חצי מרתון ניו יורק: ניצחונות לפייסה לילסה ומולי האדל

האתיופי שהתפרסם במשחקי ריו 2016 חצה את קו הסיום עם אותה תנועת מחאה נגד השלטונות בארצו, והקדים ב-4 שניות את הוקינס הסקוטי. האדל האמריקאית שמרה על התואר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בדומה לברלין, גם ניו יורק מפצלת בין המרתון לחצי המרתון, וחצי שנה לפני האירוע הגדול באמת התקיים שם אתמול (ראשון) חצי מרתון ניו יורק. בדומה לחצי המרתון בליסבון שהתקיים אתמול, גם כאן התנהל קרב צמוד ומרתק בין רץ אפריקאי לרץ לבן, במקרה הזה סגן האלוף האולימפי במרתון פייסה לילסה נגד קאלום הוקינס הסקוטי.

כפי שאפשר לראות בוידאו, הוקינס עוד הוביל 200 מטרים לסיום, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת ללילסה, שמצא את התזמון הנכון לעקוף את הסקוטי כשנותרו קצת יותר מ-100 מטרים לסיום. לילסה, שהתפרסם במשחקים האולימפיים בריו לאו דווקא בגלל מדליית הכסף במרתון אלא בגלל תנועת המחאה על קו הסיום שמטרתה להגביר את המודעות להפרת זכויות האדם שם בני שבט האורומו באתיופיה. לילסה חזר על אותה התנועה על קו הסיום בניו יורק, אחרי שחצה אותו בזמן של 1:00:04 שע', הוקינס הגיע לשם ארבע שניות אחריו.

בחצי המרתון לנשים, האלופה מהשנה שעברה מולי האדל הרגישה מצוין למרות הקור (1-2 מעלות צלזיוס) מאחר ומדובר באזור שהיא מכירה מצוין. האדל היתה קצת פחות מהירה לעומת השנה שעברה וחצתה את קו הסיום בזמן של 1:08:19 שעה, שתי שניות בלבד לפני חברתה לאימונים אמילי סיסון שרצה חצי מרתון בפעם הראשונה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג