יום טוב במשחקים הפאראלימפיים: 2 מדליות כסף ומדליית ארד

פחות מארבעה ימים לסיום המשחקים הפאראלימפיים ומאזן המדליות לספורטאים הישראלים הוא 2 כסף ו-4 ארד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פחות מארבעה ימים לסיום המשחקים הפאראלימפיים ומאזן המדליות לספורטאים הישראלים הוא 2 כסף ו-4 ארד

מאת:דנה פלג, צילומים רזי לבנת

בתמונת השער: קובי ליאון עם בתו על דוכן המנצחים האולימפי

אתמול זכו חברי המשלחת הישראלית לראות את דגל ישראל מונף בשלוש תחרויות, כאשר שלושה ספורטאים ישראלים זכו במדליות בלונדון.



הקלע דורון שזירי (משמאל) על דוכן המנצחים האולימפי


הראשון שזכה אתמול במדליית כסף היה הקלע דורון שזירי, שצבר בגמר תחרויות הירי ברובה אוויר בשלושה מצבים 1.254.4 נקודות. הישג מרשים זה זיכה את שזירי במדליית הכסף מיד אחרי יונס יעקבסון משוודיה שזכה במדליית הזהב עם 1.255.9 נקודות. במדליית הארד זכה או'צ דונג מסין עם 1.251.5 נקודות. שזירי בן ה-45, שגם נשא את דגל ישראל באירוע הפתיחה, מוסיף את הזכייה היום לשש המדליות האולימפיות שיש לו כבר בבית, שלוש מדליות כסף ושלוש ארד.


קובי ליאון בדרך למדליית הכסף

מדליית כסף באופני יד, ארד בטניס זוגות
קובי ליאון היה הספורטאי השני שזכה במדליית כסף. ליאון, רוכב אופני היד, דורג שני במירוץ הכביש למרחק של 16 ק"מ. הוא עבר את המרחק במסגרת בית 1 בזמן 35.53,90 דקות. למקום הראשון הגיע רואן מרק, רוכב אופני יד מאירלנד בזמן של: 35.41,54 דקות.

במדליית ארד זכו אתמול שרגא ויינברג ונעם גרשוני, כאשר ניצחו במשחק טניס לזוגות על המקומות 3-4 מול הצמד היפני בתוצאה 0-2,3-6,1-6. לצמד הישראלי מחכה עוד משחק מותח בו יתחרו זה מול זה בתחרויות היחידים בחצי הגמר, שיערכו היום משעות הצהריים. 


שרגא ויינברג ונעם גרשוני


ראש הממשלה בנימין נתניהו צלצל אתמול לברך את האלופים החדשים, ושרת התרבות והספורט לימור לבנת בירכה את המשלחת בלונדון ואמרה: "זהו יום חלומי לספורטאים שלנו בלונדון ויום מצוין לספורט הישראלי, מדליית כסף לקובי ליאון באופניים, מדליית כסף לדורון שזירי בקליעה ומדליית ארד לנעם גרשוני ושרגא ויינברג בטניס. מדליות אלה מצטרפות לשתי המדליות של ענבל פיזרו ולמדליית הארד של איציק ממסיטבלוב בבריכה.מדובר בספורטאים לא רק מוכשרים, אלא בבני אדם עם לב ענק, חוסן נפשי ורצון גדול להצליח ולהוכיח ששום דבר לא יעצור אותם. אני גאה בהם ומצדיעה להם." 

אולם על השמחה מעיבה חזרתו של העיתונאי אברהם תשובה לישראל באמצע התחרויות. תשובה, ששימש כקול של הספורטאים הישראלים בלונדון והיה הקשר הכמעט יחיד של התקשורת הישראלית בתחרויות, נאלץ לשוב לארץ בשל קשיים לוגיסטים וביורוקרטיים שהפכו את הסיקור העיתונאי שלו שם לכמעט בלתי אפשרי.


6.9.2012


דנה פלג-  עיתונאית, אמא של שלושת המופלאים, שוחה, רוכבת כשלא חם ולא מוותרת על פילאטיס




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג