חולמים על זהב בבייג'ין

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מיכל שחף

המשחקים האולימפיים, האירוע הגדול והמרהיב בעולם, מתקיימים אחת לארבע שנים וככל שהולכים ומתקרבים למועדם כך עולה רמת העניין. חודשים ספורים לפני טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים הדריכות בעיצומה וההכנות בשיאן. העיר המארחת מתייצבת לישורת האחרונה בהכנותיה והמדינות המתארחות מתארגנות לרגעי האמת, הספורטאים שהתכוננו במשך שנים מתמודדים על השגת הקריטריון וקבלת כרטיס הכניסה הנכסף לזירת הספורט היוקרתית בעולם. ומבלי ששמנו לב העולם כולו מתעטף בקסם המשחקים האולימפיים.

ב- 8.8.08 תצעד משלחת ישראל בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים כשטובי ספורטאיה מגשימים את חלומם להשתייך למשלחת האולימפית בישראל, ומייחלים לרגעים של ניצחון וגאווה לאומית. בהזדמנות זו אנו מזמינים את כולכם לעטות את הארשת החגיגית של המשחקים האולימפיים ולקחת חלק במסע השנתי לקראת רגעי השיא בבייג'ין 2008 – יחד נחזק את ספורטאינו בתקווה להמשיך את החזון "התקווה שווה זהב, כי את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק".

מאתונה 2004 לבייג'ין 2008

עוד בטרם נדמו תרועות הפסטיבלים בעקבות זכייתו של גל פרידמן במדליית הזהב ההיסטורית במשחקים האולימפיים באתונה 2004 התחלנו בוועד האולימפי את תהליך ההכנות האולימפיות לבייג'ין 2008. יחד עם איגודי הספורט ובליווי היחידה לספורט הישגי, הזרוע המקצועית שלנו, הצבנו את החזון לבייג'ין "התקווה שווה זהב – כי את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק" וקבענו את הקריטריונים הישראליים שעל הספורטאים להשיג על מנת להיכלל במשלחת האולימפית.

על בסיס החזון והקריטריונים הוכנה תוכנית העבודה המקצועית אשר גובתה במעטפת רפואית, ברשת בטחון כלכלית ובפעילות ציבורית.






במחזור האולימפי הנוכחי הצליח הוועד האולימפי בישראל להעמיד תקציבים ומשאבים כך שההכנות האולימפיות התנהלו כמעט ללא מגבלות כספיות כאשר הנושא היחיד העומד לנגד עיננו הוא העמדת מערכת אופטימאלית לרשות הספורטאי על מנת שברגע האמת יהיה במיטבו. מערכת זו מציבה את הוועד האולימפי בישראל בשורה אחת עם המדינות המובילות באירופה מבחינת הסיוע לספורטאים.

תוכניות מקצועיות המתואמות לכל ענף ולעיתים קרובות לכל ספורטאי הוכנו במשותף ע"י כל איגוד עם היחידה לספורט הישגי ושודרגו משמעותית – יותר מחנות אימונים ותחרויות בינלאומיות, שיפור באיכות ובכמות הציוד בסיועה הנדיב של המועצה להסדר ההימורים בספורט, ליווי מקצועי/רפואי צמוד ועוד.

תשומת לב מיוחדת הוענקה למאמן האולימפי ולביסוס מעמדו. במישור המקצועי קיימנו יותר השתלמויות מקצועיות בארץ. הבאנו מאמנים זרים לתקופות קצרות וארוכות ואפשרנו למאמנים הישראלים שהיו מעוניינים בכך יותר השתלמויות בחו"ל. במישור הכלכלי, פעלנו למתן תנאי העסקה הולמים ליותר מאמנים מבעבר תוך שיתופם בתמריצים המוענקים לספורטאים על הישגיהם.

החל ממחזור סידני 2000 זוכים ספורטאי הסגל האולימפי לטפול רפואי מן המעלה הראשונה אשר ניתן להם בזמינות הגבוהה ביותר על ידי בית החולים "מאיר" בכפר-סבא המשמש כבית החולים האולימפי.

במחזור "בייג'ין´ עשינו צעד נוסף והקמנו את "המרפאה האולימפית" במכון וינגייט המשמשת כמרפאת הבית של הספורטאים האולימפיים. השילוב שבין מרפאה לבית חולים מעניק מערכת רפואית אופטימאלית שלה חשיבות רבה בהעמדת הספורטאי במיטבו ברגע האמת.

בנוסף, מחזור אולימפי זה מאופיין ביוזמות ובפרויקטים בענפים שונים אשר חלקם, כך אנו מקווים ישאו פרי כבר בבייג'ין 2008 ואחרים במשחקים האולימפיים העתידיים.

ולסיום, עם כניסתם של הספורטאים והספורטאיות שלנו לישורת האחרונה באמת, נמשיך להעמיד לרשותם את המערכת המקצועית, הרפואית והכלכלית האופטימאלית ואף יותר כל זאת בתקווה כי יעמדו בהצלחה בתחרויות המבחן המצפות להם ויזכו להיכלל במשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בבייג'ין אשר ייפתחו ב-8-8-08 בשעה 20:00 בערב.


הכותבת עו"ד מיכל שחף, הינה דוברת הוועד האולימפי בישראל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג