חוזרים לרמת השרון: נפתחה ההרשמה למרוץ אייל 2024

המרוץ האהוב והמוכר לזכרו של אייל שמואלי, בנה של המאמנת והספורטאית האולימפית זהבה שמואלי, חוזר וייערך ב-16.11, בסימן התקווה לעתיד טוב יותר, עם מגוון מקצים תחרותיים ועממיים לכל הרמות. כל הפרטים והרשמה בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ אייל | צילום: רונן טופלברג, באדיבות מרוץ אייל

מרוץ אייל הוא אחד המרוצים שכולנו מחכים להם בלוח התחרויות השנתי, ונערך באדיקות כבר מעל לשני עשורים. כעת הוא סוף סוף מגיע, וייערך ב-16 בנובמבר 2024, כאשר ההרשמה נפתחה כבר כעת.

המרוץ המסורתי נערך לזכרו של אייל שמואלי ומתקיים בכבישי ושדות רמת השרון. אלפי משתתפים מכל קצוות הארץ, כולל רצות ורצי עלית מנבחרות ישראל, פוקדים את המרוץ מדי שנה ונהנים ממסלול המשלב ריצת כביש אורבנית, לצד ריצה בשדות ובמטעים של רמת השרון. השנה, המרוץ יתקיים בתקווה שעד למועד הזינוק המציאות תהיה טובה יותר והמארגנים מזמינים את הרצים והרצות לרוץ יחד למען עתיד טוב יותר, לחזק ולהתחזק.

זינוק מרוץ אייל | צילום: רונן טופלברג, באדיבות מרוץ אייל

רצים ברמות שונות ובגילאים שונים ימצאו מגוון מסלולים, בהם מקצה הדגל ל-15 ק"מ, התוספת החדשה של מרוץ ל-10 ק"מ, וכן מסלולים ל-5 ק"מ, מסלול תחרותי לילדים של 2 ק"מ, ריצה עממית של 2 ק"מ למשפחות, 5 ק"מ הליכה תחרותית ואפילו מקצה פעוטות של 200 מטר.

אחת האטרקציות המרתקות במהלך המרוץ היא תחרות "מלך ומלכת העלייה". העלייה המפורסמת של מרוץ אייל מגיעה בתזמון קריטי לקראת סוף המסלול של 15 הק"מ, בקילומטר ה-13. במסגרת התחרות, יוצבו שערי כניסה ויציאה לקטע העלייה, שערים ושטיחי מדידת זמנים, כשמלך ומלכת העלייה יוכרזו בסיום וכל המשתתפים יוכלו לבחון את תוצאותיהם בקטע זה בהשוואה לרצים אחרים.

המרוץ מאורגן על ידי זהבה שמואלי, ספורטאית אולימפית, אלופה ושיאנית ישראל בריצות למרחקים בינוניים וארוכים, אשר ייצגה את ישראל בתחרויות רבות ברחבי העולם, ביניהן המשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס (1984). כיום, זהבה היא מאמנת ריצה מובילה ומוערכת, מה שנותן ערך נוסף למרוץ ולמקצועיות שלו.

זהבה שמואלי במרוץ אייל | צילום: צלמי שוונג

המרוץ  נערך לזכרו של אייל שמואלי, בנם של זהבה וצביקה שמואלי, אח לטל וכנרת שנפטר בטרם עת מדום לב. אייל עסק בריצה רוב חייו וגדל באווירה של ספורט; כילד היה מגיע לתחרויות בהן השתתפה אמו, כנער היה חבר בנבחרת הריצה של תיכון רוטברג ובמסגרת שירותו הצבאי שימש כמדריך כושר קרבי בחטיבת גולני. בשנת 1991 סיים את המרתון הראשון שלו, מרתון טבריה. מרוץ אייל מנציח את אהבתו של אייל לריצה ואת האנרגיה והשמחה שאפיינו אותו בחייו.

להרשמה ולפרטים נוספים על המרוץ לחצו כאן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג