ליטל אזולאי במחנה אימונים בקניה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



שבועיים חלפו מאז נחתה ליטל אזולאי על הרמה הקניתית ,30 ק"מ מהעיר אלדורט, במסגרת מחנה אימונים בפנימית הרצים של סאקוני בתנאי גובה.
אזולאי, הסתגלה לתנאי הגובה במחנה האימונים וכעת, כפי שהיא מספרת, נותר לה רק לרוץ ולהנות וכך היא עושה.
"יש הרבה הרים לרוץ בהם" מספרת אזולאי אשר מתאמנת מלבד הרצים הקניתים גם עם רצים מהולנד – רבים וטובים כפי שהיא מספרת ("יש פה מרתוניסט הולנדי עם 2:10 ברגלים ורצי חצי מרתון עם 63 דקות").

בשבת התקיימה בעיר ניירובי אליפות הארץ (קניה) במרוצי שדה (מקביל לתחרות שתערך בארץ ב-7/3 רק ברמה שונה…). עוד על האליפות ותוצאות מעולם אחר כאן


10/2/2003

ליטל אזולאי, נוסעת היום (שני) לאלדורט, קניה למחנה האימונים של סאקוני בתנאי גובה.

אזולאי בת ה-20 מחזיקת שיא ישראל לנוער למרחק חצי מרתון נוסעת יחד עם עוד שני אתלטים ומאמן לעיר אלדורט, 2400 מ' מעל פני הים ותשהה שם 3 שבועות אותם תעביר בהסתגלות לחיים בגובה רב, ריצה, ריצה וריצה.



אזולאי במרתון טבריה – מ-מינוס 150 ל-פלוס 2400

"אתלטים שהיו שם כמו צחי כהן ואחרים שהתאמנו בתנאי גובה כמו נילי אברמסקי ספרו לי על התנאים במחנה אימונים מסוג זה. הם סיפרו שזה בכלל לא קל וצריך זמן להסתגל לגובה הרב" כך סיפרה אזולאי בדרכה לשדה התעופה.

לאחר מספר ימי הסתגלות מקווה אזולאי שתוכל להתאמן עם הרצות הקניתיות המתאמנות במקום ואם יתמזל מזלה אולי תוכל לצפות בתחרות מקומית (אגב, תחרות מקומית באלדורט היא בדרך כלל ברמה כה גבוהה שיכולה לפאר כל תחרות בינלאומית ברחבי העולם)

"אני יודעת שהאוכל שם מאד מאד בסיסי. במקרה הכי גרוע אפשר ללכת לעיר אלדורט ולקנות שם מספר מצרכי מזון." אין ספק שליטל הכינה עצמה לתנאים הלא נוחים בלשון המעטה המצפים לה בעיר הגבוהה.

בינואר האחרון רצה אזולאי את מרתון הבכורה שלה בטבריה וסיימה אותו במקום השלישי תוך שהיא מנפצת את גבול ה-3 שעות.
בחודש אוגוסט הקרוב נוסעת אזולאי לקולג' בארה"ב.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג