לפנים של ארדואן: הטריאתלט רון דרמון על דוכן המנצחים באיסטנבול

הטריאתלט הישראלי רון דרמון סיים שלשום (ראשון) במקום השלישי בטריאתלון סבב גביע אירופה שהתקיים באיסטנבול שבטורקיה. "חשבתי על החייל עוז מנדלוביץ’ שהוא חבר ונהרג בימים הראשונים של הלחימה בעזה", אמר לאחר ההישג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט הישראלי רון דרמון סיים שלשום (ראשון) במקום השלישי בטריאתלון סבב גביע אירופה שהתקיים באיסטנבול שבטורקיה. "חשבתי על החייל עוז מנדלוביץ' שהוא חבר ונהרג בימים הראשונים של הלחימה בעזה", אמר לאחר ההישג

מאת:יאיר בן עמי


באיסטנבול, המקום בו נשא רג'פ טאיפ ארדואן יום קודם, ראש ממשלת טורקיה, נאום בעצרת בחירות, בו האשים את ישראל בהרג מכוון של נשים וילדים, עמד הטריאתלט הישראלי רון דרמון על דוכן המנצחים בתחרות טריאתלון במסגרת סבב גביע אירופה. הנאום הזה היה ממש מתחת לבית המלון בו שהו רון ואביו דורון.


דרמון על דוכן המנצחים (ימין), עם דגל האיגוד העולמי מאחוריו צילומים: דורון דרמון



כמו מבצע חשאי

עקב המתיחות בין ישראל וטורקיה ואזהרת המסע של משרד החוץ נכנסו רון דרמון ואביו, דורון, לטורקיה עם דרכונים זרים כדי לא לעורר תשומת לב. רון התחרה תחת האיגוד הבינלאומי ולא כנציג מדינת ישראל, גם זאת כנקיטת זהירות תואמת מצב.

הטריאתלון באיסטנבול היה למרחק הספרינט ודרמון יצא מהמים יחד עם קבוצה גדולה, לאחר 13:57 דק'. לאחר החלפה טובה של 56 שניות הוא כבר היה על האופניים. את מסלול 20 הק"מ של האופניים הוא השלים לאחר 29:41 דק' ועל מסלול הריצה הוא היה לאחר עוד 26 שניות נוספות.

את 5 הק"מ של הריצה עבר דרמון ב-15:07 דק', הזמן הרביעי של היום, כשעל קו הסיום הוא היה לאחר 1:00:05 שעה. רק המנצח, פליקס דושאן הצרפתי, ירד מגבול השעה עם 59:57 דק'. במקום השני סיים האוקראיני איגור מרטייננקו שהקדים את דרמון ב-5 שניות. דרמון הקדים את הפורטוגלי, פדרו פאלמה, שסיים רביעי ב- 6 שניות.

"לאחר כמה שבועות של תחרויות", אמר רון דרמון בשיחה עם שוונג, "הגעתי לתחרות בטורקיה בחששות כבדים ונאלצתי להתחרות עם חליפה ניטראלית ולא של ישראל. התחרות היתה מעולה מבחינתי ולאור העייפות שאני נמצא בה בשבועות האחרונים, הסיום היה מתוק מצד אחד ומרגש מצד שני כי חשבתי על החייל עוז מנדלוביץ', חבר שנהרג בימים הראשונים של הלחימה בעזה. בזכותו ובזכות הרבה אחרים כמוהו ישראל ממשיכה להתקיים ונותנת לי את הכוחות ולהיות גאה במה שאני עושה".


עם הפרחים מדוכן המנצחים, לאחר הטקס


אביו של רון מסר לשוונג: "אין גאה ממני, רון שלישי על אדמת טורקיה, תשובה לנאום ארדואן".

5.8.2014

יאיר בן עמי
עורך לשעבר של אתר שוונג
בעל הטור מציאות נושכת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג