לונדון 2012: עדכונים מהיום הראשון

הספורטאים הישראלים הצטרפו למעגל התחרויות. יש כבר הופעות מכובדות אך עוד לא הישגים או שיאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הספורטאים הישראלים הצטרפו למעגל התחרויות. יש כבר הופעות מכובדות אך עוד לא הישגים או שיאים

מאת:מערכת שוונג


כל שידורי הטלוויזיה הישראלית- כאן
כל כתבות לונדון 2012 – כאן


במקצי ה- 400 מטרים מעורב, שהניב דרמות, קבע גל נבו את התוצאה העשירית והחמיץ במעט את העלייה לגמר. נבו סיים שלישי במקצה שלו עם 4:14:77 דקות. במקצה הבא, אחרי זה של נבו, זינקו האמריקאי מייקל פלפס וההונגרי לזלו צ'ה. למרות המאבק הצמוד ביניהם הם קבעו תוצאות חלשות. פלפס עוד עלה לגמר מהמקום האחרון. צ'ה לא עלה, לאחר שיקול דעת מוטעה של שמירת כוחות ופיספוס, של שבעה מאיות שנייה לתוצאה שהייתה מעלה אותו לגמר.


גל נבו הופעה יפה אבל בלי גמר (צילום: gettyimages)


עמית עברי זינקה למקצה 100 מטרים פרפר כנושאת מדליית הארד מאליפות אירופה האחרונה. היא שביעית במקצה שלה, עם 58.78 שניות, תוצאה שהציבה אותה במקום ה- 18 מבין כל המקצים והייתה איטית בארבע מאיות השנייה בלבד מהתוצאה שהעניקה מקום בחצי הגמר.

אמרי גניאל היה האחרון מהישראלים שזינק היום. גניאל קבע 1:02:07 דקה ב- 100 מטרים חזה שהספיק למקום שלישי במקצה  ו- 32 בדירוג הכללי.

דרמה נוספת, במקצי המוקדמות בבריכה, הנפיק אלוף העולם פאק טיי-וואן הקוריאני. הוא ניצח במקצה שלו, 400 מטרים חופשי, אבל נפסל. מאוחר יותר הוא הגיש ערעור שהתקבל והוא ישחה בגמר.

הג'ידקא הישראלי, טומי ארשנסקי, התחיל מעולה עם ניצחון על מדליסט הארד האירופי, ההולנדי גוראן מוראן (משקל עד 60 קילו). לאחר שמונה דקות של קרב נטול נקודות החליטו השופטים להעניק את הניצחון לארשנסקי. בשלב השני פגש ארשנסקי את סגן אלוף העולם, הירואקי הירואקה היפני שניצח אותו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג