא באליפות.

 

  

1.

Rachel Klamer

NED 

02:03:05

2.

Helle Frederiksen

DEN 

02:03:32

3.

Jessica Harrison

FRA 

02:03:43

4.

Radka Vodickova

CZE 

02:04:59

5.

Zita Szabo

HUN 

02:05:05

אליפות העולם למרחק הארוך של ה- ITU, פרת', אוסטרליה
המקום נושם טריאתלון, זה שנים רבות, וכבר אירח פעמיים את אליפות העולם למרחק האולימפי. לצערנו אלוף השנתיים האחרונות באיירון-מן ביטל השתתפותו יומיים לפני התחרות. השנה המרחקים היו קצרים מהרגיל וכללו 3 ק"מ שחייה, 80 ק"מ אופניים, 20 ק"מ ריצה. טים אודונל האמריקאי ניצח והדיח את אלוף השנתיים האחרונות, ג'וליין לוי הצרפתי. הוא עצר את השעון על 3:48:15 שעות והקדים צרפתי אחר, סילביאן סודרי, בקצת יותר מדקה. בנשים עצרה ג'די סוולוו את השעונים 4:07:38 והקדימה ביותר מ- 11 דקות את רבקה קיט המקומית.

השתתף בהכנת הכתבה וצילם: אלכס וולפסון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג