ישראמן נגב 2010 יוצא לדרך

מארגני ישראמן שמחים לבשר כי הושג שתוף פעולה עם חברת נגב לפיו היא תהיה נותנת החסות המרכזית של תחרות חצי איש הברזל ואיש הברזל - אליפות ישראל הפתוחה בטריאתלון למרחקים ארוכים. שמו הרשמי של הארוע הוא מעתה ישראמן נגב.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מארגני ישראמן שמחים לבשר כי הושג שתוף פעולה עם חברת נגב לפיו היא תהיה נותנת החסות המרכזית של תחרות חצי איש הברזל ואיש הברזל – אליפות ישראל הפתוחה בטריאתלון למרחקים ארוכים. שמו הרשמי של הארוע הוא מעתה ישראמן נגב.

מאת: שוונג. צילום: ווילם קונרד

נגב קרמיקה

התחרות תתקיים באילת ביום שישי 29 בינואר 2010.

ב-1 באפריל תפתח רשמית ההרשמה.
למקדימים להרשם ינתנו הנחות משמעותיות ופרטים על כך ניתן למצוא כבר עתה באתר הרשמי של ישראמן נגב www.israman.co.il

המסלולים של שני המקצים יהיו זהים לאלה של ישראמן 2009 ופרטיהם יופיעו באתר.
כמו כן נמסור בהמשך פרטים על סידורי הלינה – שתהיה שוב במלון הרשמי של התחרות – שרתון מוריה, באילת.

המארגנים מודיעים גם כי הם מכפילים את מאמציהם כדי שישראמן נגב 2010 השנה יזכה לחשיפה גדולה עוד יותר בארץ ובחו"ל וכן כדי לגייס משתתפים רבים ככל האפשר מחו"ל. במסגרת זו יעשו בשתוף משרד התיירות, מאמצים לשיווק התחרות בחו"ל, כולל פרסומים בירחונים המובילים בארה"ב, בגרמניה ובמדינות נוספות במערב אירופה.


צילום: ווילם קונרד

 

 הצלחת תחרות ישראמן האחרונה (פב’ 2009),  סייעה למארגנים לקבל החלטה מידית על קיום התחרות גם בשנה הבאה ובאופן רשמי נמסר לפרסום כי התחרות תתקיים באילת ביום שישי 29 בינואר 2010.
יוסי מלמן, מארגן הישראמן:" בעקבות הצלחת ישראמן 2009 והתגובות החיוביות עליו מצד רבים, החלטנו כבר בשלב מוקדם זה להודיע כי הוחלט לקיים גם ב-2010 את אירועי  ישראמן. הארועים יתקיימו ביום שישי ה-29 בינואר 2010 י"ד בשבט".
לדברי מלמן, הוחלט על הקדמת התחרות לסוף ינואר, בעיקר בשל הרצון לקימה בליל ירח המלא, מה שיקל על הרצים במקצה המלא, שרובם מסימים את הריצה בשעות החושך. בנוסף, אומר מלמן, הוחלט להכריז על התחרות כאליפות ישראל הפתוחה בטריאתלון למרחקים ארוכים.
השנה, מבטיחים המארגנים, יעשה מאמץ שיווקי ופרסומי גדול במיוחד, כדי לנסות ולהביא את בשורת הישראמן לקהילת אנשי הברזל בעולם בתקווה כי מספרם של הזרים שיגיעו לאירועים ב-2010 יגדל לעומת העשרה שהגיעו לאילת השנה.
כצעד ראשון במאמצי השיווק הבינלאומיים, החליטו מארגני הישראמן להתקשר עם גופים מקצועיים בתחום תיירות טריאתלון מאירופה, ארה"ב ואוסטרליה, לשדרג את אתר האינטרנט שבשפה האנגלית  ולנצל את גל התגובות החיוביות לתחרות, והסיקורים האוהדים מעיתונות העולמית ואתרי האינטרנט שלא חסכו בפירגונים לתחרות איש הברזל הישראלית.
 
www.israman.co.il

בנוסף, פורסמה רשימת הטריאתלטים שזכו בכרטיסי השתתפות לתחרויות איש ברזל ברוט-גרמניה ובקונטיקאט-ארה"ב: יחיאל מילר , צביקה פישמן, דוד לויאל , אמיר בכר, זיו קידר , אבנר שומרון , דורית אפלבאום .

פרטים מלאים על כל הזוכים והמוקמות הנוספים השמורים לשאר משתתפי ההגרלה- באתר ישראמן.

הצעות יעול – לקחים ומסקנות:
במקביל לתהליך הפקת הלקחים מתחרות ישראמן 2009 ולקראת השנה הבאה, פונים המארגנים בבקשה למשתתפים וגם לאלה שלא השתתפו השנה, להעלות הצעות ורעיונות לשיפור התחרות . ניתן לעשות זאת באופן שוטף באמצעות עמוד הקבוצה של הישראמן ב-שוונגמט.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג