טריאתלון אוקלנד ניו זילנד – שלישי ברציפות להיואיט

תחרות סבב גביע עולם באוקלנד ניו זילנד העניקה לאנדריאה היואיט הזדמנות לניצחון שלישי מתוק ברציפות. על מסלול ביתי גדוש בצופים נלהבים ותנאים מושלמים עבור הרוכבת החזקה, הבוקר שלפני הפגרה היה נפלא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תחרות סבב גביע עולם באוקלנד ניו זילנד העניקה לאנדריאה היואיט הזדמנות לניצחון שלישי מתוק ברציפות. על מסלול ביתי גדוש בצופים נלהבים ותנאים מושלמים עבור הרוכבת החזקה, הבוקר שלפני הפגרה היה נפלא

מאת:הילה מימון


טריסה אדאמס מניו זילנד הובילה ביציאה מהמים, כשצמודה אליה מריקו אדאצ'י וטומוקו סקימוטו היפניות. אנדריאה היואיט, עם פער קטן לסגור, יצאה במקום השביעי. ביציאה משטח ההחלפה, בנינוחות יחסית, צמצמה היואיט את הפער. קבוצת ההובלה שכללה שתי יפניות ושתי ניו זילנדיות עבדה היטב יחד וגרמה לקבוצת הרדיפה הכפולה בגודלה לאבד זמן בכל הקפה. ניקי סמואלס מניו זילנד הייתה היחידה שניסתה ללחוץ את שאר הבנות לצמצם את הפער מהשביעייה, אבל במסלול התובעני בעליות נראה שלא היו לה שותפות והרוב העדיפו לשמור את רגליהן, מקוות שמחיר העייפות שישלמו המובילות יאפשר לצמצם עליהן בריצה.

היואיט משכה קדימה בקצב שהותיר איתה בכניסה לשטח ההחלפה רק את אדאמס מניו זילנד, אדאצ'י וסקימוטו היפניות, ואליס בטו האיטלקיה. ביציאה לריצה הייתה זו אדאצ'י שהחזיקה את הזמן הממושך ביותר עם היואיט, אך גם היא נפלה לרגליה החזקות של הניו זילנדית ואפשרה לה לפתוח פער מספיק בשביל לחגוג עם הקהל את הניצחון השלישי ברציפות לעונה, תואר סגנות בסבב אליפות העולם וכרטיס מובטח ללונדון 2012.


ניצחון שלישי ברציפות במגרש הביתי – היואיט(צילום: Delly carr – triathlon.org)


על אף הניצחון של הכוכבת המקומית, אלו היו היפניות שהפגינו עליונות כנבחרת. הן הכניסו 3 מתחרות לתוך החמישייה הראשונה, אחרי שטריסה אדאמס דעכה בריצה וקיומי ניוואטה השאירה מאחור שדה שלם של מתחרות עם זמן הריצה החמישי בטיבו. ניוואטה, בת ה- 40, שככל הנראה תמצא את עצמה מייצגת את יפן באולימפיאדה בפעם הרביעית בקרירה, מוכיחה יכולת יציבה ומעוררת השראה גם מול צעירות הנבחרת הלאומית.

עליונות כנבחרת – הבנות של יפן (צילום: Delly carr – triathlon.org)

המסלול ללא ספק התאים לחזקות שבבנות ולאו דווקא למהירות שבהן. הייתה זו מאקי קלאריס ההולנדית שהוציאה את הזמן המהיר ביותר על מסלול הריצה, 35:38 דקות והתמקמה שישית הכללי עם תוצאת שיא לקריירה הקצרה שלה.
התוצאות האיטיות, באופן חריג לרמת המתחרות, נבעו מתוואי המסלול החריג וגרמו לעיכוב של כ-15 דקות בהזנקת מקצה הגברים שגם הם מצאו עצמם על המסלול זמן ממושך מהרגיל.


טומוקו סקימוטו(צילום: Delly carr – triathlon.org)


חמישיה ראשונה:
1. אנדריאה היואיט ניו זילנד 2:14:12 שעות
2. טומוקו סקימוטו יפן 2:15:09 שעות
3. מריקו אדאצ'י יפן 2:15:22 שעות
4. אליס בטו איטליה 2:15:51 שעות
5. קיומי ניוואטה יפן 2:16:39 שעות



הילה מימון הילה מימון
סטודנטית לפסיכולוגיה ביולגיה ותזונה מאמנת טריאתלון וטריאתלטית


קישורים: טריאתלון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג