כנרת צדף מונתה לסגנית יו"ר הוועד האולימפי בישראל

מנכ"לית מרכז הפועל הנכנסת ומי שכיהנה כיו"ר איגוד ההתעמלות בשנים האחרונות תחליף את מנכ"ל הפועל היוצא יורם אורנשטיין גם בתפקידו בוועד האולימפי. יעל ארד: "תקופה של חילופי דורות בספורט הישראלי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כנרת צדף ויעל ארד | צילום: הוועד האולימפי

הנהלת הוועד האולימפי בחרה: כנרת צדף מונתה לתפקיד סגנית יושבת ראש הוועד האולימפי בישראל וכנציגת הוועד האולימפי למועצה הלאומית לספורט. צדף, בת ה-43 התמנתה לאחרונה למנכ"לית הפועל והחליפה את יורם ארנשטיין אשר כיהן בוועד האולימפי כמזכיר הכבוד החל מ-2013. צדף, עורכת דין בהשכלתה, עסקה בספורט תחרותי בתחומי הטניס שולחן, ניווט וכדורגל  והשתלבה בניהול הספורט כבר ב-2007.

היא הובילה את איגוד ההתעמלות למשחקים האולימפיים בטוקיו כיושבת ראש בשיתוף פעולה הדוק עם הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי, משחקים בהם זכו לינוי אשרם וארטיום דולוגפיאט ב-2 מדליות זהב היסטוריות לענף ולמשלחת האולימפית. בשנה שעברה עזבה את איגוד ההתעמלות ומונתה לתפקיד סמנכ"ל הספורט במכון וינגייט, אולם עוד בטרם נכנסה לתפקיד הודיעה כי היא מוותרת עליו לטובת הובלת מרכז הפועל.

יעל ארד: "כנרת עברה תחנות חשובות בספורט הישראלי ומכירה היטב את המהות, החשיבות והצרכים הייחודיים של ספורטאי ההישג בישראל. כיום היא נושאת באחריות לא מועטה יחד עם שכבת ההנהגה הצומחת בספורט ואני בטוחה שהתקדמותה להנהגה הבכירה בוועד האולימפי תתרום להמשך התפתחות הארגון ולהצלחתו. זו תקופה של חילופי דורות בספורט הישראלי ושילוב ספורטאיות וספורטאי עבר בהנהגת הספורט האולימפי לצד השתלבותן של נשים בתפקידי מפתח".

"עלינו לשמש דוגמא, להכשיר ולסייע בתהליך לכל מי שמוכנים ובשלים להתפתח בניהול הספורט בישראל. אני שמחה מאוד לשותפות ולשיתוף הפעולה עם כנרת ובהזדמנות זו רוצה להודות בשמי ובשם ההנהלה ליורם ארנשטיין על שנים רבות של שותפות ועשייה ברוכה בספורט הישראלי ובוועד האולימפי ולאחל לו בריאות והצלחה"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג